Gå til innhold

Hjelp med kosthold og trening / Tips til god online coach

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger seriøst litt hjelp, og et aldri så lite spark i baken for å få litt kontroll på kostholdet og trening!
Har prøvd å ta tak i dette selv, men føler jeg går rundt i sirkler og ikke helt veit hvor jeg skal begynne!

Har et ønske om å gå ned i vekt, da jeg har lagt på meg ca 20-30kg de to siste årene.
Fult klarover at kostholdet er alfa omega, og at det har liten hensikt å trene dersom kostholdet er på bærtur.

Jeg ønsker å følge en kosthold- og treningsplan via Online Coach.
Har forsøkt å Google litt, men føler det er en jungel av online coacher der ute så syns det er vanskelig å vite hva man skal legge vekt på. 
Jeg ønsker ikke å bruke penger på en coach som sender ut standardplaner, og ikke tar hensyn til meg og mine behov/ønsker. 

Så, mitt spørsmål; Har du tips til en god online coach, som tilpasser planen(e) etter behov/ønsker og er dyktig i jobben sin?😊

Setter pris på alle tips og tilbakemeldinger for å lykkes med dette!

Anonymkode: 93deb...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristine Weber. 

Anonymkode: aa46a...d4b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hei!

Jeg trenger seriøst litt hjelp, og et aldri så lite spark i baken for å få litt kontroll på kostholdet og trening!
Har prøvd å ta tak i dette selv, men føler jeg går rundt i sirkler og ikke helt veit hvor jeg skal begynne!

Har et ønske om å gå ned i vekt, da jeg har lagt på meg ca 20-30kg de to siste årene.
Fult klarover at kostholdet er alfa omega, og at det har liten hensikt å trene dersom kostholdet er på bærtur.

Jeg ønsker å følge en kosthold- og treningsplan via Online Coach.
Har forsøkt å Google litt, men føler det er en jungel av online coacher der ute så syns det er vanskelig å vite hva man skal legge vekt på. 
Jeg ønsker ikke å bruke penger på en coach som sender ut standardplaner, og ikke tar hensyn til meg og mine behov/ønsker. 

Så, mitt spørsmål; Har du tips til en god online coach, som tilpasser planen(e) etter behov/ønsker og er dyktig i jobben sin?😊

Setter pris på alle tips og tilbakemeldinger for å lykkes med dette!

Hei. Jeg er sertifisert coach, ernæringsveileder og personlig trener. Vil gjerne hjelpe deg. Ser du allerede har fått en del tips, så ville bare nevne med selv o tilfelle du ikke har landet på noe enda :)

Endret av Lill3My
Skrevet
Lill3My skrev (1 time siden):

Hei. Jeg er sertifisert coach, ernæringsveileder og personlig trener. Vil gjerne hjelpe deg. Ser du allerede har fått en del tips, så ville bare nevne med selv o tilfelle du ikke har landet på noe enda :)

Hei,

Jeg har ikke landet på noe enda, nei😊

Hva kan du tilby? Hvor holder du til? Har du en nettside eller sosiale medier jeg kan sjekke deg ut på, og evt kontakte deg? 😊

//TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei,

Jeg har ikke landet på noe enda, nei😊

Hva kan du tilby? Hvor holder du til? Har du en nettside eller sosiale medier jeg kan sjekke deg ut på, og evt kontakte deg? 😊

//TS

Instagrammen min er @martemym

nettsiden min har jeg linket til i signaturen 🙂 

Holder til i Rogaland, jobber både online og «i person»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...