AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Hei! Jeg trenger seriøst litt hjelp, og et aldri så lite spark i baken for å få litt kontroll på kostholdet og trening! Har prøvd å ta tak i dette selv, men føler jeg går rundt i sirkler og ikke helt veit hvor jeg skal begynne! Har et ønske om å gå ned i vekt, da jeg har lagt på meg ca 20-30kg de to siste årene. Fult klarover at kostholdet er alfa omega, og at det har liten hensikt å trene dersom kostholdet er på bærtur. Jeg ønsker å følge en kosthold- og treningsplan via Online Coach. Har forsøkt å Google litt, men føler det er en jungel av online coacher der ute så syns det er vanskelig å vite hva man skal legge vekt på. Jeg ønsker ikke å bruke penger på en coach som sender ut standardplaner, og ikke tar hensyn til meg og mine behov/ønsker. Så, mitt spørsmål; Har du tips til en god online coach, som tilpasser planen(e) etter behov/ønsker og er dyktig i jobben sin?😊 Setter pris på alle tips og tilbakemeldinger for å lykkes med dette! Anonymkode: 93deb...86e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 https://www.omnia.coach/find-coach Camilla Annaniasen har skikkelig lidenskap for det hun driver med. Anonymkode: 6e43b...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Kristine Weber. Anonymkode: aa46a...d4b
Lill3My Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hei! Jeg trenger seriøst litt hjelp, og et aldri så lite spark i baken for å få litt kontroll på kostholdet og trening! Har prøvd å ta tak i dette selv, men føler jeg går rundt i sirkler og ikke helt veit hvor jeg skal begynne! Har et ønske om å gå ned i vekt, da jeg har lagt på meg ca 20-30kg de to siste årene. Fult klarover at kostholdet er alfa omega, og at det har liten hensikt å trene dersom kostholdet er på bærtur. Jeg ønsker å følge en kosthold- og treningsplan via Online Coach. Har forsøkt å Google litt, men føler det er en jungel av online coacher der ute så syns det er vanskelig å vite hva man skal legge vekt på. Jeg ønsker ikke å bruke penger på en coach som sender ut standardplaner, og ikke tar hensyn til meg og mine behov/ønsker. Så, mitt spørsmål; Har du tips til en god online coach, som tilpasser planen(e) etter behov/ønsker og er dyktig i jobben sin?😊 Setter pris på alle tips og tilbakemeldinger for å lykkes med dette! Anonymkode: 93deb...86e Hei. Jeg er sertifisert coach, ernæringsveileder og personlig trener. Vil gjerne hjelpe deg. Ser du allerede har fått en del tips, så ville bare nevne med selv o tilfelle du ikke har landet på noe enda Endret 16. november 2022 av Lill3My
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Lill3My skrev (1 time siden): Hei. Jeg er sertifisert coach, ernæringsveileder og personlig trener. Vil gjerne hjelpe deg. Ser du allerede har fått en del tips, så ville bare nevne med selv o tilfelle du ikke har landet på noe enda Hei, Jeg har ikke landet på noe enda, nei😊 Hva kan du tilby? Hvor holder du til? Har du en nettside eller sosiale medier jeg kan sjekke deg ut på, og evt kontakte deg? 😊 //TS Anonymkode: 93deb...86e
Lill3My Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei, Jeg har ikke landet på noe enda, nei😊 Hva kan du tilby? Hvor holder du til? Har du en nettside eller sosiale medier jeg kan sjekke deg ut på, og evt kontakte deg? 😊 //TS Anonymkode: 93deb...86e Instagrammen min er @martemym nettsiden min har jeg linket til i signaturen 🙂 Holder til i Rogaland, jobber både online og «i person»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå