AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Vet dere om det dekker røntgen av hund? Anonymkode: 2fa50...710
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Dette finner du jo ut ved å enten lese forsikringspapirene dine, eller ringe kundeservice og spørre dem om det. Det er det sikreste. Røntgen fordi det er oppstått noe akutt, en skade eller sykdom, og veterinæren derfor forordner røntgen, skulle jeg tro alle forsikringer for hunder dekker. Det ville være rart om det ikke gjorde det. Man får ikke røntgen dekket hvis man selv finner ut at det er noe man vil ha sett på. Veterinæren må mene at det er nødvendig av helsemessige årsaker. Anonymkode: df542...64e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Jeg har hunden forsikret der, og de har dekket røntgen flere ganger. Men det var veterinær som ville ta det, det var ikke noe jeg fant ut. Hun har tatt det mange ganger når jeg tenker meg om. 3-4 ganger av ryggen, 3 ganger av en bakfot og 2-3 ganger av magen etter hun har spist noe hun ikke burde spist. Jeg har aldri hatt problemer med gjensidige, de har dekket absolutt alt når det gjelder både hunder og hester. Anonymkode: 7cbf5...0d7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Dette finner du jo ut ved å enten lese forsikringspapirene dine, eller ringe kundeservice og spørre dem om det. Det er det sikreste. Røntgen fordi det er oppstått noe akutt, en skade eller sykdom, og veterinæren derfor forordner røntgen, skulle jeg tro alle forsikringer for hunder dekker. Det ville være rart om det ikke gjorde det. Man får ikke røntgen dekket hvis man selv finner ut at det er noe man vil ha sett på. Veterinæren må mene at det er nødvendig av helsemessige årsaker. Anonymkode: df542...64e 8 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har hunden forsikret der, og de har dekket røntgen flere ganger. Men det var veterinær som ville ta det, det var ikke noe jeg fant ut. Hun har tatt det mange ganger når jeg tenker meg om. 3-4 ganger av ryggen, 3 ganger av en bakfot og 2-3 ganger av magen etter hun har spist noe hun ikke burde spist. Jeg har aldri hatt problemer med gjensidige, de har dekket absolutt alt når det gjelder både hunder og hester. Anonymkode: 7cbf5...0d7 Takk for svar dere. Dette gjelder en 8 år gammel hund med ryggsmerter. Veterinæren mistenker begynnende prolaps og anbefalte røntgen. Anonymkode: 2fa50...710 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Ja, jeg har fått dekket røntgen alle ganger, bortsett fra HD AD sjekk. Anonymkode: 52ec1...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå