Gå til innhold

Magesmerter av drikkevann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev for en stund siden om min 12 år gamle sønn som slet med magesmerter rundt navleområdet. Var hos legen som tok noen prøver som var fine. Fant etter hvert ut at drikkevannet var synderen (pga vedlikehold får vi vann fra et reserve-vannanlegg midlertidig. Dette vannet inneholder lut, samt litt mer klor enn vårt vanlige vann, og smaker og lukter helt grusomt.) Smertene startet samme kveld som vannleverandøren ble endret.

Han ble gradvis bedre da han gikk over til flaskevann og var helt fin i en uke før det startet igjen. Da hadde han glemt seg og drukket vann fra springen. Dette er tre dager siden og han er fremdeles ikke bedre, snarere verre. Kun smerter, alt annet virker normalt. Paracet hjelper, Sanmarin får han også, men usikker på virkningen.

Skal ringe legen igjen i morgen, men før jeg googler meg ihjel så lurer jeg på om noen her inne har lignende erfaringer eller tips til hva disse smertene kan skyldes.

Han er en grei gutt, aktiv og klager sjelden, er ganske sikker på at dette ikke er psykisk.

Anonymkode: 20139...e0b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...