Gå til innhold

Jeg liker hver dame jeg ser på min alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt problematisk for meg siden jeg kan ikke kontrollere følelsene mine og jeg vet ikke om det er helt vanlig. Kanskje at jeg har ikke kjæreste og bør finne en. :)

Anonymkode: 6a5c3...d65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVER dame? Huff da. Du er seriøst desperat etter kvinnfolk? Hvordan er det mulig å like alle? 

Anonymkode: 925a2...8d9

Skrevet

Da er du antagelig en player. 

Anonymkode: 2f295...356

Skrevet

hvor gammel er du?

du mener om du KAN finne en?

Anonymkode: d2770...108

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da er du antagelig en player. 

Han skriver at han liker damene han SER, ikke at han gjør noe med alle disse. For å være en player så må man jo ha noe med damene å gjøre, ha sex med dem, kysse og kline osv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han skriver at han liker damene han SER, ikke at han gjør noe med alle disse. For å være en player så må man jo ha noe med damene å gjøre, ha sex med dem, kysse og kline osv. 

Potensiell player da 😅

Skrevet

Er nok mer det at du har underliggende sexistiske holdninger til kvinner som kjønn siden du ikke skiller mellom menneskelig og vennskapelig interesse/kjemi/kontakt og seksuell/romantisk interesse/kjemi/kontakt. 

Mange av disse kvinnene du blir interessert i er nok noen du egentlig bare kommer overens med som mennesker men siden de er av kvinnelig kjønn og du objektiviserer kvinner så tror du at det er romantisk/seksuell interesse. Du må endre holdningene dine til kvinner og sette pris på kvinner som mennesker og venner også, ikke bare se de som potensielle sexobjekt og romantiske partnere for deg. 

Anonymkode: 544a9...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...