AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Del Skrevet 16. november 2022 Hei dere flotte damer! Jeg er i gang med IVF. På grunn av at jeg ble overstimulert så fikk jeg ikke ferskforsøk. Av 20 egg ble 8 befruktet og 3 utviklet seg slik de skulle. De 3 eggene ble fryst ned på dag 3. Jeg fikk en tlf fra fertilitetsklinikken i går om at de skulle tine opp eggene i dag (onsdag) og de skal dyrke de til blastocyst, deler de seg riktig blir det innsett på fredag. Jeg merker jeg er skikkelig nervøs og hode mitt går i spinn.. hva er sjansen for at ett egg overlever opptining og ikke minst at det klarer å dele seg riktig. Hva hvis atter dersom🤯 Jeg fikk ikke sove i natt og i hele dag har jeg bare gått å ventet på en tlf som sier at ingen av de tre eggene overlevde opptininga😢 Det her er så nervepirrende… Men det jeg egentlig lurer på: Hvorfor valgte de å fryse ned de tre eggene på dag 3 for å så tine de for å så «dyrke» de til blastocyst? Hvorfor dyrket de ikke eggene først til blastocyst for å så fryse de ned? Er det noen som vet? på forhånd: tusen takk for svar 😊 Anonymkode: 68f9d...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå