Gå til innhold

Hva "feiler" det babyen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsestasjonen sier bare at alt er normalt, men jeg har aldri vært borti noen andre babyer som er slik. Stikkord:

Er 8 mnd nå, har aldri sovet for seg selv, kun på og inntil meg og far.

Er konstant klaging og syting fra morgen til kveld. 

Sover kun 35 min om gangen dagtid.en sjelden gang sovet lenger og vært like grinete etterpå som alltid. 

Har aldri villet sitte eller ligget noe en annen plass en på foreldreog bli bært rundt .

Krever oppmerksomhet og stimuli konstant, må finne nye leker hele tiden og ligger minimalt for seg selv på gulvet før den vil opp. Soker sosial interaksjon konstant. Jeg er så utslitt både fysisk og syklisk av dette, det aldri et rolig øyeblikk eller et øyeblikk baby sitter å leker for seg selv.

Er kun rolig når den blir bært rund. Sover godt om natten emd mange oppvåkninger for pupp. Spiser godt. 

Hvis baby gråter roer det seg alltid om vi løfter opp, har derfor aldri grått mye da vi har bært og bært og bært. 

Alltid vært skeptisk til fremmede, type gråter bare noen snakker til det. 

Noen som kjenner seg igjen i dette eller vet hva det kan være? Jeg er så utmattet av å ha baby på meg 24/7 og som i tillegg krever at vi kommuniserer og aktiviserer kontinuerlig. 

Anonymkode: 49eff...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen babyer er bare sånn 🤷🏼‍♀️ Min første var sånn frem til ham var over 1 år. 

Anonymkode: 050fd...5a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen babyer er bare sånn 🤷🏼‍♀️ Min første var sånn frem til ham var over 1 år. 

Anonymkode: 050fd...5a9

Har du noe tips til meg på veien, blir jo snart utbrent av dette. Hvordan er din sønn nå som han er eldre?

Anonymkode: 49eff...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...