Oppvaskbørsten Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Jeg har skikkelig lite erfaring med å ri fordi jeg som regel ikke har giddet og har hatt sex i andre stillinger. Hvordan gjør jeg det så det er godt for mannen, og gjerne for meg selv også?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Du må jo bare prøve deg frem for å finne det du liker, og også følge med på han for å se hva han liker.. Jeg liker å vippe litt på bekkenet og lene meg tilbake med hendene på lårene hans, da kan jeg selv eller han kose med puppene eller klitoris. Eller man kan lene seg frem (nesten legge seg ned) og han kan bruke hoftene og støte inn og ut, du kan sitte over han på knærne eller med beina rundt han. Mange variasjoner og mye godt 😉 Anonymkode: d8b67...d4e 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Som mann så er det beste med å bli ridd utsikten man har. Så med andre er faste pupper og en deilig flat mage og en midje som er smalere enn hoftene absolutt noe som øker nytelse med å bli ridd. Anonymkode: 21b5a...7c7 1
Oppvaskbørsten Skrevet 16. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som mann så er det beste med å bli ridd utsikten man har. Så med andre er faste pupper og en deilig flat mage og en midje som er smalere enn hoftene absolutt noe som øker nytelse med å bli ridd. Anonymkode: 21b5a...7c7 Hvis du lukker øynene da, hvordan vil du hun skal gjøre det og hva gjør du?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Fokuser på at det gjør godt for deg selv. Når du rir er det for din nytelse, og for at du skal få orgasme. Mannen på den andre siden kan slappe av, og slipper og ansvaret for at du skal få orgasme. Mange foretrekker gnikking, du får prøve deg frem til hva du liker best Anonymkode: e082e...9e9 1
Fioljenta Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 Ooooo… å ri kan gjøres på veldig mange måter! Jeg liker å stå på huk med et bein og knele med det andre. Da synes jeg det er lettere å løfte opp og ned. Men jeg sitter også stille og bare beveger bekkenet, bøyer meg ned for å kysse eller sitter stille mens jeg spenner pc-musklene. 😉 Fordi jeg hadde lyst til selv å utforske mulighetene og er håpløst grundig av meg, har jeg begynt på en rideskole. Det er egentlig bare å prøve seg frem til man finner det en selv og partneren liker. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 Alle fire menn jeg har vært sammen med har likt det på ulike måter. Best å prøve seg frem i forhold til hva du og han liker. Anonymkode: 6476c...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 Dette spørsmålet er egentlig skikkelig irriterende. Den ENE stillingen hvor kvinnen faktisk er på topp og kan styre tempo og styrke og trykk og bevegelser, som mannen ellers styrer i alle andre stillinger og gjør det HAN syns er godt for seg så syns jeg riding skal få dreie seg om hva vi damer syns er godt for oss! Menn liker å bli ridd opp og ned, som runking på en måte, men det gir lite for kvinner flest. Å gnukke frem og tilbake så penis vipper mot g punktet samtidig som klitoris blir stimulert av skambenet er noe kvinner får mest utbytte av med å være på topp. Anonymkode: 7b828...860 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 Gnikke er det som funker best her. Eller å sette seg på huk(litt tungt men digg). Anonymkode: b4c71...7c9 1
Sunnfjording Skrevet 16. november 2022 #10 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette spørsmålet er egentlig skikkelig irriterende. Den ENE stillingen hvor kvinnen faktisk er på topp og kan styre tempo og styrke og trykk og bevegelser, som mannen ellers styrer i alle andre stillinger og gjør det HAN syns er godt for seg så syns jeg riding skal få dreie seg om hva vi damer syns er godt for oss! Anonymkode: 7b828...860 Nå håper jeg nå virkelig at folk ikke har et fullt så kalkulerende syn på dette da, men ja enig for de fleste menn er det så visuelt konge med dame som rir at alt er flott, så litt egoistisk er det helt greit å være. :P Bare for guds skyld ikke hele tiden løft for høyt opp så den faller ut og risikerer å bli knekt (ja man kan knekke av et erigert svamplegeme) på smellen ned igjen 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #11 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette spørsmålet er egentlig skikkelig irriterende. Den ENE stillingen hvor kvinnen faktisk er på topp og kan styre tempo og styrke og trykk og bevegelser, som mannen ellers styrer i alle andre stillinger og gjør det HAN syns er godt for seg så syns jeg riding skal få dreie seg om hva vi damer syns er godt for oss! Menn liker å bli ridd opp og ned, som runking på en måte, men det gir lite for kvinner flest. Å gnukke frem og tilbake så penis vipper mot g punktet samtidig som klitoris blir stimulert av skambenet er noe kvinner får mest utbytte av med å være på topp. Anonymkode: 7b828...860 Ser ut som om du enten har vært meget uheldig med dine sexpartnere, eller er dårlig til å kommunisere dine ønsker eller ta styringa. Jeg styrer tempo, styrke, trykk og bevegelser i mange flere stillinger enn bare under ridning. Anonymkode: 50ea2...5a3 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 Oppvaskbørsten skrev (13 timer siden): Jeg har skikkelig lite erfaring med å ri fordi jeg som regel ikke har giddet og har hatt sex i andre stillinger. Hvordan gjør jeg det så det er godt for mannen, og gjerne for meg selv også? Vel. Den teknikken som flest kvinner får best utbytte av, er dessverre ikke den samme som gir mest stimuli til mannen. Men uansett teknikk, så er det godt. Og det er det viktigste. Anonymkode: dc363...466
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #13 Skrevet 17. november 2022 For meg var det både godt og opphissende, at eksen gnikket seg til en orgasme. Etterpå kunne hun avlaste vekten litt, og la meg få jukke en stund. Jeg brukte å ha hendene på korsryggen hennes, og trykke henne ned mot meg. Etter en stund tok hun over, og begynte å gnikke som besatt igjen. Slik vekseldrift kunne vi holde på med lenge, og jeg husker hun kom 8 ganger, ved et tilfelle. Hvis jeg får all kroppsvekten til partner over lang tid, så kan jeg miste fokus og ereksjon. Anonymkode: f4a8e...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #14 Skrevet 17. november 2022 Oppvaskbørsten skrev (14 timer siden): Jeg har skikkelig lite erfaring med å ri fordi jeg som regel ikke har giddet og har hatt sex i andre stillinger. Hvordan gjør jeg det så det er godt for mannen, og gjerne for meg selv også? Lat som han er en hest som galopperer, mens du sitter oppå. Klapp hendene dine i takt med galopperingen og lag lyder som om du var en sel Anonymkode: 61aa5...1a7
flusa Skrevet 17. november 2022 #16 Skrevet 17. november 2022 Jeg liker å bevege meg opp og ned,gni frem og tilbake mens mannen ligger så stille som mulig mens han holder meg fast i skinka mi og gjerne løfter meg litt opp og ned og i den rytmen han liker. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #17 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel. Den teknikken som flest kvinner får best utbytte av, er dessverre ikke den samme som gir mest stimuli til mannen. Anonymkode: dc363...466 Og omvendt for alle andre stillinger. Den teknikken som gir menn mest utbytte når mannen styrer er ikke den samme som gir mest stimuli til kvinnen. Anonymkode: 7b828...860 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #18 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og omvendt for alle andre stillinger. Den teknikken som gir menn mest utbytte når mannen styrer er ikke den samme som gir mest stimuli til kvinnen. Anonymkode: 7b828...860 Som var poenget. klassisk «inn/ut» knulling gir veldig lite,,,,for kvinner. Best stimuli for meg og en haug andre kvinner er når klitoris blir stimulert. Det gjør den best ved typ «cat». Ved riding best ved å være fremoverlent og «gni» klitoris ved mer vuggende frem og tilbake bevegelser. Altså ikke det som gir mannen mest stimuli. Anonymkode: dc363...466 1 1
Flintis Skrevet 17. november 2022 #19 Skrevet 17. november 2022 Fioljenta skrev (16 timer siden): Ooooo… å ri kan gjøres på veldig mange måter! Jeg liker å stå på huk med et bein og knele med det andre. Da synes jeg det er lettere å løfte opp og ned. Men jeg sitter også stille og bare beveger bekkenet, bøyer meg ned for å kysse eller sitter stille mens jeg spenner pc-musklene. 😉 Fordi jeg hadde lyst til selv å utforske mulighetene og er håpløst grundig av meg, har jeg begynt på en rideskole. Det er egentlig bare å prøve seg frem til man finner det en selv og partneren liker. Så bra😊
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #20 Skrevet 17. november 2022 18 hours ago, Oppvaskbørsten said: Hvis du lukker øynene da, hvordan vil du hun skal gjøre det og hva gjør du? Lukker jo ikke øynene om dama er digg. Hvorfor skulle jeg det? Da kan jeg jo heller runke. Anonymkode: 21b5a...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå