Snok1 Skrevet 18. november 2022 #21 Skrevet 18. november 2022 Jeg bruker både stønning og ord til å kommunisere mens vi har sex. Mange år med barn få meter unna bidrar nok til at jeg ikke er høylytt.
Coachshinny Skrevet 19. november 2022 #22 Skrevet 19. november 2022 Jeg stønner veldig mye og høyt og noen ganger kommer det et hyl hvis orgasmen er sterk og lang
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #23 Skrevet 20. november 2022 Jeg stønner, både sammen med partner og når jeg onanerer. Må skjerpe meg veldig hvis jeg må være stille, får mye dårligere orgasme da når alt fokuset går på å holde munn i stedet for å nyte. Anonymkode: 0d614...064 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #24 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 7.54): Når han på på vei til å komme men vil vente MÅ jeg være stille da ellers kommer han 🤣 for han elsker disse godlydene. Og her har du også en av alle grunnene til at mange damer faker med påtatt stønning/lyder. Hun vil han skal komme fortere. Ihvertfall om sexen ikke er spesielt bra. Utrolig sleipt gjort egentlig, for det får jo menn som er elendige i sengen til å tro de er bra😅 Ikke minst en ganske kjip bjørnetjeneste å gjøre seg selv om man er i forhold🙈 Anonymkode: 2f2e9...4db
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #25 Skrevet 20. november 2022 Jeg lager masse lyder & nyter som bare det! Det samme gjør mannen min! Jeg må jobbe mer med å få orgasme hvis jeg må holde tilbake lydene mine, for da er jeg mer fokusert på å være stille enn bare å nyte sexen. Anonymkode: 3f4e1...e8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå