Gå til innhold

Dating med heng på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nysingel, 39 år med to barn. Jeg er ikke veldig overvektig, det meste ser greit ut. Men har et heng på magen etter to svangerskap som begge endte med keisersnitt. Det føles skummelt å date. Magen ser annerledes ut nå enn sist jeg datet, for å være ærlig. Er det noen som har hatt erfaring med å date mår det er tydelig at man har født?

Anonymkode: 3b25d...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er nysingel, 39 år med to barn. Jeg er ikke veldig overvektig, det meste ser greit ut. Men har et heng på magen etter to svangerskap som begge endte med keisersnitt. Det føles skummelt å date. Magen ser annerledes ut nå enn sist jeg datet, for å være ærlig. Er det noen som har hatt erfaring med å date mår det er tydelig at man har født?

Jeg har ikke opplevd en voksen mann som ser negativt på det.

Anonymkode: a8bae...5e8

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

En ordentlig mann bryr seg ikke ;)

Anonymkode: 4d254...e53

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

De fleste menn bryr seg ikke om det samme som oss 😊 

Anonymkode: 29010...d5a

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er kanskje litt mer relevant hva menn sier, ikke hva andre kvinner mener menn bør si...

Det er selvfølgelig ikke pent med heng på magen, men helheten kan fortsatt være bra. Få menn er uansett helt perfekte selv og de fleste skjønner at de ikke kan kreve mer enn de selv kan tliby. 

En svært veltrent mann vil garantert reagere negativt på det, så sant han ikke har noen andre issues (liten pikk f.eks.), når det tross alt ikke engang er hans barn du har født.

Anonymkode: ef550...851

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er kanskje litt mer relevant hva menn sier, ikke hva andre kvinner mener menn bør si...

Det er selvfølgelig ikke pent med heng på magen, men helheten kan fortsatt være bra. Få menn er uansett helt perfekte selv og de fleste skjønner at de ikke kan kreve mer enn de selv kan tliby. 

En svært veltrent mann vil garantert reagere negativt på det, så sant han ikke har noen andre issues (liten pikk f.eks.), når det tross alt ikke engang er hans barn du har født.

Ikke min erfaring. Har strekkmerker og litt heng, og har hatt sex med flere godt trente, velutstyrte menn. Og de har nå ønsket sex opptil flere ganger, så veldig negativt kan de ikke ha reagert. Det finnes nok noen som ikke klarer å tenne på ei dame med dette, men de fleste er mer opptatt av andre ting enn magen. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er svært veltrent og kunne ikke være sammen med andre menn enn de som har stor mage, hengemage, heng eller kall det hva du vil. Tenner ikke på tynne gutter eller gutter med sixpack. 

Så nei, en svært veltrent mann vil ikke garantert reagere på dette! Kjenner mange veltrente menn som er sammen med damer som er langt i fra veltrente. 

Anonymkode: 6ae93...6dd

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke min erfaring. Har strekkmerker og litt heng, og har hatt sex med flere godt trente, velutstyrte menn. Og de har nå ønsket sex opptil flere ganger, så veldig negativt kan de ikke ha reagert. Det finnes nok noen som ikke klarer å tenne på ei dame med dette, men de fleste er mer opptatt av andre ting enn magen. 

Helt enig! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har også heng på magen etter ks og arr tvers over. Ser ut som en ekstra valke.  Ingen menn har brydd seg eller kommentert det, heller ikke han som på første date sa at han likte damer med trente flate mager 

Anonymkode: 4c22d...6a4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå må kvinner slutte å tenke negativt om eget utseende! Det er bare tull av deg ts og tenke sånn 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har og heng på magen etter både medisin bruk der vekt gikk opp og at jeg har mista 15 kg ish. Har enda 15 kg til jeg skal ned. 

Menn får tåle at kropp endres av ulike ting i livet, spesielt når man er blitt voksen. 

Uansett, nytter ikke med bra kropp om personlighet og mentalitet er dårlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Handyhedmark
Skrevet

Jeg bryr meg døyten om du har valker, strekkmerker, hengepupper og hår på kjønnet ditt. 

Det er personligheten og evnen til å vise følelser jeg ser etter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Eh, ja at et stort antall (både trente og utrente menn) sikkert slår til på litt uforpliktende puling er vel ikke akkurat news? Trodde TS snakket om en kjæreste, men ønsker hun bare å pule litt rundt så bør hun selvfølgelig ikke tenke på det nei :)

Skrevet

Massevis av menn som har "heng" selv, ganske smådeilige til og med. Overvekt rammer tross alt 1/4 av befolkninga. Bare å kaste deg ut i det, dette blir gøy. Menn ute i verden er langt mindre kritisk enn menn på KG. Men anbefaler en relativt stygg kjæreste om du vil ha trofasthet og oppvartning. 

Anonymkode: 33962...bcd

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er svært veltrent og kunne ikke være sammen med andre menn enn de som har stor mage, hengemage, heng eller kall det hva du vil. Tenner ikke på tynne gutter eller gutter med sixpack. 

Så nei, en svært veltrent mann vil ikke garantert reagere på dette! Kjenner mange veltrente menn som er sammen med damer som er langt i fra veltrente. 

Det er vel som du sier, menn er ikke så kresen på utseende som kvinner er

Anonymkode: b4202...131

Skrevet

Nå er ikke jeg overvektig, men har likevel en del løs hud på magen. Skikkelig skrukkemage. Aldri hatt problemer når datingen har kommet så langt som til at fyren har sett meg naken. Det har vært eldre, yngre, høye, lave, menn med ølmage, godt trente. 

En av de konkurrerte i ulike styrkeløft og er ekstremt opptatt av trening. Han forguder kroppen min fortsatt. Så nei, de som er tørre bak øra bryr seg ingenting om mammakroppen

Anonymkode: b6e6f...66c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har små pupper og liten rompe, men beilerne renner inn. Jeg tror det er noe med utstråling og slikt. 

Anonymkode: a8bae...5e8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn har et rykte på seg angående at de er så opptatt av utseende. Virker urettferdig det ryktet for min del. Selvfølgelig en del unge gutter og noen menn som er opptatt av slikt, men har aldri merket krav om perfekt verken selv eller angående venninner. Har en venninne som hadde så stort heng etter tvillinger at hun fikk operasjon dekket. Hun traff ny mann flere år før hun gjorde det. En annen har tatt slankeoperasjon , og har mye hud generelt. Ny flott mann fikk hun. 

Anonymkode: ebf3a...b37

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er vel mer unormal å forvente å finne en 39 år gammel jomfru som ser ut som en 19 åring . Voksne menn foretrekker voksne kvinner , så slapp helt av❤️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Vet du min erfaring også dette kommer til å gå fint ts, jeg fødte for snart 16 år siden og det henger som kom da gikk aldri bort. Absolutt ikke noe problem å få forhold eller seksuelle relasjoner. Som andre sier utstråling har mye å si og at du selv er komfortabel i egen kropp ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...