AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Ser på nett at en butikk har denne varen, men bare 3 stk. Varen er ikke i nettbutikken, så om man bestiller den på nett får man den ikke før slutten av januar. Jeg er ikke hjemme før fredag, får derfor ikke handlet før det. Kan jeg få lagt av en hvitevare i butikk? Anonymkode: 5ad87...be4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Utrolig nok så må du kontakte den aktuelle butikken og spørre dem da det er dem som bestemmer - ikke oss. Anonymkode: d5e68...800 10 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser på nett at en butikk har denne varen, men bare 3 stk. Varen er ikke i nettbutikken, så om man bestiller den på nett får man den ikke før slutten av januar. Jeg er ikke hjemme før fredag, får derfor ikke handlet før det. Kan jeg få lagt av en hvitevare i butikk? Anonymkode: 5ad87...be4 Det er jo helt opp til butikken. Hvis den er veldig populær kan det være de ikke holder av, men alternativ kan være om du betaler hele eller deler av beløpet hvis de ikke vil holde av varen til en som kanskje ikke henter. Anonymkode: 0c56f...de9 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Du får spørre butikken Anonymkode: 9defb...a18 2
Gjest ti10 Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Jada, det er ikke noe problem. Bare si at ti10 sa det var greit når du henter den.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ser på nett at en butikk har denne varen, men bare 3 stk. Varen er ikke i nettbutikken, så om man bestiller den på nett får man den ikke før slutten av januar. Jeg er ikke hjemme før fredag, får derfor ikke handlet før det. Kan jeg få lagt av en hvitevare i butikk? Anonymkode: 5ad87...be4 Det har jeg gjort flere ganger, men aldri lenger enn "ut dagen", eller maks 24 timer. Du må nesten ringe for å spørre. Anonymkode: cbf8e...bb7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 On 11/16/2022 at 5:08 PM, AnonymBruker said: Ser på nett at en butikk har denne varen, men bare 3 stk. Varen er ikke i nettbutikken, så om man bestiller den på nett får man den ikke før slutten av januar. Jeg er ikke hjemme før fredag, får derfor ikke handlet før det. Kan jeg få lagt av en hvitevare i butikk? Anonymkode: 5ad87...be4 Hvorfor spør du KG og ikke butikken du skal handle i? Anonymkode: 61934...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå