tøydokka Skrevet 22. november 2022 #141 Del Skrevet 22. november 2022 Her risikerer du å havne opp i noe greier der du blir beskyldt for ting du aldri har gjort. Samtidig kan det være at damen har gått i seg selv, fått behandling og tatt et oppgjør med seg selv når det kommer til å velge dårlige menn. Så har hun kanskje lært hvilke menn hun bør styre unna. Og nå velger hun deg, fordi du ikke passer inn i mønsteret. Du er ikke den typiske fyren hun faller for. Jeg ville undersøkt litt mer. Ble disse mennene dømt for noe? Hvorfor ble hun tiltrukket av disse mennene? Hvorfor liker hun deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. november 2022 #142 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) tøydokka skrev (6 timer siden): Her risikerer du å havne opp i noe greier der du blir beskyldt for ting du aldri har gjort. Samtidig kan det være at damen har gått i seg selv, fått behandling og tatt et oppgjør med seg selv når det kommer til å velge dårlige menn. Så har hun kanskje lært hvilke menn hun bør styre unna. Og nå velger hun deg, fordi du ikke passer inn i mønsteret. Du er ikke den typiske fyren hun faller for. Jeg ville undersøkt litt mer. Ble disse mennene dømt for noe? Hvorfor ble hun tiltrukket av disse mennene? Hvorfor liker hun deg? det risikerer han ikke. ingen får besøksforbud mot seg pga falske beskyldninger. Skal svært mye til for å få besøksforbud. Og hun skukle gå i seg selv? Psykopater kan spille helt greie sympatiske folk lenge før de visdr sitt sanne jeg Endret 22. november 2022 av Maleficenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 22. november 2022 #143 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) tøydokka skrev (6 timer siden): Her risikerer du å havne opp i noe greier der du blir beskyldt for ting du aldri har gjort. Samtidig kan det være at damen har gått i seg selv, fått behandling og tatt et oppgjør med seg selv når det kommer til å velge dårlige menn. Så har hun kanskje lært hvilke menn hun bør styre unna. Og nå velger hun deg, fordi du ikke passer inn i mønsteret. Du er ikke den typiske fyren hun faller for. Jeg ville undersøkt litt mer. Ble disse mennene dømt for noe? Hvorfor ble hun tiltrukket av disse mennene? Hvorfor liker hun deg? Er ikke bare å beskylde noen for noe og vips så får man besøksforbud. Det skal helt klare grunner til. Slik som min eks feks som banket meg sånn opp at jeg havnet på sykehus for så å forfølge meg. Det må være grunn til å anta at personen vil gjenta, følge etter, trakassere etc. Endret 22. november 2022 av Purple_Pixiedust 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 22. november 2022 #144 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 17.08): Uansett, psykisk friske mennesker tiltrekker seg ikke 2 personer som begge har besøksforbud. Her er det mye som skurrer. Anonymkode: a55f1...5e1 Er nå da friske folk som ikke er kritisk til folk. Spesielt menn de tar inn i hus og lever med. Eller får barn med. Er de mennene og som er så snille og greie for så blir voldelige etter de har fått flytta inn. Er man veldig snill så er man ofte naiv og godtroende også. Vært sånn selv. Og ender med og unnskylder partneren sin til venner og familie, og at ja, men jeg er jo så glad i han og han har jo gode sider også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 23. november 2022 #145 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 17.10): Var mine tanker også.. Ts, det eneste du bør gjøre er å løpe. Fort, og i en annen retning. Se deg aldri tilbake. Ps! Det samme gjelder kvinner som har ekser som er narsissister og psykopater. Sannsynligheten for at det selv er kvinnen som er forskrudd er overveldende stor. Anonymkode: 8c5df...2ad Skal et offer bli uglesett og fordi andre har vært slemme mot en? Eller mener du rett og slett at man må være litt forsiktig med de som PÅSTÅR flere ekser er psykopater? At det alltid er noe alvorlig galt med eksen og aldri dem selv, liksom? 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #146 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 17.10): Var mine tanker også.. Ts, det eneste du bør gjøre er å løpe. Fort, og i en annen retning. Se deg aldri tilbake. Ps! Det samme gjelder kvinner som har ekser som er narsissister og psykopater. Sannsynligheten for at det selv er kvinnen som er forskrudd er overveldende stor. Anonymkode: 8c5df...2ad Du burde skamme deg som mener jenter/kvinner som har psykopater/narsissister som ekser er de som er crazy og gale. Det er ALDRI den som blir utsatt for slike gale menneskers skyld at de blir utsatt for psykisk og fysisk vold! Du virker ekstremt lite oppegående med ingen eller svært begrenset livserfaring som kommer med slike flåsete utsagn. Hilsen dame som har blitt utsatt for grov psykisk og fysisk vold av mer enn en mann i livet. Et ødelagt liv å en evig håpløs kamp mot en normal hverdag er tøff! Til alle dere jenter/kvinner enten om du står midt oppi et forferdelig forhold eller har klart å kommet deg ut, vit at det IKKE er deres feil! Dere er sterkere enn noen andre å unner dere alt godt❤️ Anonymkode: d4f4b...ee1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enel9 Skrevet 23. november 2022 #147 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 17.08): Uansett, psykisk friske mennesker tiltrekker seg ikke 2 personer som begge har besøksforbud. Her er det mye som skurrer. Anonymkode: a55f1...5e1 Jo man kan være helt frisk og drittsekk magnet allikevel. Er man for snill f.eks så kan jo noen velge å utnytte dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #148 Del Skrevet 23. november 2022 tøydokka skrev (På 22.11.2022 den 5.45): Her risikerer du å havne opp i noe greier der du blir beskyldt for ting du aldri har gjort. Samtidig kan det være at damen har gått i seg selv, fått behandling og tatt et oppgjør med seg selv når det kommer til å velge dårlige menn. Så har hun kanskje lært hvilke menn hun bør styre unna. Og nå velger hun deg, fordi du ikke passer inn i mønsteret. Du er ikke den typiske fyren hun faller for. Jeg ville undersøkt litt mer. Ble disse mennene dømt for noe? Hvorfor ble hun tiltrukket av disse mennene? Hvorfor liker hun deg? Man kan ikke se eller dømme folk utifra åssen de ser ut, noe de fleste gjør når de mener andre er gode/dårlige. Folk flest tror og vet liksom alt om en person de bare har møtt etc, og de tar ofte feil. Disse mennene som er slemme og voldelige virker normale og stabile på overflaten for alle andre rundt seg og ikke bare dama/damene de er sammen med, mennesker har evnen til å manipulere, spille skuespill, lyve og holde fasader, noen er eksperter på dette, mens andre skinner dritten igjennom. Dette er menn som har et normalt utseende og virker down to earth og virker empatiske og gode og ikke typisk bole Ole som var med i PH. Jeg synes det blir for dumt å skylde på alle damer og mene at det er de som har skyld i at menn behandler de som dritt og at det er de som har dårlig dømmekraft og velger feil menn. Man velger ikke noe som er crap, da handler det heller om at man har blitt lurt og at det ikke fantes noen tegn som skulle tilsi at det var crap. man er ikke dårlig menneskekjenner av den grunn eller naiv. Noen er så ensomme at de blir syke og må ta til takke med bare dritt. Og for andre som er sammen med dritt sliter med å komme seg vekk fordi personen er intens og gjør alt for å ødelegge livet. Anonymkode: 61c26...d35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå