AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #21 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser at innlegget mitt er skrevet feil. Jeg mente altså at disse mennene ikke får treffe henne, pga DE har besøksforbud mot henne. De har altså gjort henne noe. Ikke hun mot dem Anonymkode: 81686...508 Det var slik jeg forstod det første innlegget ditt.. Så du bør fortsatt løpe din vei. Anonymkode: 8c5df...2ad 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. november 2022 #22 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg hadde holdt meg unna, men nå nok jeg skeptisk av natur. Treffer man på en som er ustabil så er det en ting men hun har altså rotet seg borti to som det var behov for å ha besøksforbud mot, da blir det litt grumsete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #23 Del Skrevet 16. november 2022 Folk gjør ofte de samme feilene om igjen. Det sier neppe noe mer at hun har dårlig dømmekraft når det gjelder menn. Anonymkode: 9c68c...f3e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 16. november 2022 #24 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser at innlegget mitt er skrevet feil. Jeg mente altså at disse mennene ikke får treffe henne, pga DE har besøksforbud mot henne. De har altså gjort henne noe. Ikke hun mot dem Anonymkode: 81686...508 Ååååå... Det gjør jo saken annerledes. Men jeg må si det at jeg spør meg selv om denne damen er max uheldig eller er hun maksimalt hysterisk.. selv ville jeg ikke tatt å utsatt meg for risikoen med å finne ut hva som er tilfellet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 16. november 2022 #25 Del Skrevet 16. november 2022 Topsi skrev (2 minutter siden): Ja jeg så du oppklarte, slettet da innlegget mitt Jeg forstod hva han skrev, og har ikke slettet mitt råd om å holde seg borte. Normale mennesker opplever ikke å møte på to psykisk syke og innlede et forhold til de. Og skulle hun være unntaket som bekrefter regelen, ville jeg ikke ønsket å involvere meg i henne. Alt for mye usikkerhet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChadMcChadson Skrevet 16. november 2022 #26 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) snip Endret 16. november 2022 av ChadMcChadson Ser TS har endret innlegget til at det er hun som har tatt ut mot mennene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #27 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg synes det er trist å se at man mener det er rødt flagg om noen har vært utsatt for fysisk/psykisk vold... Ja, mennene kan potensielt lage drama, men jeg synes ikke man skal unngå offer for vold bare for at de har vært utsatt for noe flere ganger... Anonymkode: 6a263...704 18 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #28 Del Skrevet 16. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er trist å se at man mener det er rødt flagg om noen har vært utsatt for fysisk/psykisk vold... Ja, mennene kan potensielt lage drama, men jeg synes ikke man skal unngå offer for vold bare for at de har vært utsatt for noe flere ganger... Anonymkode: 6a263...704 Det er ikke en menneskerett å få forhold med noen, vi har alle våre kriterier. Man skal lytte til magefølelsen, den er der for en grunn. Ts skal tenke på seg selv og ikke bli sammen med andre sympati Anonymkode: 5f928...768 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 16. november 2022 #29 Del Skrevet 16. november 2022 Stort rødt flagg ja. Jeg var på date for flere år siden. Ei kjempesøt og flott dame. Men så ble det snakk om ekskjærester. Og da fortalte hun at alle tre tidligere kjærestene hennes viste seg å være fullstendig gale. Den ene tror jeg faktisk at hun diagnostiserte som psykopat. Det ble kun èn date ja. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #30 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er trist å se at man mener det er rødt flagg om noen har vært utsatt for fysisk/psykisk vold... Ja, mennene kan potensielt lage drama, men jeg synes ikke man skal unngå offer for vold bare for at de har vært utsatt for noe flere ganger... Anonymkode: 6a263...704 Det høres ut som denne damen har hatt affinitet for en spesiell type menn, en type det tross alt ikke finnes så mange av. Anonymkode: 4b62d...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 16. november 2022 #31 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det høres ut som denne damen har hatt affinitet for en spesiell type menn, en type det tross alt ikke finnes så mange av. Anonymkode: 4b62d...6d8 Nettopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 16. november 2022 #32 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Her var det en del fordommer.. Jeg er selv voldsutsatt. Han første var jeg med i ni år, fra jeg var 16, og han utsatte meg for psykisk vold og trusler. Det var familievernkontoret som brukte ordet vold. Han ødela meg veldig. Han har ikke hatt besøksforbud, men uansett. Så var jeg sammen med en mann i en måned som utsatte meg for grov vold som i retten ble kalt sadistisk. Han hadde besøksforbud og brøt det 7 ganger. To av de brøt han seg inn i min bolig. Han sitter nå i fengsel på forvaringsdom og han fikk diagnosen dyssosial personlighetsforstyrrelse av rettspsykiaterene. Det er faktisk ikke uvanlig at voldsutsatte havner i voldelige relasjoner på nytt. Hvorfor forskes det på. Jeg er med i et forskningsprosjekt der. Men det er faktisk ikke slik at hvis jeg møtte en grei mann så ville det bli drama eller at det er et rødt flagg eller noe. Jeg er en naiv person som tror det beste i folk, og jeg har blitt veldig mye utnyttet. Og jeg sliter med å sette grenser. Jeg holder meg unna menn for jeg har tatt veldig skade av det jeg har opplevd. Men jeg synes det var trist å lese holdningene i denne tråden. Jeg synes du TS heller skal prøve å bli kjent med henne enn å tenke at du bør løpe vekk fra henne. Du vet vel ikke alle detaljene i hva som har skjedd. Endret 16. november 2022 av Purple_Pixiedust 2 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 16. november 2022 #33 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg skal ærlig si at jeg har aldri hørt før at to stk eller flere som har besøksforbud mot samme person. En person som har besøksforbud har jeg hørt mange ganger. Her må du tenke deg godt om synes jeg. Har du seriøse følelser for henne? Tror du at det kan bli noe mer mellom dere? Har du lyst å bli bedre kjent med henne? I så fall bør du gi henne en sjanse. Så du ikke angrer senere. For hva om det blir dere to og at dere får det supert sammen? Folk får jo ikke besøksforbud mot noen uten grunn tenker jeg. Jeg dømmer ingen så jeg er alltid for at folk fortjener en sjanse. Har du ikke følelser for henne og tenker du fint kan la vær å bli mer kjent med henne så lar du vær å treffe henne, men hvis du synes hun er herlig og nydelig, hvorfor ikke gi henne en sjanse? Hvorfor la dette ødelegge? Da kan det jo ende med at du angrer for at du ikke tok sjansen. Hvis du virkelig liker henne. Det er ditt valg om du vil gi henne en sjanse eller kutte ut kontakten. Hva er best for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #34 Del Skrevet 16. november 2022 Hannah80 skrev (24 minutter siden): Stort rødt flagg ja. Jeg var på date for flere år siden. Ei kjempesøt og flott dame. Men så ble det snakk om ekskjærester. Og da fortalte hun at alle tre tidligere kjærestene hennes viste seg å være fullstendig gale. Den ene tror jeg faktisk at hun diagnostiserte som psykopat. Det ble kun èn date ja. Det er vel en kjensgjerning at man burde holde seg unna folk med ustabile ekser. Var på date en gang med en jente som var superhyggelig, blid og pratsom. Vi var på kino, men på vei derfra møtte vi på eksen hennes, som var en klassisk "Oslo-gangster", hvor hun fortalte at han hadde både klappet til henne og truet henne etter at det ble slutt. Jeg er en rolig og ganske konfliktsky person, og holder meg langt unna bråk og drama. Så det ble ingen flere dater med henne for å si det sånn Anonymkode: 6addf...0d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #35 Del Skrevet 16. november 2022 Purple_Pixiedust skrev (38 minutter siden): Her var det en del fordommer.. Jeg er selv voldsutsatt. Han første var jeg med i ni år, fra jeg var 16, og han utsatte meg for psykisk vold og trusler. Det var familievernkontoret som brukte ordet vold. Han ødela meg veldig. Han har ikke hatt besøksforbud, men uansett. Så var jeg sammen med en mann i en måned som utsatte meg for grov vold som i retten ble kalt sadistisk. Han hadde besøksforbud og brøt det 7 ganger. To av de brøt han seg inn i min bolig. Han sitter nå i fengsel på forvaringsdom og han fikk diagnosen dyssosial personlighetsforstyrrelse av rettspsykiaterene. Det er faktisk ikke uvanlig at voldsutsatte havner i voldelige relasjoner på nytt. Hvorfor forskes det på. Jeg er med i et forskningsprosjekt der. Men det er faktisk ikke slik at hvis jeg møtte en grei mann så ville det bli drama eller at det er et rødt flagg eller noe. Jeg er en naiv person som tror det beste i folk, og jeg har blitt veldig mye utnyttet. Og jeg sliter med å sette grenser. Jeg holder meg unna menn for jeg har tatt veldig skade av det jeg har opplevd. Men jeg synes det var trist å lese holdningene i denne tråden. Jeg synes du TS heller skal prøve å bli kjent med henne enn å tenke at du bør løpe vekk fra henne. Du vet vel ikke alle detaljene i hva som har skjedd. Det er vel ikke nødvendigvis pga dama i seg selv han burde løpe, men hennes ustabile ekser. Hadde aldri turt eller orket å bli sammen en dame som har ustabile ekser som stalker og truer, og i tillegg hadde jeg hatt en stor risiko for at disse eksene hadde utøvd vold eller trusler mot meg Anonymkode: 6addf...0d3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 16. november 2022 #36 Del Skrevet 16. november 2022 39 minutter siden, Purple_Pixiedust said: Her var det en del fordommer.. Jeg er selv voldsutsatt. Han første var jeg med i ni år, fra jeg var 16, og han utsatte meg for psykisk vold og trusler. Det var familievernkontoret som brukte ordet vold. Han ødela meg veldig. Han har ikke hatt besøksforbud, men uansett. Så var jeg sammen med en mann i en måned som utsatte meg for grov vold som i retten ble kalt sadistisk. Han hadde besøksforbud og brøt det 7 ganger. To av de brøt han seg inn i min bolig. Han sitter nå i fengsel på forvaringsdom og han fikk diagnosen dyssosial personlighetsforstyrrelse av rettspsykiaterene. Det er faktisk ikke uvanlig at voldsutsatte havner i voldelige relasjoner på nytt. Hvorfor forskes det på. Jeg er med i et forskningsprosjekt der. Men det er faktisk ikke slik at hvis jeg møtte en grei mann så ville det bli drama eller at det er et rødt flagg eller noe. Jeg er en naiv person som tror det beste i folk, og jeg har blitt veldig mye utnyttet. Og jeg sliter med å sette grenser. Jeg holder meg unna menn for jeg har tatt veldig skade av det jeg har opplevd. Men jeg synes det var trist å lese holdningene i denne tråden. Jeg synes du TS heller skal prøve å bli kjent med henne enn å tenke at du bør løpe vekk fra henne. Du vet vel ikke alle detaljene i hva som har skjedd. Det er ikke noe rart med det, og det er heller ikke noe feil med deg eller andre i samme situasjon Det er slik at enkelte har personlige egenskaper som virker som magneter for folk som er kjipe og fæle. Hvilke personlige egenskaper? Jo, det kan rett og slett være at man er grei, ønsker at andre skal ha det bra, er ydmyke, forsøker å forstå folk og dømmer lite osv. Egenskaper som egentlig er veldig positive, men dersom man mangler selvtillit, støtte fra andre, evnen til å gjenkjenne kjipe personer- så blir man raskt en magnet for kjipe som utnytter disse sidene ved en I mange tilfeller er det rett og slett en bra person som er åpensinnet og ønsker være snill som ender opp med å bli utnyttet. Fordi kjipe personer er mestre å gjenkjenne egenskaper de kan utnytte og der offeret ikke har selvtillit til å si fra, eller har en tendens til å tvile på seg selv. Folk som manipulerer har også et helt liv av trening der de vet nøyaktig hva de skal si og hvordan være, for å få personen til å tvile på seg selv. Å ha besøksforbud er ikke et rødt flagg i seg selv. Tvert imot kan det noen ganger være tegn på at personen er for tolerant og snill mot andre, der den egentlig burde være dømmende, "slem" og sette grenser for å beskytte seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #37 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett, psykisk friske mennesker tiltrekker seg ikke 2 personer som begge har besøksforbud. Her er det mye som skurrer. Anonymkode: a55f1...5e1 Jo, det kan faktisk skje. Noen, spesielt empater, tiltrekker seg sosiopater. Anonymkode: 3f3e2...e4b 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #38 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg reagerer nok bare på holdningene fordi jeg selv har brukt så lang tid på å prøve akseptere at det ikke var min feil at jeg ble utsatt for vold gjentatte ganger... Anonymkode: 6a263...704 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 16. november 2022 #39 Del Skrevet 16. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel ikke nødvendigvis pga dama i seg selv han burde løpe, men hennes ustabile ekser. Hadde aldri turt eller orket å bli sammen en dame som har ustabile ekser som stalker og truer, og i tillegg hadde jeg hatt en stor risiko for at disse eksene hadde utøvd vold eller trusler mot meg Anonymkode: 6addf...0d3 Det er sant. Plutselig finner en av disse eksene ut at de skal ta deg. Hvor lang tid har det gått siden hun slo opp med de? Jo ferskere det er, jo større er sannsynligheten for at han koker over hvis han får høre at hun har ny kjæreste. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #40 Del Skrevet 16. november 2022 Warrior skrev (41 minutter siden): Jeg skal ærlig si at jeg har aldri hørt før at to stk eller flere som har besøksforbud mot samme person. En person som har besøksforbud har jeg hørt mange ganger. Her må du tenke deg godt om synes jeg. Har du seriøse følelser for henne? Tror du at det kan bli noe mer mellom dere? Har du lyst å bli bedre kjent med henne? I så fall bør du gi henne en sjanse. Så du ikke angrer senere. For hva om det blir dere to og at dere får det supert sammen? Folk får jo ikke besøksforbud mot noen uten grunn tenker jeg. Jeg dømmer ingen så jeg er alltid for at folk fortjener en sjanse. Har du ikke følelser for henne og tenker du fint kan la vær å bli mer kjent med henne så lar du vær å treffe henne, men hvis du synes hun er herlig og nydelig, hvorfor ikke gi henne en sjanse? Hvorfor la dette ødelegge? Da kan det jo ende med at du angrer for at du ikke tok sjansen. Hvis du virkelig liker henne. Det er ditt valg om du vil gi henne en sjanse eller kutte ut kontakten. Hva er best for deg? Dette. I Norge er det ekstremt vanskelig å få besøksforbud. Man får det ikke bare fordi noen er hysterisk eller dramatisk. Anonymkode: a3f24...a20 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå