AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg er en veldig rolig person, som er ganske empatisk og ser som regel det beste i folk. Nå i det siste har jeg vært med en dame som er helt herlig, og er helt nydelig. Problemet er at hun har to menn som har besøksforbud mot henne. Uten å dømme henne, eller 100% kjenne til begge historiene, synes jeg det er litt påfallende at to menn har fått besøksforbud mot henne. Ut i fra hennes beskrivelse av disse mennene - så er jeg faktisk rake motsetning av dem. Jeg har lett for å bli kjent med folk generelt, men synes man må vite slikt før man inngår et forhold, fordi hva om det faktisk ikke er så sort-hvitt som hun fremstiller det? To menn altså. Det er mange nok til at noen bjeller bør ringe her Anonymkode: 81686...508 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Del Skrevet 16. november 2022 LØP. Høres ut som et klassisk tilfelle av en person med alvorlig personlighetsforstyrrelse og som er farlig mot andre mennesker. INGEN søte og snille får besøksforbud mot seg. Anonymkode: a55f1...5e1 34 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 16. november 2022 #3 Del Skrevet 16. november 2022 Ville holdt meg langt unna. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Del Skrevet 16. november 2022 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: e5a98...ce6 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 16. november 2022 #5 Del Skrevet 16. november 2022 Snart er det vel tre 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg hadde tenkt meg nøye om. Man får ikke dette uten svært god grunn og beviser. Så det er jo potensielt 2 stk som da er et problem også for din sikkerhet. Anonymkode: 2b5d0...daf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en veldig rolig person, som er ganske empatisk og ser som regel det beste i folk. Nå i det siste har jeg vært med en dame som er helt herlig, og er helt nydelig. Problemet er at hun har to menn som har besøksforbud mot henne. Uten å dømme henne, eller 100% kjenne til begge historiene, synes jeg det er litt påfallende at to menn har fått besøksforbud mot henne. Ut i fra hennes beskrivelse av disse mennene - så er jeg faktisk rake motsetning av dem. Jeg har lett for å bli kjent med folk generelt, men synes man må vite slikt før man inngår et forhold, fordi hva om det faktisk ikke er så sort-hvitt som hun fremstiller det? To menn altså. Det er mange nok til at noen bjeller bør ringe her Anonymkode: 81686...508 Er det mennene som har besøksforbud eller den nye damen du har møtt? Altså, hvem får ikke nærme seg hvem? Synes ikke det kommer helt tydelig fram, selv om alle mener det er damen som har besøksforbud. Anonymkode: 86ff3...404 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg ser at innlegget mitt er skrevet feil. Jeg mente altså at disse mennene ikke får treffe henne, pga DE har besøksforbud mot henne. De har altså gjort henne noe. Ikke hun mot dem Anonymkode: 81686...508 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 16. november 2022 #9 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): * Endret 16. november 2022 av Topsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #10 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det mennene som har besøksforbud eller den nye damen du har møtt? Altså, hvem får ikke nærme seg hvem? Synes ikke det kommer helt tydelig fram, selv om alle mener det er damen som har besøksforbud. Anonymkode: 86ff3...404 DE har gjort HENNE noe. Ikke henne mot dem Anonymkode: 81686...508 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #11 Del Skrevet 16. november 2022 Topsi skrev (Akkurat nå): Nå er det vel de to mennene som er redd for dama til ts? Jeg synes det er et svært rødt flagg.... Nei du tar feil Anonymkode: 81686...508 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 16. november 2022 #12 Del Skrevet 16. november 2022 Rødt flagg, tenker jeg. Det kan jo være hun tiltrekkes av drittsekker, at det ikke er henne det er noe galt med, men du må belage deg på drama. Eller at hun er en sånn som det alltid er drama rundt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #13 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser at innlegget mitt er skrevet feil. Jeg mente altså at disse mennene ikke får treffe henne, pga DE har besøksforbud mot henne. De har altså gjort henne noe. Ikke hun mot dem Anonymkode: 81686...508 Uansett, psykisk friske mennesker tiltrekker seg ikke 2 personer som begge har besøksforbud. Her er det mye som skurrer. Anonymkode: a55f1...5e1 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 16. november 2022 #14 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei du tar feil Anonymkode: 81686...508 Ja jeg så du oppklarte, slettet da innlegget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #15 Del Skrevet 16. november 2022 Romilo skrev (4 minutter siden): Snart er det vel tre Var mine tanker også.. Ts, det eneste du bør gjøre er å løpe. Fort, og i en annen retning. Se deg aldri tilbake. Ps! Det samme gjelder kvinner som har ekser som er narsissister og psykopater. Sannsynligheten for at det selv er kvinnen som er forskrudd er overveldende stor. Anonymkode: 8c5df...2ad 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 16. november 2022 #16 Del Skrevet 16. november 2022 .. to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. november 2022 #17 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er en veldig rolig person, som er ganske empatisk og ser som regel det beste i folk. Nå i det siste har jeg vært med en dame som er helt herlig, og er helt nydelig. Problemet er at hun har to menn som har besøksforbud mot henne. Uten å dømme henne, eller 100% kjenne til begge historiene, synes jeg det er litt påfallende at to menn har fått besøksforbud mot henne. Ut i fra hennes beskrivelse av disse mennene - så er jeg faktisk rake motsetning av dem. Jeg har lett for å bli kjent med folk generelt, men synes man må vite slikt før man inngår et forhold, fordi hva om det faktisk ikke er så sort-hvitt som hun fremstiller det? To menn altså. Det er mange nok til at noen bjeller bør ringe her Anonymkode: 81686...508 1. Hun har rotet med feil type menn. 2. Hun er problemet. Jeg ville holdt meg unna. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #18 Del Skrevet 16. november 2022 Det er veldig merkelig at 2 personer har besøksforbud mot henne. Det er jo noe rart med henne antakeligvis siden hun roter seg bort i slikt. Jeg ville trådd j****g forsiktig her. Anonymkode: 5f928...768 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #19 Del Skrevet 16. november 2022 Rødt flagg, Easy Come easy go, ha det gøy mens det varer, ender sikkert med drama og besøksforbud med deg og Anonymkode: bc2d8...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 16. november 2022 #20 Del Skrevet 16. november 2022 Er hun verdt å leve med drama? Dette trur jeg er ei som ikke firer på noe som helst og klarer å sette skylden på andre. Jeg hadde garantert avsluttet all kommunikasjon med henne. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå