Gå til innhold

En dame jeg prater med har to menn som har besøksforbud mot henne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en veldig rolig person, som er ganske empatisk og ser som regel det beste i folk. Nå i det siste har jeg vært med en dame som er helt herlig, og er helt nydelig. Problemet er at hun har to menn som har besøksforbud mot henne. Uten å dømme henne, eller 100% kjenne til begge historiene, synes jeg det er litt påfallende at to menn har fått besøksforbud mot henne. Ut i fra hennes beskrivelse av disse mennene - så er jeg faktisk rake motsetning av dem. Jeg har lett for å bli kjent med folk generelt, men synes man må vite slikt før man inngår et forhold, fordi hva om det faktisk ikke er så sort-hvitt som hun fremstiller det? To menn altså. Det er mange nok til at noen bjeller bør ringe her

Anonymkode: 81686...508

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LØP. Høres ut som et klassisk tilfelle av en person med alvorlig personlighetsforstyrrelse og som er farlig mot andre mennesker. INGEN søte og snille får besøksforbud mot seg. 

Anonymkode: a55f1...5e1

• Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt meg nøye om.

Man får ikke dette uten svært god grunn og beviser.

Så det er jo potensielt 2 stk som da er et problem også for din sikkerhet. 

Anonymkode: 2b5d0...daf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er en veldig rolig person, som er ganske empatisk og ser som regel det beste i folk. Nå i det siste har jeg vært med en dame som er helt herlig, og er helt nydelig. Problemet er at hun har to menn som har besøksforbud mot henne. Uten å dømme henne, eller 100% kjenne til begge historiene, synes jeg det er litt påfallende at to menn har fått besøksforbud mot henne. Ut i fra hennes beskrivelse av disse mennene - så er jeg faktisk rake motsetning av dem. Jeg har lett for å bli kjent med folk generelt, men synes man må vite slikt før man inngår et forhold, fordi hva om det faktisk ikke er så sort-hvitt som hun fremstiller det? To menn altså. Det er mange nok til at noen bjeller bør ringe her

Er det mennene som har besøksforbud eller den nye damen du har møtt? 

Altså, hvem får ikke nærme seg hvem? Synes ikke det kommer helt tydelig fram, selv om alle mener det er damen som har besøksforbud. 

Anonymkode: 86ff3...404

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at innlegget mitt er skrevet feil. Jeg mente altså at disse mennene ikke får treffe henne, pga DE har besøksforbud mot henne. De har altså gjort henne noe. Ikke hun mot dem 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det mennene som har besøksforbud eller den nye damen du har møtt? 

Altså, hvem får ikke nærme seg hvem? Synes ikke det kommer helt tydelig fram, selv om alle mener det er damen som har besøksforbud. 

Anonymkode: 86ff3...404

DE har gjort HENNE noe. Ikke henne mot dem

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (Akkurat nå):

Nå er det vel de to mennene som er redd for dama til ts? Jeg synes det er  et svært rødt flagg....

Nei du tar feil

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt flagg, tenker jeg. Det  kan jo være hun tiltrekkes av drittsekker, at det ikke er henne det er noe galt med, men du må belage deg på drama. Eller at hun er en sånn som det alltid er drama rundt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser at innlegget mitt er skrevet feil. Jeg mente altså at disse mennene ikke får treffe henne, pga DE har besøksforbud mot henne. De har altså gjort henne noe. Ikke hun mot dem 

Uansett, psykisk friske mennesker tiltrekker seg ikke 2 personer som begge har besøksforbud. Her er det mye som skurrer. 

Anonymkode: a55f1...5e1

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei du tar feil

Ja jeg så du oppklarte, slettet da innlegget mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romilo skrev (4 minutter siden):

Snart er det vel tre

Var mine tanker også.. 

Ts, det eneste du bør gjøre er å løpe. Fort, og i en annen retning. Se deg aldri tilbake. 

Ps! Det samme gjelder kvinner som har ekser som er narsissister og psykopater. Sannsynligheten for at det selv er kvinnen som er forskrudd er overveldende stor. 

Anonymkode: 8c5df...2ad

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

1. Hun har rotet med feil type menn.

2. Hun er problemet.

Jeg ville holdt meg unna. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig merkelig at 2 personer har besøksforbud mot henne. Det er jo noe rart med henne antakeligvis siden hun roter seg bort i slikt.

Jeg ville trådd j****g forsiktig her.

Anonymkode: 5f928...768

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt flagg, 

Easy Come easy go,  ha det gøy mens det varer,  ender sikkert med drama og besøksforbud med deg og 

Anonymkode: bc2d8...730

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun verdt å leve med drama? Dette trur jeg er ei som ikke firer på noe som helst og klarer å sette skylden på andre. Jeg hadde garantert avsluttet all kommunikasjon med henne.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...