AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Noen andre damer her som liker trekant med to menn? Og som det innimellom uten at noen av dere er i fast forhold? Anonymkode: a376a...f6c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 En gang i blant hvis jeg blir pirret av tanken. Typen min har en ganske sjenert kompis men som også er hyggelig og diskre. Han går ikke rundt å skryter eller sladrer om å ha vært med på det her. Første gang vi gjorde det ble jeg overraskende opphisset. Fordi typen min planla det slik at de to hadde maske og jeg liksom ikke skulle vite hvem som var hvem. Men det var likevel ikke så vanskelig, for han andre var veldig annerledes i både kropp og utstyr.(mye større.) Jeg skjønte fort at dette var hovedårsaken til at han plukket ut denne kompisen. Han er veldig på å snakke om pikkstørrelse og hvordan damer reagerer. Typisk. Vi har nå gjort det 3 ganger. Hvis jeg har en litt pirrende dag så kan han melde kompisen sin på et blunk. Jeg synes også det er litt pirrende å se typen min blir så opphisset av at jeg lar meg bli tatt av den ganske massive greia til vennen sin. Jeg må også innrømme at det er ganske rart/deilig å bli tatt av to så forskjellige typer. Litt au i starten, men så går det helt fint.. Jeg er 22. Anonymkode: 1dd9d...2c4 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): En gang i blant hvis jeg blir pirret av tanken. Typen min har en ganske sjenert kompis men som også er hyggelig og diskre. Han går ikke rundt å skryter eller sladrer om å ha vært med på det her. Første gang vi gjorde det ble jeg overraskende opphisset. Fordi typen min planla det slik at de to hadde maske og jeg liksom ikke skulle vite hvem som var hvem. Men det var likevel ikke så vanskelig, for han andre var veldig annerledes i både kropp og utstyr.(mye større.) Jeg skjønte fort at dette var hovedårsaken til at han plukket ut denne kompisen. Han er veldig på å snakke om pikkstørrelse og hvordan damer reagerer. Typisk. Vi har nå gjort det 3 ganger. Hvis jeg har en litt pirrende dag så kan han melde kompisen sin på et blunk. Jeg synes også det er litt pirrende å se typen min blir så opphisset av at jeg lar meg bli tatt av den ganske massive greia til vennen sin. Jeg må også innrømme at det er ganske rart/deilig å bli tatt av to så forskjellige typer. Litt au i starten, men så går det helt fint.. Jeg er 22. Anonymkode: 1dd9d...2c4 Heldig mann du har som får oppleve det gang på gang! 😍 Anonymkode: 241e9...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: En gang i blant hvis jeg blir pirret av tanken. Typen min har en ganske sjenert kompis men som også er hyggelig og diskre. Han går ikke rundt å skryter eller sladrer om å ha vært med på det her. Første gang vi gjorde det ble jeg overraskende opphisset. Fordi typen min planla det slik at de to hadde maske og jeg liksom ikke skulle vite hvem som var hvem. Men det var likevel ikke så vanskelig, for han andre var veldig annerledes i både kropp og utstyr.(mye større.) Jeg skjønte fort at dette var hovedårsaken til at han plukket ut denne kompisen. Han er veldig på å snakke om pikkstørrelse og hvordan damer reagerer. Typisk. Vi har nå gjort det 3 ganger. Hvis jeg har en litt pirrende dag så kan han melde kompisen sin på et blunk. Jeg synes også det er litt pirrende å se typen min blir så opphisset av at jeg lar meg bli tatt av den ganske massive greia til vennen sin. Jeg må også innrømme at det er ganske rart/deilig å bli tatt av to så forskjellige typer. Litt au i starten, men så går det helt fint.. Jeg er 22. Anonymkode: 1dd9d...2c4 Det ville vært veldig overraskende om du ikke klarte å skille typen din fra kompisen pga en maske. Anonymkode: daf08...afa 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En gang i blant hvis jeg blir pirret av tanken. Typen min har en ganske sjenert kompis men som også er hyggelig og diskre. Han går ikke rundt å skryter eller sladrer om å ha vært med på det her. Første gang vi gjorde det ble jeg overraskende opphisset. Fordi typen min planla det slik at de to hadde maske og jeg liksom ikke skulle vite hvem som var hvem. Men det var likevel ikke så vanskelig, for han andre var veldig annerledes i både kropp og utstyr.(mye større.) Jeg skjønte fort at dette var hovedårsaken til at han plukket ut denne kompisen. Han er veldig på å snakke om pikkstørrelse og hvordan damer reagerer. Typisk. Vi har nå gjort det 3 ganger. Hvis jeg har en litt pirrende dag så kan han melde kompisen sin på et blunk. Jeg synes også det er litt pirrende å se typen min blir så opphisset av at jeg lar meg bli tatt av den ganske massive greia til vennen sin. Jeg må også innrømme at det er ganske rart/deilig å bli tatt av to så forskjellige typer. Litt au i starten, men så går det helt fint.. Jeg er 22. Anonymkode: 1dd9d...2c4 Høres ut som en drøm! Anonymkode: d922e...802
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det ville vært veldig overraskende om du ikke klarte å skille typen din fra kompisen pga en maske. Anonymkode: daf08...afa Det var nesten helt mørkt i rommet første gang vi gode det. Men det lurte ikke meg nei..🤪 Anonymkode: 1dd9d...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 Oppfordrer ofte kona til å ha trekant. Har ikke så stor interesse av å være med selv. Det måtte isåfall være med en ekstra dame som var like eller mer attraktiv enn kona og det er jo tilnærmet umulig å få noen til å bli med på. For henne å finne to menn tar vel ca 30 minutter. Anonymkode: de03b...5ae
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 I tankene ja men kunne ikke gjort det IRL for menn som er med på trekant gjør det mest for å oppfylle egen fantasi og druse på i alle hull, og skulle jeg hatt trekant måtte det vært menn som var opptatt av min nytelse. En som slikket mens en annen stimulere brystene og resten av kroppen, en som knullet mens den andre stimulerte klitten med fingrene sine og kysset meg. Ikke sånn der bli fyllt opp i alle hull samtidig som en filledokke de ikke respekterte Anonymkode: 4b0b3...498 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: En gang i blant hvis jeg blir pirret av tanken. Typen min har en ganske sjenert kompis men som også er hyggelig og diskre. Han går ikke rundt å skryter eller sladrer om å ha vært med på det her. Første gang vi gjorde det ble jeg overraskende opphisset. Fordi typen min planla det slik at de to hadde maske og jeg liksom ikke skulle vite hvem som var hvem. Men det var likevel ikke så vanskelig, for han andre var veldig annerledes i både kropp og utstyr.(mye større.) Jeg skjønte fort at dette var hovedårsaken til at han plukket ut denne kompisen. Han er veldig på å snakke om pikkstørrelse og hvordan damer reagerer. Typisk. Vi har nå gjort det 3 ganger. Hvis jeg har en litt pirrende dag så kan han melde kompisen sin på et blunk. Jeg synes også det er litt pirrende å se typen min blir så opphisset av at jeg lar meg bli tatt av den ganske massive greia til vennen sin. Jeg må også innrømme at det er ganske rart/deilig å bli tatt av to så forskjellige typer. Litt au i starten, men så går det helt fint.. Jeg er 22. Anonymkode: 1dd9d...2c4 Vil du si at du ble lettet da du fant ut at kompisen hadde et utstyr som dugde? Det kjipeste med trekant må være å oppdage at 3.parten er like dårlig utstyrt som kjæresten. To smågutter kan neppe hanskes med ei skikkelig dame 😇 Anonymkode: d46d1...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #10 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høres ut som en drøm! Anonymkode: d922e...802 En manns drøm. Det er nok det skal du se. Anonymkode: daab0...96c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #11 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vil du si at du ble lettet da du fant ut at kompisen hadde et utstyr som dugde? Det kjipeste med trekant må være å oppdage at 3.parten er like dårlig utstyrt som kjæresten. To smågutter kan neppe hanskes med ei skikkelig dame 😇 Anonymkode: d46d1...1c2 Størrelse på utstyret regner jeg med de fleste damer som avtaler trekant med to menn har avklart og godkjent i forkant. Jeg hadde hvertfall vært nøye på å se bilde av utstyret først Anonymkode: 4b0b3...498
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vil du si at du ble lettet da du fant ut at kompisen hadde et utstyr som dugde? Det kjipeste med trekant må være å oppdage at 3.parten er like dårlig utstyrt som kjæresten. To smågutter kan neppe hanskes med ei skikkelig dame 😇 Anonymkode: d46d1...1c2 Som innlegg #8 påpeker, så er det ikke alle som forbinder en trekant med mest mulig pikk. Anonymkode: 4f097...df3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #13 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 22.13): I tankene ja men kunne ikke gjort det IRL for menn som er med på trekant gjør det mest for å oppfylle egen fantasi og druse på i alle hull, og skulle jeg hatt trekant måtte det vært menn som var opptatt av min nytelse. En som slikket mens en annen stimulere brystene og resten av kroppen, en som knullet mens den andre stimulerte klitten med fingrene sine og kysset meg. Ikke sånn der bli fyllt opp i alle hull samtidig som en filledokke de ikke respekterte Anonymkode: 4b0b3...498 De to jeg hadde trekant med var opptatt av at jeg skulle ha det bra Ingen av oss er i forhold. Og vi har planer om å møtes igjen, både alle 3 sammen og at jeg kan møte de hver for seg også Anonymkode: a376a...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #14 Skrevet 19. november 2022 On 11/16/2022 at 10:13 PM, AnonymBruker said: I tankene ja men kunne ikke gjort det IRL for menn som er med på trekant gjør det mest for å oppfylle egen fantasi og druse på i alle hull, og skulle jeg hatt trekant måtte det vært menn som var opptatt av min nytelse. En som slikket mens en annen stimulere brystene og resten av kroppen, en som knullet mens den andre stimulerte klitten med fingrene sine og kysset meg. Ikke sånn der bli fyllt opp i alle hull samtidig som en filledokke de ikke respekterte Anonymkode: 4b0b3...498 Men hva skal ditt bidrag være utover å bli passivt tilfredsstilt? Anonymkode: d302f...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #15 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 16.59): Noen andre damer her som liker trekant med to menn? Og som det innimellom uten at noen av dere er i fast forhold? Anonymkode: a376a...f6c jeg liker best og ha trekant med en av hver, det er vannvittig digg Anonymkode: 0b02a...d28 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #16 Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 22.13): I tankene ja men kunne ikke gjort det IRL for menn som er med på trekant gjør det mest for å oppfylle egen fantasi og druse på i alle hull, og skulle jeg hatt trekant måtte det vært menn som var opptatt av min nytelse. En som slikket mens en annen stimulere brystene og resten av kroppen, en som knullet mens den andre stimulerte klitten med fingrene sine og kysset meg. Ikke sånn der bli fyllt opp i alle hull samtidig som en filledokke de ikke respekterte Anonymkode: 4b0b3...498 Har du egentlig opplevd å ha trekant? I tilfelle, kommuniserte du ikke hva du likte og hva du ønsket på forhånd? Eller har du gjort det og det har ikke blitt respektert? I tilfelle det siste er det selvfølgelig ikke greit! Har hatt trekant flere ganger og vi har vært tydelig på hva vi hadde lyst til å oppleve + no go. Deilige opplevelser med kåthet og humor😊 Anonymkode: fef29...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå