AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Jeg bruker Ole Henriksen banana bright øyekrem på sommeren, men ser nå at området rundt øynene er veldig tørt pga. kulden, og trenger en øyekrem som gir og holder på fukt. Har sett litt på denne: men usikker på om den er bra? Anonymkode: 9a6fb...9ff
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Anbefaler å sjekke ut Linda Johansen sine produkter for sensitiv hud. Jeg bruker to forskjellige øyekremer i det merket rye contour cream om morgenen og eye anti age om kvelden. Er veldig fornøyd, blir ikke tørr sånn som jeg var før. Og så har hun et gullserum som er must for de med tørr hud, gir masse fukt. Det går an å ringe til hudpleiere hos Linda J for å få hjelp til å finne riktige produkter. Anonymkode: ec524...50a
Hareena Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 (endret) Privat hudlege anbefalte denne: https://www.laroche-posay.us/our-products/face/eye-cream/toleriane-ultra-eye-cream-3337872419522.html Hudlege på sykehuset anbefalte denne: https://www.bioderma.us/all-products/sensibio/eye Begge kan kjøpes på apotek. Endret 16. november 2022 av Hareena
Scherbatsky Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Ja, den fra LRP (Toleriane Ultra Eye Cream) er den jeg bruker nå, og liker den veldig godt!
Roci Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg bruker Ole Henriksen banana bright øyekrem på sommeren, men ser nå at området rundt øynene er veldig tørt pga. kulden, og trenger en øyekrem som gir og holder på fukt. Har sett litt på denne: men usikker på om den er bra? Anonymkode: 9a6fb...9ff Den er ikke et dårlig produkt, men ut fra ingredienslisten tror jeg den gir for lite fukt i forhold til hva du ønsker og trenger. Disse øyekremene har godt med både fuktighetsgivende og fuktighetsbevarende ingredienser: CeraVe Eye Cream Clinique All About Eyes Rich Maria Åkerberg Eye Cream NeoStrata Eye Cream Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocao Endret 17. november 2022 av Roci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå