Gå til innhold

Tips til en øyekrem for tørr og sensitiv hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Ole Henriksen banana bright øyekrem på sommeren, men ser nå at området rundt øynene er veldig tørt pga. kulden, og trenger en øyekrem som gir og holder på fukt. 

Har sett litt på denne: 

8fc1052d-0bcb-4ce5-9cf4-d0716f7b67c9

men usikker på om den er bra? 

Anonymkode: 9a6fb...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å sjekke ut Linda Johansen sine produkter for sensitiv hud. Jeg bruker to forskjellige øyekremer i det merket rye contour cream om morgenen og eye anti age om kvelden. Er veldig fornøyd, blir ikke tørr sånn som jeg var før. Og så har hun et gullserum som er must for de med tørr hud, gir masse fukt. Det går an å ringe til hudpleiere hos Linda J for å få hjelp til å finne riktige produkter. 

Anonymkode: ec524...50a

Skrevet

Ja, den fra LRP (Toleriane Ultra Eye Cream) er den jeg bruker nå, og liker den veldig godt!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg bruker Ole Henriksen banana bright øyekrem på sommeren, men ser nå at området rundt øynene er veldig tørt pga. kulden, og trenger en øyekrem som gir og holder på fukt. 

Har sett litt på denne: 

8fc1052d-0bcb-4ce5-9cf4-d0716f7b67c9

men usikker på om den er bra? 

Anonymkode: 9a6fb...9ff

Den er ikke et dårlig produkt, men ut fra ingredienslisten tror jeg den gir for lite fukt i forhold til hva du ønsker og trenger. Disse øyekremene har godt med både fuktighetsgivende og fuktighetsbevarende ingredienser:

CeraVe Eye Cream

Clinique All About Eyes Rich

Maria Åkerberg Eye Cream

NeoStrata Eye Cream

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocao

Endret av Roci

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...