Gå til innhold

Bare 2 uker igjen!!!

totr

Anbefalte innlegg

Tenk, dere, i dag er det bare 2 uker igjen til vår store dag! Det er nesten helt ufattelig - etter måneder med forberedelser er det snart over.

Bryllupsplanleggingen startet i det små i april/mai for snart et år siden. Inne på denne siden har jeg vært siden sensommeren - og nå er jeg fullstendig hekta! Har fått mange gode tips og flotte diskusjoner.

Heldigvis er det meste i boks, så jeg slipper å stresse veldig - men siden jeg skal gifte meg i utlandet, og skal reise om 1 1/2 uke, så blir det jo litt ekstra.

Gleder meg!!!

Lykke til alle dere andre, jeg kommer jo innom noen ganger til før dagen, da. Måtte bare begynne nedtellingen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg med deg, og skulle ønske det var meg som skulle gifte meg allerede om 2 uker. Jeg må nok vente helt til juli icon_smile.gif

Kos deg, og plei deg godt nå før den store dagen. Lykke til12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå hærlig da!! Høres ut som det blir en kjempeflott dag for deg!!!

Og bare to uker igjen!!! Du er så heldig,jeg syns det er så lenge til 24 august jeg... er likssom så fjernt enda.

Men regner med at tiden går kjappere enn jeg tror ja! icon_biggrin.gif

Uansett lykke til på den store dagen deres!!! Den blir sikkert vidunderlig!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg satt for noen måneder siden og syntes det var så lenge igjen, men det går bare så UTROLIG fort. Beste rådet jeg har er å strekke forberedelsene utover, da blir det mindre stress, man koser seg hele tiden, og det er plutselig bare 2 uker igjen!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lykke til Totr. Selv må jeg vente i underkant av 5 mnd. Bare jeg får skrevet disse innbydelsene, så skal jeg slappe helt av! Gleder meg jeg også. Men er glad for at det er så pass med tid igjen. Er jo langt i fra ferdig med planleggingen enda! icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...