AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Foe dette skjer jo med jevne mellomrom.. Ytringene altså. Det kan kanskje bli et takras av økonomiske krav etter noe sånt? Anonymkode: 1c64e...dff
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Regner med du tenker på Sumaya Jirde Ali og Atle Antonsen? Hun har anmeldt flere før tidligere. En svært krenket ung dame dette. Hva hun har sagt til Atle lurer jeg på før han ble så provosert? Og en annen ting… oppsøker hun situasjoner for å ha folk å anmelde å gjøre seg selv opp og frem i media? Jeg har blitt kalt jævla hvite potet, men kunne ikke falt meg inn i anmelde men det er man kanskje nødt til i fremtiden. Anonymkode: d3485...47f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Regner med du tenker på Sumaya Jirde Ali og Atle Antonsen? Hun har anmeldt flere før tidligere. En svært krenket ung dame dette. Hva hun har sagt til Atle lurer jeg på før han ble så provosert? Og en annen ting… oppsøker hun situasjoner for å ha folk å anmelde å gjøre seg selv opp og frem i media? Jeg har blitt kalt jævla hvite potet, men kunne ikke falt meg inn i anmelde men det er man kanskje nødt til i fremtiden. Anonymkode: d3485...47f Det er ikke rasisme da, men skjønner det er kjipt fordet. Anonymkode: 215bb...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå