Gå til innhold

Hva er for lite sex i forholdet for deg, og når ville du gjort det slutt pga det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lite sex er for lite for deg i forholdet og når ville du gjort det slutt pga det, altså har årsak noe å si? Sykdom, eller ingen forklaring? Og etter hvor  lang tid ville dere gjort det slutt?

Anonymkode: d72d2...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

35 år, 2 småbarn og vært sammen i 14 år.

Vi har sex 4 ganger i året, ingen tar mer initiativ enn det... og ingen har planer om å dra, så vidt jeg vet😅

Anonymkode: e8cf6...2c7

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor lite sex er for lite for deg i forholdet og når ville du gjort det slutt pga det, altså har årsak noe å si? Sykdom, eller ingen forklaring? Og etter hvor  lang tid ville dere gjort det slutt?

Anonymkode: d72d2...820

Det er ingen grense for min del for hva som er «for lite sex». Det er ingen ting som heter «for lite sex».

jeg kan trives med å ha sex 5 ganger i uken. Jeg kan også trives med å ha sex 1 gang i året.

Trenger overhode ikke å være noen årsak til hverken det ene eller det andre 😊

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

35 år, 2 småbarn og vært sammen i 14 år.

Vi har sex 4 ganger i året, ingen tar mer initiativ enn det... og ingen har planer om å dra, så vidt jeg vet😅

Ja, nå svarte jeg egentlig ikke på spørsmålet... men det handler mer om behov og hvordan jeg blir møtt på behovet. Men kanskje ingenting på et år hadde vært litt lite🤣🗓🤣🗓 

Godt vi har det moro sammen ellers🙈

Skrevet

Det finnes det nok ingen fasit på. Vi har hatt 1-3 ganger på et halvår på det verste, normalen nå er nok ca et par ganger i måneden. Det er altfor lite for begge. For meg betyr sjelden sex og ingen flørt at sexlysten uteblir, og at jeg ikke ser på ham som en elsker.  Han har sexlyst, men ordner seg heller selv de fleste dagene enn å ta initiativ, siden han heller ikke har lyst til å ha forspill eller gjøre noe som kan bidra til tenning hos meg. Han er i slutten av 50-årene, og er forsynt hvis han har hatt en utløsning tidligere på dagen, så jeg har blitt avvist mange ganger om jeg tar initiativ.

Hadde aldri trodd trodd at vi skulle komme i et så dårlig spor, eller at vi kunne leve med det i et forhold. Vi har barn og det er viktigere enn sex. Jeg tror også at sexen kan bli bedre, men da må vi begge gjøre en innsats for å endre dynamikken. 

Jeg har fått veldig lav sexlyst pga utviklingen, og føler meg veldig lite attraktiv selv om han fortsatt synes jeg er flott. Det har forsvunnet fra min bevissthet på en måte, og jeg onanerer vanligvis bare de dagene i syklus hvor jeg er mest hormonell, rundt eggløsning og før mens.  Når vi har sex er det at vi avtaler og gjennomfører, ikke at vi blir spontant kåte. (Dvs han blir kåt som funksjon av tid som har gått siden sist, ikke av meg.)

Vi har snakket om det mange ganger. Han vil helst bytte bort onanien hvis han kan bruke meg som onanidukke, men flørt og forspill vil han ikke ha. 

Anonymkode: 68c48...329

• Hjerte 4
Skrevet

Mindre enn to ganger i uka ville vært for lite. Foretrekker 5-7 når jeg er i forhold. Litt irrelevant nå som jeg er singel på fjerde året, riktignok.

Anonymkode: 8b8a8...56a

• Nyttig 1
Skrevet

Man er ikke i forhold for å ha sex. Det ville jo vært kontraproduktivt. Man har jo mye bedre sexliv som singel. Med de partnere man ønsker og variasjonen man har behov for. 

Man er i forhold pga økonomi, logistikk og felles oppdragelse av barn. 

Anonymkode: 14bfd...66c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det kan nok variere. Men sex særlig sjeldnere enn 1 gang i uka er magert. Det er absolutt ikke det samme for meg. 

Anonymkode: 0e281...7ad

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man er ikke i forhold for å ha sex. Det ville jo vært kontraproduktivt. Man har jo mye bedre sexliv som singel. Med de partnere man ønsker og variasjonen man har behov for. 

Man er i forhold pga økonomi, logistikk og felles oppdragelse av barn. 

Trist! Godt det ikke er slik for oss andre.

Anonymkode: faae2...719

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi er gift og har barn (vært sammen i 15 år) og har sex 1-2 ganger i uka. Før barn var det annenhver dag, så har vi hatt perioder i forbindelse med graviditet/fødsel hvor jeg har hatt null lyst i flere måneder 😛 går litt opp og ned, men ville aldri gjort det slutt pga. lite sex 😛 

Anonymkode: 2bd1e...7d8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er heller ikke i forhold for å ha sex. Hvis forholdet er bra og jeg føler meg sett og ivaretatt, så kommer sexlysten. Hvis noen jeg følte meg sett og ivaretatt av ikke ville hatt sex med meg så hadde det vært OK, jeg hadde ikke avsluttet et godt forhold på grunn av manglende sex.

Anonymkode: 54f45...907

• Nyttig 1
Skrevet

Når ville jeg slått opp over manglende sex? Jeg vil egentlig si at det starter lenge før sexen forsvinner, når det flørtende blikket er borte, og vedkommende er mentalt alle andre steder. 

Anonymkode: 0e281...7ad

Skrevet

Må være minst to ganger i uka. 

Anonymkode: acdd4...d74

Skrevet

Hadde vært supert. Sex er meningsløst, men vil gjerne ha alt det andre. Hadde absolutt ikke gjort det slutt nei. Hadde vært et drømmeforhold.

Anonymkode: 9e41e...c62

• Nyttig 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Trist! Godt det ikke er slik for oss andre.

Anonymkode: faae2...719

Jeg er enig. Det høres ganske trist ut å være i forhold og kun måtte ha samme sexen med samme kropp i previs. 

Skrevet

Jeg er gift med hun som uansett sex eller ikke sex, er verdens beste kvinne å være sammen med. Har sverget å elske, ære og være henne trofast til døden skiller oss, og så blir det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Har aldri hatt det. Sammen på 6 året. 

Anonymkode: 8ae21...0cc

Skrevet

Sex er limet i et forhold. På så mange måter. I perioder der man er sliten så er det fem minutters intimitet. Når sommeren er der og det er vin og sommerkjoler, så bruser blodet. Når man har kranglet og det hagler tårer og sinte ord, så er make up sex bekreftelsen på at man er lei seg for at det ble slik og vil at det skal bli bra igjen fordi man er redd for å miste hverandre. Når man har vært borte en stund så er det savn. Men slikt krever at begge gir. Jeg forstår veldig godt at man ikke gidder når man får null tilbake. 

Anonymkode: 1a901...dd6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kommer an på mange forhold. Når det blir én gang i uken eller mindre begynner jeg gjerne å bli mer kranglete, irritabel og usikker på om den andre overhodet finner meg attraktiv. Hvis det går 1 mnd begynner det å bli veldig vanskelig for meg å føle noe som helst der jeg raskt avslutter hele forholdet. 

Anonymkode: 6e51b...31a

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært sammen med kona mi i 20 år nå. I perioder (tre tette barn) har vi hatt lite/ingen sex. Har aldri vært aktuelt å gå noe sted. Nå har vi sex 1-3 ganger i uka. Det er helt supert 👍

Anonymkode: cddcc...84f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...