Gå til innhold

Er han interessert i noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ble slutt med eksen for 4 måneder siden, vi var sammen i 4 år. Han slo opp pga at han hadde mistet følelser og at han har en del opptatt. Følte meg en del ned prioritert i forholdet. Han ville være venner fra begynnelsen, men jeg sa at jeg trengte litt tid. Dette respekterte han. 

Nå er vi venner og har hatt mye kontakt, han har ringt meg en del. Han er enda en del opptatt, så jeg sendte han melding om at hvis vi skulle fungere som venner så måtte jeg bli litt mer prioritert. Fordi vi skulle egentlig gjøre noe sammen den dagen, men da var han hos familien også dro han til en kompis etterpå. Ble selvfølgelig litt skuffet, han sendte melding litt etter å spurte om jeg ville spise pizza og se film dagen etter. Vi møttes og hadde det koselig. Vi satt litt unna hverandre, jeg flyttet meg nærmere han, før jeg visste ordet av det så legger han armen sin rundt meg. Jeg legger hodet mitt på brystkassa hans og han stryker meg på hodet.

Vi ga hverandre 3 lange og gode klemmer i løpet av møtet, han la pledd over meg og ordnet fordi jeg sa at jeg var kald. 

Jeg har hatt kontakt med en gutt nylig. Dette har han fått vite. Han visste det før vi møttes å så film. Men jeg avsluttet det ganske fort. Han ringte meg i går, altså dagen etter vi møttes og spurte om jeg har fått kjæreste, at han hadde fått hørt det. Men så sa han litt etter at han bare tullet, han fikk vite da at jeg hadde avsluttet det. 

Han vet at følelsene mine blusser opp når han ringer og når vi møtes, han sa at han skulle respektere det. Men han har likevel ringt en del og vi har møttes en del etter det.

Men vi er bare venner, han sa for en stund siden at jeg måtte gå videre og at det ikke ble oss. At jeg måtte finne meg en som er bedre

Han er vanskelig å lese, føler han skjuler mye av følelsene sine. Han er ikke ute etter sex eller noe sånt! 

Er han interessert i noe mer? Virker det som om han har følelser? Eller er det faktisk så lett at vi bare er venner og at han ikke er interessert i noe mer?

Anonymkode: d9c84...570

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det ikke blir mer mellom dere men etter fire år sammen er du komfortabel og en vane. Du er trygg. 

Jeg brukte fire år på å være nær venn med eksen min. De siste fire årene har min eks vært min beste venn. Vi har gjort alt sammen. Reiste på ferie sammen i sommer. Men i høst måtte jeg innse at dette vennskapet hemmet meg i å gå videre. Så jeg måtte trekke meg tilbake, prosessere også gå videre. 

Vennskapet var alt for godt, komfortabelt og jeg hadde en vane med å være med hann. Etter flere år som kjærester, og deretter venner er det vanskelig å være uten han. Men jeg vet jeg må. Så vi prøver å holde litt avstand. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei dere er bare venner men han har nok litt eierskapsfølelse over deg , det er ikke så uvanlig etter brudd. Du burde bryte kontakt minst et år om du skal gå videre for du har tydeligvis fortsatt kjærestefølelser og håp for dere og dette bare skader og sårer deg 

Anonymkode: 07089...eef

• Liker 1
Skrevet

Han vil være fri. Likevel liker han ikke at andre skal ha deg.

Anonymkode: 806f4...596

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...