AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Har et barn på 2 år nå. Han har vært en prøvelse😂 hatet vogn og sov kun oppå meg eller i bæresele de første 6 mnd. Har vært mye våken om nettene. Han er også veldig aktiv og en "klatreunge". Har akkurat startet prøvingen på nr 2, da vi alltid har villet ha to stk og jeg kjenner også en lengsel og er "babysyk". Jeg er bare redd for hvordan det kommer til å gå å være gravid med en aktiv unge. Og ikke minst hvordan det vil være og ha en baby og et barn rundt 3 år. Spesielt hvis den nye babyen er lkke krevende. Er en del alene pga. jobben til mannen, men når han er hjemme er han "helt hjemme". Så det jeg bekymrer meg for er den tiden han er på jobb. Har også hund, men får mye god hjelp av foreldrene våre til lufting av han, så det er ikke et stort problem. Men om baby nr 2 må ha bæresele vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få barn nr 1 med på tur😅 da er jo ståbrett/dobbeltvogn et dårlig alternativ.. Anonymkode: d89e2...f83
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har et barn på 2 år nå. Han har vært en prøvelse😂 hatet vogn og sov kun oppå meg eller i bæresele de første 6 mnd. Har vært mye våken om nettene. Han er også veldig aktiv og en "klatreunge". Har akkurat startet prøvingen på nr 2, da vi alltid har villet ha to stk og jeg kjenner også en lengsel og er "babysyk". Jeg er bare redd for hvordan det kommer til å gå å være gravid med en aktiv unge. Og ikke minst hvordan det vil være og ha en baby og et barn rundt 3 år. Spesielt hvis den nye babyen er lkke krevende. Er en del alene pga. jobben til mannen, men når han er hjemme er han "helt hjemme". Så det jeg bekymrer meg for er den tiden han er på jobb. Har også hund, men får mye god hjelp av foreldrene våre til lufting av han, så det er ikke et stort problem. Men om baby nr 2 må ha bæresele vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få barn nr 1 med på tur😅 da er jo ståbrett/dobbeltvogn et dårlig alternativ.. Anonymkode: d89e2...f83 Ønsker egentlig å høre andre sine erfaringer. Begynner å få litt panikk og vært innom tanken på å ta angrepille. Men så er jo det veldig ønsket med et barn og den verste perioden er jo bare noen få mnd av livet🙈 Anonymkode: d89e2...f83
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Jeg er vel innstilt på at det blir forferdelig en periode og at jeg må være myyye flinkere til å be om hjelp (for eksempel til hundelufting og aktivisering av nr.1). Med første gikk jeg med selvmordstanker fordi jeg var så sliten men skulle ikke spørre om assistanse, nei🙈 Tenker at hvis det blir virkelig helt jævlig så må jeg be om sykemelding og at far er hjemme litt. Anonymkode: cfbee...f2e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Hvis nummer 1 er 3 år slipper du jo unna å ha han i vogn/søskenvogn, da kan han gå ved sidenav eller evt. ståbrett ja mulig du slipper unna bleieskift på nummer 1 også, samt at mye kan skje på et år når det kommer til søvn når de blir 3 år er de plutselig blitt store, spesielt når du sammenligner med en nyfødt i hus😅 er ikke sikkert nummer 2 blir like krevende, men som du sier selv må du være flink til å be om hjelp med to småtroll (dette skjer naturlig, blir gjerne sånn at besteforeldre bidrar mer med eldstemann slik at du kan fokusere på den nyfødte) vi har 22 måneder mellom våre, og man kommer gjennom det, men det kan være heftig til tider 😂 ville ikke vært foruten lykke til! ❤️ Anonymkode: e22d0...ef0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Vent et år, problemet løst. Anonymkode: 17746...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå