bullehurk Skrevet 13. desember 2022 #81 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kondolerer. Du har strengt tatt fått glipp av det meste livet har å by på. Tjueårene (de beste i livet) har du jo helt sudlet vekk Anonymkode: 9019d...eed Å nei du, det er nok flere av oss som var naive i ungdommen. Dessverre så oppdager vi det litt for sent. Men nå er jeg/vi 40+ og skilt. Barna er store og selvgående, og nå kan vi være kvinne og ikke bare kone og mor. Nå lever jeg min "ungdom nr 2", og koser meg med sex med yngre menn. Sexen e mye bedre nå, enn i tyveårene. Vi er flere som har det på den måten 😋 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #82 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 22.14): Hva er det som er godt med en uerfaren? Anonymkode: 0e502...572 De har ikke nok erfaring til å vite hvor dårlig sex det faktisk er Anonymkode: 2defb...e64 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #83 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 10.38): Aldri opplevd det 😥 Jeg traff samboeren min da jeg var ganske ung, så har det blitt oss to i alle år, så jeg har aldri hatt ons. Jeg har ikke engang hatt andre partnere enn samboeren min. Det plager meg. Jeg har gått glipp av noe stort og spennende, variasjon. Jeg lurer på hvordan det oppleves å ha sex med andre, hvordan det oppleves,føles. Det er vel egentlig kun jeg og superkristne som gifter seg i en alder av 18 og holder sammen hele livet som kun har opplevd en mann hele livet Anonymkode: bb479...a53 På den annen side har du noe sjeldent i samfunnet vårt - en som kjenner hele deg og din historie & som står ved din side i tykt og tynt. Mye mer verdifullt enn ONS! Anonymkode: 97094...4e2 4 2
MacadamiaNut Skrevet 14. desember 2022 #84 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kondolerer. Du har strengt tatt fått glipp av det meste livet har å by på. Tjueårene (de beste i livet) har du jo helt sudlet vekk Anonymkode: 9019d...eed Dagens😂👏🏻👏🏻 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #85 Skrevet 14. desember 2022 On 11/16/2022 at 3:23 PM, Danielmix said: Bidrar først med min egen opplevelse: Da jeg var 24 år var jeg i Venezuela på besøk hos familie(1/4 venezulansk). Jeg var på stranden (karibiske hav) og hadde møtt en venninne av min fetter som jeg 'hang' med fordi vi hadde en flørtende tone og hun var mer en villig til og snakke for meg(min spansk er ikke topp)..vi selv hadde noe problemer med dialog men flørt/kroppspråk og kroppskontakt gjorde sitt og vi leide en vannscooter og forsvant ut på havet midt på lyse dagen.. vi endte opp langt ute på havet og vi begge følte den pirrende og veldig sterke tiltreningen til hverandre..vi var så varme av sola og kåtheten...hun begynte og kna på utsiden av shortsen min mens jeg kjørte fort mens hun holdt fast i meg bakfra..tilslutt stoppet jeg opp og vi begynte og ta på hverandre og jeg dro ned bikinien hennes og suttet på pumpene hennes i den stekende varmen. Vi endte opp med og ha kraftig analsex(noe som overasket meg veldig siden jeg er veldig stor) på vannscooteren...båter kjørte forbi oss fra en litt lengere avstand.men vi brydde oss absolutt ikke...hun hylte og jeg stønnet dypt utover det karibiske havet.. Ble aldri sex mellom oss igjen siden vi fikk aldri muligheten til og være alene igjen. Hva er deres BESTE engangs knull? Er Gutt 19år snart 20år. Ja par år tilbake vennene mi hadet bursdag de bor langt unna så fikk tilbud om jeg kan overnatta så jeg sa ja takk . Midt på natta jeg var på toalett og var tilbake til sengen min så kom mora til vennene mi hun skulle til toalett hun gikk forbi jeg kom tilbake til sengen de hadde stor hus med mange rom. Etter par minutter hører jeg lyden av dora åpent ser jeg mora til min vennene med rose gjennomsiktige undertøy hun kom nær og satt viden av meg så hun begynte om alt bra trenger du noe dit og dat. Til slut hun spurte det vært fint å prøve litt eldere enn deg. Og sa ja . Det var for høy risikoen for vi blir tatt om vi gjør det inne i huset så bestemte vi at vi skal kose oss i kjelleren vi løst dora fra innsiden og vi hoppet fra vinduet . Gikk vi til kjelleren det var litt kaldt men heldigvis det var madrasser og noen gamle dyner den haddet litt støv men vi haddet gøy sammen i flere timer og det var første gang jeg jeg smakte dame kjønnsorganen / mener fitte det smaket litt surt sikkert hun vasket ikke grundige etter hun var på toalett. Men den var den bedte jeg har hatt samleie med noen. Men neste hele dagen jeg haddet smaken i munnen på frokosten haddet det samme smak i munnen middag , kvelds mat. Så jeg spurte henne jeg har smaken i munnen går ikke bort så fikk jeg en tygges med sterk mint. Alt ble normalt . Etter det jeg får ikke sitte foren vennene mi til i dag på grunn av skyldig og skam. Jeg gjorde veldige dårlige. Men moren til vennen mi ofte besøker meg når hun kommer til min by vi tar en quick shot var gang hun kommer.jeg laget en nøkkel til henne så hun kan komme inn uten å vente på meg eller ute. Og mannen hennes kaller meg sønn , hva skal jeg gjøre ? Når jeg sier til henne mannen din kaller meg sønn, hun sier det er du ikke bare glem det. Håper hun leser ikke det.😜 Anonymkode: 2deb4...461
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #86 Skrevet 14. desember 2022 15 hours ago, bullehurk said: Å nei du, det er nok flere av oss som var naive i ungdommen. Dessverre så oppdager vi det litt for sent. Men nå er jeg/vi 40+ og skilt. Barna er store og selvgående, og nå kan vi være kvinne og ikke bare kone og mor. Nå lever jeg min "ungdom nr 2", og koser meg med sex med yngre menn. Sexen e mye bedre nå, enn i tyveårene. Vi er flere som har det på den måten 😋 Flott at du koser deg, men du er fortsatt over 40. Anonymkode: 9019d...eed 1
bullehurk Skrevet 14. desember 2022 #87 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flott at du koser deg, men du er fortsatt over 40. Anonymkode: 9019d...eed Og ..... ??? 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #88 Skrevet 14. desember 2022 bullehurk skrev (8 minutter siden): Og ..... ??? Du er en skamløs skjøge, som må komme deg til kirken, hvor du bør sitte med beina knepet igjen, mens du leser bibelen. Gjerne foran presten som er ung og heit og som du ender opp med å ha het og lidenskapelig sex med ved alteret 🤭 Anonymkode: 6d3c5...5f1
bullehurk Skrevet 14. desember 2022 #89 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du er en skamløs skjøge, som må komme deg til kirken, hvor du bør sitte med beina knepet igjen, mens du leser bibelen. Gjerne foran presten som er ung og heit og som du ender opp med å ha het og lidenskapelig sex med ved alteret 🤭 Anonymkode: 6d3c5...5f1 Å hjelpes .... 🙄 Kom deg ned i gutt/gubbekjelleren din å ronk videre Det nærmeste du sannsynligvis har kommet/kommer nær ei dame, er å se på bh-stroppen til hun som satt foran deg på skolen
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #90 Skrevet 14. desember 2022 bullehurk skrev (1 minutt siden): Å hjelpes .... 🙄 Kom deg ned i gutt/gubbekjelleren din å ronk videre Det nærmeste du sannsynligvis har kommet/kommer nær ei dame, er å se på bh-stroppen til hun som satt foran deg på skolen Oida, den fløy rett overhodet på deg den. Det var et stikk myntet på de prippne som skal dømme oss som er eldre kvinner, for å ha sex med yngre menn. Jeg har bidratt med mitt i denne tråden. Er mer kvinne, enn det du er. Hva i all verden er en bullehurk? Skal jeg bare tolke det da jeg at du bare er en feit sugge med konefrisyre, som lever ut fantasien din på kg, fordi du er ikke attraktiv nok til at noen ville ha rørt deg med en pinne? Anonymkode: 6d3c5...5f1 1
bullehurk Skrevet 14. desember 2022 #91 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oida, den fløy rett overhodet på deg den. Det var et stikk myntet på de prippne som skal dømme oss som er eldre kvinner, for å ha sex med yngre menn. Jeg har bidratt med mitt i denne tråden. Er mer kvinne, enn det du er. Hva i all verden er en bullehurk? Skal jeg bare tolke det da jeg at du bare er en feit sugge med konefrisyre, som lever ut fantasien din på kg, fordi du er ikke attraktiv nok til at noen ville ha rørt deg med en pinne? Anonymkode: 6d3c5...5f1 Ja, det er kjekt når man kan sitte anonymt å bare slenge av seg dritt. Gidder ikke å gå ned på nivået ditt.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #92 Skrevet 14. desember 2022 bullehurk skrev (Akkurat nå): Ja, det er kjekt når man kan sitte anonymt å bare slenge av seg dritt. Gidder ikke å gå ned på nivået ditt. Min kommentar var jo bare en spøk, at du gikk i kjerring-bitch modus sier jo bare at du er veldig bitter. Ikke min feil at du er hårsår og miserabel. Dessuten, du gjorde den ene tingen alle gjør her inne. Du antok at jeg var en mann, fordi jeg i motsetning til deg har et godt sexliv med yngre menn og kan til og med spøke om det. Helt greit greit at du ikke er på mitt nivå så lenge vi har det på det klare at det ligger over ditt. Mitt nivå er fantastisk. Har allerede en date med en 23 åring til helgen, så jeg er storfornøyd. Kos deg med bitterheten din 💋 Anonymkode: 6d3c5...5f1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #93 Skrevet 14. desember 2022 Jeg var i syden og brukte da kjoler. Jeg møtte fire damer på ett utested og festet lett med dem. Den ene likte så godt kjolen min. Jeg sa jeg hadde en koffert full av kjoler på hotellet. Hun ble med meg til hotellet der vi så på og prøvde kjoler. Til slutt havnet vi i senga iført kjole. Det er min beste sexopplevelse. Synd at hun var i ett forhold hjemme. Anonymkode: e41b9...f32
bullehurk Skrevet 14. desember 2022 #94 Skrevet 14. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Min kommentar var jo bare en spøk, at du gikk i kjerring-bitch modus sier jo bare at du er veldig bitter. Ikke min feil at du er hårsår og miserabel. Dessuten, du gjorde den ene tingen alle gjør her inne. Du antok at jeg var en mann, fordi jeg i motsetning til deg har et godt sexliv med yngre menn og kan til og med spøke om det. Helt greit greit at du ikke er på mitt nivå så lenge vi har det på det klare at det ligger over ditt. Mitt nivå er fantastisk. Har allerede en date med en 23 åring til helgen, så jeg er storfornøyd. Kos deg med bitterheten din 💋 Anonymkode: 6d3c5...5f1 Ja, jeg antok at du var en bitter incel. Det hørtes sånn ut på ordlyden din, så det beklager jeg. Men det gir da deg ingen rett til å slenge utav deg dritt som meg som person. "Jeg er mer kvinne enn deg"... Herregud, er du 14 eller ? .... Du vet da ingenting om meg ... 🙄 " Feit sugge med konefrisyre".... Hva i helv... Lurer på hvem som er bitter her ? Personangrep av verste sort, bare fordi jeg tok feil kjønn ?? Egentlig burde jeg rapportert deg men...... Jeg vil anbefale at du roe nebbet ditt litt, ok. Kos deg med 23 åringen din du, det skal jeg gjøre med 29 åringen min 🤩 Endret 14. desember 2022 av bullehurk
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #95 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 23.20): vet du hva han hette? og dere utvekslet ikke mobilnummer? Anonymkode: c1180...1ca Vet fornavnet, men vi utvekslet ikke mobilnr. Kunne sikkert lagt noe energi i å finne han, fordi det var så god kjemi😊 Men har valgt å bare la det være et deilig minne.. Anonymkode: 40fd0...d04
MortenMunkholm Skrevet 14. desember 2022 #96 Skrevet 14. desember 2022 Utrykket ONS er så usexy i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå