Gå til innhold

Beste engangs knull (ons) du har opplevd!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bidrar først med min egen opplevelse:

Da jeg var 24 år var jeg i Venezuela på besøk hos familie(1/4 venezulansk). Jeg var på stranden (karibiske hav) og hadde møtt en venninne av min fetter som jeg 'hang' med fordi vi hadde en flørtende tone og hun var mer en villig til og snakke for meg(min spansk er ikke topp)..vi selv hadde noe problemer med dialog men flørt/kroppspråk og kroppskontakt gjorde sitt og vi leide en vannscooter og forsvant ut på havet midt på lyse dagen.. vi endte opp langt ute på havet og vi begge følte den pirrende og veldig sterke tiltreningen til hverandre..vi var så varme av sola og kåtheten...hun begynte og kna på utsiden av shortsen min mens jeg kjørte fort mens hun holdt fast i meg bakfra..tilslutt stoppet jeg opp og vi begynte og ta på hverandre og jeg dro ned bikinien hennes og suttet på pumpene hennes i den stekende varmen. Vi endte opp med og ha kraftig analsex(noe som overasket meg veldig siden jeg er veldig stor) på vannscooteren...båter kjørte forbi oss fra en litt lengere avstand.men vi brydde oss absolutt ikke...hun hylte og jeg stønnet dypt utover det karibiske havet..

Ble aldri sex mellom oss igjen siden vi fikk aldri muligheten til og være alene igjen.

Hva er deres BESTE engangs knull?

Endret av Danielmix
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kvinne på 40+ og de beste engangsknullene jeg har hatt, har vært med yngre menn fra alder 18-25. Takk og lov for at tinder eksisterer!

Anonymkode: 6d3c5...5f1

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er kvinne på 40+ og de beste engangsknullene jeg har hatt, har vært med yngre menn fra alder 18-25. Takk og lov for at tinder eksisterer!

Anonymkode: 6d3c5...5f1

Me hvorfor ble dere ikke pulevenner, kun ons?

Anonymkode: ec5d2...d39

Skrevet

Det var en deilig jente på 25 fra Lillestrøm, som kom hjem til meg en regnfull dag i sommerferien for 10-12 år siden. Hun red meg til orgasme, vi kom på likt, og det var deilig misjonær. Tok noen nakenbilder av hverandre også. dessverre fikk hun kjæreste noen uker senere, så det ble det ene knullet.

Anonymkode: ec5d2...d39

• Liker 1
Skrevet

De gode ONSene har en tendens til å bli pulevenner eller kjærester….

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Min beste ONS ble til FF og vi er det 6 år senere.

Anonymkode: 5c5ac...fea

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er egentlig bare interessert i og høre hva folk har opplevd. Til nå vil jeg si min engangs knull er den villeste. Noen som har opplevd mer vilt?

Skrevet

Ingen. Tilfeldig sex er dritkjedelig.

Anonymkode: 53cf6...afe

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Som jeg har skrevet om i flere andre tråder .... da jeg flyttet opp i sexlivets "elitedivisjon", mitt første møte med en moden dame. En kamerats mor da jeg var 24 og hun 52. 

Den magiske "villskapen" som oppstår når kåt ung mann møter het moden lengtende kvinne ....  amazing og Guddommelig. 

Anonymkode: d14f6...e59

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Møtte en litt yngre mann i en hotellbar. Sjarmerende frekk og flørtende og jeg klarte ikke å motstå å teste ut hva han var god for.. Helt normalt utstyrt, men med fingre og tunge som fikk meg til å komme igjen og igjen. Aldri sett han igjen, men kunne veldig gjerne tenkt meg det…

Anonymkode: 40fd0...d04

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Møtte en litt yngre mann i en hotellbar. Sjarmerende frekk og flørtende og jeg klarte ikke å motstå å teste ut hva han var god for.. Helt normalt utstyrt, men med fingre og tunge som fikk meg til å komme igjen og igjen. Aldri sett han igjen, men kunne veldig gjerne tenkt meg det…

Hva gjorde han så bra med tunga og fingrene?

Anonymkode: f9b80...044

Skrevet

Er så mange... Tror jeg har hatt mye flax 😂

Anonymkode: 87472...802

• Liker 1
Skrevet

Ble sjekka opp av en i bandet etter en konsert. Ble med ham på hotellet og det var den diggeste natta jeg har hatt noen gang. Dessverre bor vi i to forskjellige byer ettersom han bare var her for å spille konsert, men sånn er livet. Hadde sikkert ikke blitt like bra neste gang. 

Anonymkode: 2140a...228

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva gjorde han så bra med tunga og fingrene?

Gikk forsiktig frem og tolket mine signaler veldig nøye slik at han skjønte både hvor og hvor hardt han skulle kysse/slikke og gni. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gikk forsiktig frem og tolket mine signaler veldig nøye slik at han skjønte både hvor og hvor hardt han skulle kysse/slikke og gni. 

Hvilke sexstillinger hadde dere?

Gjest MuggenKanari
Skrevet

Knullet var kjedelig men han brukte kondom uoppfordret , hadde rent sengetøy, rent bad og han fulgte meg til bussen og ventet på holdeplassen med meg til den kom. Det var et bra ons. 

Skrevet

Det er uten tvil med bestevenninna til samboer som også var samboeren til en venn av meg. 

Vi jobbet i samme selskap, ifm en kickoff i utlandet hvor alle avdelinger var med så traff jeg på henne utpå kvelden. Det ene førte til det andre utover kvelden og før jeg visste ordet av det så satte hun seg på fanget mitt. 

Det endte opp med at hun ble med på hotellrommet mitt siden jeg hadde en suite mens hun delte rom med en kollega. 

Vi holdt på hele natten, ikke et sekund søvn. Minneverdig kveld og natt. 

Ble kun med den ene natten med henne. 

Anonymkode: 823bd...cca

• Liker 3
Skrevet

Har alle hatt sånt? Jeg har aldri hatt en ons.

Anonymkode: c889c...47c

• Liker 5
Skrevet

Startet som en ons. Var på fest, vi drakk og fikk et godt øye til hverandre. Det ene første til det andre, dvs, det gikk veldig fort. Fra jeg hilste på han tok det vel 45 min før vi hadde sex på terrassen til venninnen min. 

Første gangen jeg klarte komme under sex med partner. (senere på natten i sengen på gjesterommet)  Han tok seg god tid, var rolig og rask om hverandre, klarte flere runder etter hverandre og vi hadde veldig god kjemi. 

Jeg falt pladask, type kjærlighet ved første blikk. Så sendte han en melding noen dager senere, så startet vi å date. Etter 6 uker sa han "jeg elsker deg" og jeg følte(r) det samme. Nå er vi gift og venter barn nr 3:) 

Anonymkode: 2e99c...d2a

• Liker 1
  • Hjerte 11
Skrevet

Analsex langt utpå bøljan blå høres tørt ut (ironisk nok).

Anonymkode: 9213d...3af

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...