AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Kunne livet ditt blitt annerledes? Anonymkode: 8b95f...957
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kunne livet ditt blitt annerledes? Anonymkode: 8b95f...957 Ts her Det skulle være spørsmålstegn i overskriften. Ikke utropstegn. 😂 Anonymkode: 8b95f...957
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Jeg har ikke sagt så mye drøyt i ruser tilstand. Er mest glad. Anonymkode: 1b0de...f08 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Kunne livet ditt blitt annerledes? Anonymkode: 8b95f...957 Kommer an på hva du mener med sluppet unna. Slapp media og politisirkus men har fått noen på trynet gjennom ungdommen i slagsmål som var i hvert fall 50% min feil så fair enough. Ble noen sting og sånt men kunne vært langt verre. Veldig ok å kunne le av det nå og ikke ha hatt uflaks og fått ødelagt mye. Anonymkode: f7668...885
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Nei, verdiene mine forandrer seg ikke selvom jeg er i ruset tilstand. Anonymkode: b75a1...e70 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Verdiene mine blir forsterket når jeg er full. Derfor blir jeg en aggressiv ateist som skal forklare troende at Guden deres er nada. En gang sto jeg i et veldig muslimsk land og fortalte 2 stk. Mullaher at "Allah er skada i hodet" på deres språk. Jeg slapp billig unna siden jeg er norsk og var sørpefull. Ellers så har jeg sluppet unna trøbbel, ved å være veldig sjarmerende i fylla. Anonymkode: 5dbf7...de8
billie833111 Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Verdiene mine blir forsterket når jeg er full. Derfor blir jeg en aggressiv ateist som skal forklare troende at Guden deres er nada. En gang sto jeg i et veldig muslimsk land og fortalte 2 stk. Mullaher at "Allah er skada i hodet" på deres språk. Jeg slapp billig unna siden jeg er norsk og var sørpefull. Ellers så har jeg sluppet unna trøbbel, ved å være veldig sjarmerende i fylla. Anonymkode: 5dbf7...de8 Så verdiene dine inkluderer altså ikke å respektere andres valg av trosretning, med andre ord. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 billie833111 skrev (3 minutter siden): Så verdiene dine inkluderer altså ikke å respektere andres valg av trosretning, med andre ord. Kan ikke respektere folk som tror på fantastfigurer. Og som faktisk må gå inn i en tråd bare for å spore av, fordi de ble så såra. Anonymkode: 5dbf7...de8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #9 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan ikke respektere folk som tror på fantastfigurer. Og som faktisk må gå inn i en tråd bare for å spore av, fordi de ble så såra. Anonymkode: 5dbf7...de8 Man kan respektere personen, uten å respektere deres meninger og rare overtro. Trenger ikke å respektere deres valg av trosretning Anonymkode: ccbcb...156 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #10 Skrevet 17. november 2022 Nei, jeg er grei med folk enten jeg er edru eller full. Man forandrer jo ikke personlighet, det er bare enkelte trekk som kan forsterkes eller dempes i fylla. Selv blir jeg ekstra glad i alle når jeg er full. Drikker heldigvis aldri så mye at jeg får black-out, så jeg vet godt hvordan jeg er med alkohol innabords. Lesestoff for whom it may concern: https://www.nrk.no/nordland/eksperter-mener-du-ikke-kan-skylde-pa-fylla-1.16180784 Anonymkode: e8f23...c21
Jessic_a Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 Jeg sier heldigvis ikke rasistiske ting i fylla. Mulig jeg blir litt sentimental men aldri frekk mot andre. Det er holdninger som kommer til overflaten når hemningene blir borte
Topsi Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 Jeg er veldig hyggelig når jeg er full jeg....
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #13 Skrevet 17. november 2022 Jeg fjaser og tuller når jeg er full. Kan godt dra litt på for tøys, fantasien blir stor men aldri rasistisk. Anonymkode: 47fbe...28f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #14 Skrevet 17. november 2022 Jeg er en person som blir i veldig godt humør når jeg drikker. Får større tro på meg selv og ikke minst selvbildet er kjempestort. Har sagt mye dumt i fylla. Blir litt for ærlig. Har en gang kjørt bil i alkoholrus og, og det angrer jeg skikkelig på og er sjeleglad at det ikke skjedde noe (slapp unna med det). Anonymkode: 03b80...ef3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #15 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Verdiene mine blir forsterket når jeg er full. Derfor blir jeg en aggressiv ateist som skal forklare troende at Guden deres er nada. En gang sto jeg i et veldig muslimsk land og fortalte 2 stk. Mullaher at "Allah er skada i hodet" på deres språk. Jeg slapp billig unna siden jeg er norsk og var sørpefull. Ellers så har jeg sluppet unna trøbbel, ved å være veldig sjarmerende i fylla. Anonymkode: 5dbf7...de8 Huffa meg, rasismen sitter inni deg nok, men ekstra fremtredende i fylla.🥶🙄lurer på om du hadde turt å gjøre det samme i Oslo Sentrum rett ved Youngstorget og sagt: Jesus er skadet i hodet!? Du kan nok ikke være bra i hodet du, minner meg om fyren som utførte det halloweendrapet, som skreiv GUD med store bokstaver! Håper du gjør d igjen i et strengt muslimsk land, så skal du få kjenne på fengselsstraff. Og få deg en lærepenge👮🏻♀️ Anonymkode: d8e25...b17
Ænema Skrevet 17. november 2022 #16 Skrevet 17. november 2022 kun som svar på tiltale om noen andre har begynt først. har aldri hatt noe behov for å snakke til ukjente jeg møter på gata, edru som dritings.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #17 Skrevet 17. november 2022 Slo til en vakt ved et utested da jeg skulle slå vekk en veps, det var ikke en veps men enden på snora på hettegenser kjolen min (djesus), han ble sur og ba oss fyllasvin komme seg til helvete vekk før han ringte politiet. Glad han vifta det vekk som fyllerør og ikke angrep. Anonymkode: 7439a...a9d 1
Snedig Skrevet 17. november 2022 #18 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slo til en vakt ved et utested da jeg skulle slå vekk en veps, det var ikke en veps men enden på snora på hettegenser kjolen min (djesus), han ble sur og ba oss fyllasvin komme seg til helvete vekk før han ringte politiet. Glad han vifta det vekk som fyllerør og ikke angrep. Anonymkode: 7439a...a9d Haha, lett for! 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #19 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Verdiene mine blir forsterket når jeg er full. Derfor blir jeg en aggressiv ateist som skal forklare troende at Guden deres er nada. En gang sto jeg i et veldig muslimsk land og fortalte 2 stk. Mullaher at "Allah er skada i hodet" på deres språk. Jeg slapp billig unna siden jeg er norsk og var sørpefull. Ellers så har jeg sluppet unna trøbbel, ved å være veldig sjarmerende i fylla. Anonymkode: 5dbf7...de8 Særlig det har skjedd du. Anonymkode: b76f5...c39
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #20 Skrevet 17. november 2022 Slappet til en jente en gang på fylla, politiet bortviste meg fra området. Det var ikke et hardt slap, og kvinnen jeg slappet hadde vært stygg mot en annen. Prøvde sette hun på plass. Med min lille hjerne på IQ 0,5 i beruset tilstand. Vold er aldri greit. Så jeg var vell heldig med at politiet anså det som jente drama. Anonymkode: baa73...a54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå