Gå til innhold

avvist av ei, men nå tar hun kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 år gammel mann her..

ble avvist en del ganger av ei jeg lenge har vært forelsket i.. en gang da vi var 18, så 21, 23, 26. nå har hun tatt kontakt. Ikke nok med det jeg vår stadig meldinger av henne. Hun virker ganske needy. Er singel selv, men etter å ha blitt avvist så mange ganger synes jeg hele opplegget ved å date henne ikke ser bra ut og er kanskje ydmykende.

jeg vet ikke grunnen til at hun er så desperat nå, men antar jeg var siste i lista. Vet helt ikke om det blir sunt forhold dersom jeg velger å gå inn i det. Blandet følelser.

Anonymkode: f58d1...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avvist så mange ganger? Hun fant vel ingen andre som var passende sa vel. Om du burde møte? Ja kanskje. Det er det nærmeste du kommer til fitte. Hvem sier nei takk til det?

Anonymkode: ded21...aad

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Avvist så mange ganger? Hun fant vel ingen andre som var passende sa vel. Om du burde møte? Ja kanskje. Det er det nærmeste du kommer til fitte. Hvem sier nei takk til det?

Anonymkode: ded21...aad

wow... just fucking wow. 

Anonymkode: 4130b...f6e

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

TS jeg tenker at du burde prøve å avvise henne tilbake. 
Men det er lov til å møte henne om du vil, men da ville jeg funnet ut hensikten hennes før man tar det noen skritt lenger, som sengelek eller videre. 

Skrevet

Nå har vel denne personen bikket 30 og innsett at å ligge med chads er over. Hun vil ha et stabilt forhold og kommer derfor etter deg. 

Skrevet
1 minutt siden, Cisco said:

Nå har vel denne personen bikket 30 og innsett at å ligge med chads er over. Hun vil ha et stabilt forhold og kommer derfor etter deg. 

Hva er GREIA deres med dette incel opplegget med chads og hele pakka? 
HVAFAEN liksom, det blir ikke mer damer på dere av å være incel ass.....

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg synes du burde gå på date, kose deg, ta deg et par kjappe med henne for så å blokkere henne.

Da kan vi lese hennes tråd her etterhvert, om dette stemmer

Endret av NakenPanda
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde møtt henne, sagt hva jeg syntes. Hun er ustabil og egentlig ikke interessert i deg. Ikke noe å spare på.

Anonymkode: 1dfb2...61b

Skrevet

Hva skriver hun da? Kan det være vennskapelig ment om hun bare vil chatte om random ting eller spør hvordan du har det? 

Hva indikerer at hun er romantisk interessert nå? 

Anonymkode: 89191...beb

• Liker 1
Skrevet

Tusentakk for svar folkens

men faen må innrømme dette er et helvete. Vet ikke om alle damer er sånn, men de tar oss for gitt. Akkurat som om vi ikke har følelser. Når man først anser at dette er virkelig er over kommer all den driten tilbake og setter oss i smertefull situasjon igjen.

jeg har hatt sterke følelser ganske lenge, føler disse følelsene kommer igjen nå, noe som jeg har brukt mye tid for å komme meg over.

pga så sterke følelser, klarer jeg ikke å avvise selvom jeg har tanker at jeg burde. shit ass 

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, du er så mye bedre enn et andre valg. Fortsett å lete til du finner den rette. 

Anonymkode: b26aa...59f

• Liker 1
Skrevet

Du er nummer X på lista, og får æren av å være med henne til hun finner noe bedre.

Eller...

Hun har ikke sjans på de hun egentlig vil ha lenger siden hun har blitt eldre, og går med på å ta til takke med deg.

Uansett ingenting å hoppe i taket for, men om du vil ha sex kan du jo gi det en sjanse. Ikke sikkert hun vil ha sex engang da, i såfall må du beholde verdigheten og styre unna. 

Anonymkode: 197c8...0d3

Skrevet

Fra ei voksen kvinne sitt ståsted, så kan det tenkes at hun har modnes. Og jeg skjønner du blir forvirret over signalene hennes. 
Jeg så selv etter helt andre menn som ung (typisk badboy), men ente opp med en goodguy og jeg faller for helt andre menn i dag enn da som ung.

Om du vil møte henne eller ei er opp til deg. Men ikke hiv deg ut i noe før du er sikker med tanken på å ikke bli såret igjen. 
Kanskje vær litt ærlig med henne å si at du var veldig forelsket i henne, men har nå gått videre. I såfall så må hun jobbe litt med å få deg (hvis det gav noe mening)…

Anonymkode: fbc0e...5ef

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg ville kjent etter om jeg faktisk ville være med henne.

Om  du går for det ville jeg prøvd å ikke dra fortiden inn i forholdet. 

Vanskelig å vite om hun er ute etter en trøstekjæreste eller om noe virkelig har endret seg.

Er bare en måte å finne det ut på.

Ville ikke hastet inn i det, bruk litt tid med henne for å finne ut om du virkelig vil være med henne.

Holdt litt avstand for å finne ut hva det egentlig er som foregår.

Og hvordan du har det med det.

Endret av Syngemann
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er GREIA deres med dette incel opplegget med chads og hele pakka? 
HVAFAEN liksom, det blir ikke mer damer på dere av å være incel ass.....

Fordi det er sant. Chad er et ord folk forstår. 

Anonymkode: a82bc...de3

Skrevet

Hun blir ikke din. Det er bare din tur til hun finner noe bedre. 

Anonymkode: a82bc...de3

Skrevet

Dette er det bare TS som kan avgjøre, personlig tar jeg aldri tilbake en kjæreste som har avvist meg. Det er noe ved det som er utrolig lite sjarmerende. Når noen gjør noe slikt så er det ikke ekte kjærlighet der. For da hadde vedkommende aldri avvist deg i utgangspunktet. Når TS selv har sterke følelser, så knytte seg på nytt enda en gang, og risikere enda en avvisning ? Det er neppe verdt det, og den usikkerheten som uansett vil være der i veldig lang tid fremover.

Anonymkode: d731c...1f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

men faen må innrømme dette er et helvete. Vet ikke om alle damer er sånn, men de tar oss for gitt. Akkurat som om vi ikke har følelser. Når man først anser at dette er virkelig er over kommer all den driten tilbake og setter oss i smertefull situasjon igjen.

Lol du beskriver 90% av menn 

Anonymkode: 89191...beb

• Liker 3
Skrevet

Hun vil ha barn… kom deg bort!

Anonymkode: 907ff...71d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

jeg har hatt sterke følelser ganske lenge, føler disse følelsene kommer igjen nå, noe som jeg har brukt mye tid for å komme meg over.

pga så sterke følelser, klarer jeg ikke å avvise selvom jeg har tanker at jeg burde. shit ass 

Tror denne tråden burde hatt overskrifta : ønsketenkning . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...