AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Noen her som har erfaring med det? Virker fristende å prøve, men blir usikker på om det er verdt de potensielle bivirkningene, som beskrives på nettet. Anonymkode: ced12...c2a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Minoxidil er eneste med dokumentert virkning og det har funket på meg Anonymkode: 4f497...86d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Minoxidil er eneste med dokumentert virkning og det har funket på meg Anonymkode: 4f497...86d Det stemmer ikke. Finasterid er en medisin som har god dokumentasjon på at den i nesten alle tilfeller stopper hårtapet, og hos de fleste vokser det tilbake. Ingen bivirkninger, i utgangspunktet en prostatamedisin som også brukes mot mannlig hårtap. Anonymkode: 9f9f5...d3c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer ikke. Finasterid er en medisin som har god dokumentasjon på at den i nesten alle tilfeller stopper hårtapet, og hos de fleste vokser det tilbake. Ingen bivirkninger, i utgangspunktet en prostatamedisin som også brukes mot mannlig hårtap. Anonymkode: 9f9f5...d3c Men hva med bivirkninger? Når jeg leser på nettet, så virker det som om nesten alle får bivirkninger. Enkelte hevder at livet er blitt helt ødelagt etter å ha tatt finasteride. De snakker om depresjon, ødelegging av vev og lignende, i tillegg til utvikling av post finasteride syndrom. Det er vanskelig å vite hva som er sant. Samtidig virker det som om få leger i Norge har kjennskap til denne medisinen. Anonymkode: ced12...c2a
Nattens rytter Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hva med bivirkninger? Når jeg leser på nettet, så virker det som om nesten alle får bivirkninger. Enkelte hevder at livet er blitt helt ødelagt etter å ha tatt finasteride. De snakker om depresjon, ødelegging av vev og lignende, i tillegg til utvikling av post finasteride syndrom. Det er vanskelig å vite hva som er sant. Samtidig virker det som om få leger i Norge har kjennskap til denne medisinen. Anonymkode: ced12...c2a På verdsveven vil du alltid finna folk som ikkje tykkjer om visse medisinar og tilskriv dei alt som har gått gale i livet deira. Statinar er det òg mange som elskar å hata. Ofte er det tale om menneske med personlegdomsforstyrringar.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Noen her som har erfaring med det? Virker fristende å prøve, men blir usikker på om det er verdt de potensielle bivirkningene, som beskrives på nettet. Anonymkode: ced12...c2a Den beste kuren jeg kjenner til er å holde seg unna kvinner i perioder. Gjør du det så vil stressnivået reduseres og du vil beholde håret lengre. Top Top: det funker. Anonymkode: fb0e5...2cd
Anonymburker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Minoxidil er eneste med dokumentert virkning og det har funket på meg Anonymkode: 4f497...86d Null virkning her etter et halvt år. Prøvde det også for skjeggvekst, med minimal fremgang. Jeg har vel bare ikke genene for hårvekst på kroppen generelt.
Anonymburker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det stemmer ikke. Finasterid er en medisin som har god dokumentasjon på at den i nesten alle tilfeller stopper hårtapet, og hos de fleste vokser det tilbake. Ingen bivirkninger, i utgangspunktet en prostatamedisin som også brukes mot mannlig hårtap. Anonymkode: 9f9f5...d3c Man kan miste potensen ved å bruke finasterid.
_popcorn_ Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 Ryddet for medisindosering. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå