_Anki_ Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Jeg skal reise hjem i jula, blir ca 7 timer på toget. Og jeg skal ha med meg begge kattene. Den største katta er ett år, hun er ikke så glad i å være i buret. Hun har bare vært på korte bilturer. Den minste er ca 4 mnd og har aldri vært ute i bur, men tror ikke det blir noe problem med henne. Hun godtar liksom alt. Litt kjipt da hvis det blir 7 timer med vill skriking og kaos i buret. Noen andre som har vært ute på lang reise med katter som har noen tips? Jeg fikk kjøpt Relax på dyrebutikken, noen som har testet det på katter?
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Hva gjør du hvis kattene gjør fra seg i buret? Kommer jo til å stinke i hele kupèen jo....
_Anki_ Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2005 Hva gjør du hvis kattene gjør fra seg i buret? Kommer jo til å stinke i hele kupèen jo.... ← Hehe, har tenkt på det, og fått tips om å ha avispapir i burene så jeg kan skifte hvis det skulle skje. Eller gamle håndkle eller noe sånt.
Sniglå Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 I denne artikkelen finner du nok mange gode tips
_Anki_ Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2005 Takk for link, fikk svar på mye der
Gjest Miloine Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 I denne artikkelen finner du nok mange gode tips ← fin og nyttig side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå