Gå til innhold

Lytt i blokk mellom etasjene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plages dere av at de under kan høre dere gå over gulvet.? Høre når dere er hjemme? Jeg hører alltid om hun over meg er hjemme. Susing i vannrør når hun taper vann . Trekke ned i do . Gåing . 

Nå plages jeg av at naboen hører når jeg er hjemme .

Anonymkode: 47d9b...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg plages ikke av at naboer hører meg. For jeg hører alt naboen min UNDER meg gjør, så da burde de tåle at jeg også lever og lager lyd. De er en familie, jeg er enslig. 

Anonymkode: a075c...3b9

Skrevet

Hun under meg banker i taket . Når vi går . Eller på soverommet hvis vi får over gulvet . 

Anonymkode: 47d9b...125

Skrevet

Tåler normale lyder, men ikke bass som durer i veggene. Selv byggearbeid er å foretrekke da.

Tåler også barneføtter og lek på dagen. Men ikke på natta, når man skal sove. Da syns jeg foreldre bør ta ansvar. Ungen skal uansett sove da.

Anonymkode: 9e8e8...10a

• Liker 3
Skrevet

Bor i 1 etg. Hører han over meg godt, men han går i tillegg i tresko. Det smeller greit. Hører TV-en til naboen godt. Umulig og se på ulike tv- program, så bruker bare hodetelefoner nå for og høre min tv 😅

Anonymkode: 4a6ea...7ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bor i 1 etg. Hører han over meg godt, men han går i tillegg i tresko. Det smeller greit. Hører TV-en til naboen godt. Umulig og se på ulike tv- program, så bruker bare hodetelefoner nå for og høre min tv 😅

Hadde jeg aldri akseptert. Dette er unødvendige lyder som er sjenerende. Her er det så lydt at jeg hører naboen snorke, men det er på en måte ikke noe å gjøre noe med. Tresko derimot, hvem faen føler det er nødvendig å gå med tresko inne i en blokk? 🙄

Anonymkode: 23f6e...6a7

• Liker 4
Skrevet

Hører hun over her veldig godt når hun tråkker over gulvet, for hun går veldig tungt. Kan høre stemmer og musikk også, men det er sjelden plagsomt, det er ganske lytt her, men litt lyder er helt ok. 

Skrevet

Hører bare han i leiligheten ved siden av meg klokken halv 9 hver morgen, for da drar han på jobb så han smeller med døren 🙈 Hører ikke de over eller under min leilighet 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde jeg aldri akseptert. Dette er unødvendige lyder som er sjenerende. Her er det så lydt at jeg hører naboen snorke, men det er på en måte ikke noe å gjøre noe med. Tresko derimot, hvem faen føler det er nødvendig å gå med tresko inne i en blokk? 🙄

Formannen i borttslaget går med tresko inne.  Har prøvd og klage. Tror han tror jeg flørter med han når jeg banker på og klager.  Jeg har også hørt naboen ved siden av snorke og hoste.. men som du sier det kan man ikke gjøre noe med.

Skrevet

Jegchar nettopp flyttet inn i blokk og fått klager fra de under. De har vært på døra to ganger + skriftlig klage til styret. Vi gjør ikke noe annet enn å gå over gulvet innimellom, pluss at ungene mister en leke i ny og ne. Tydeligvis veldig lytt her selv om det er en nyere blokk. Selv hører jeg ingenting fordi jeg bor øverst. Ikke lett å være roligere enn vi er, for man må jo leve. Syns synd på naboen. Men jeg får ikke gjort noe mer enn jeg allerede gjør...

Anonymkode: aa2d5...1cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jegchar nettopp flyttet inn i blokk og fått klager fra de under. De har vært på døra to ganger + skriftlig klage til styret. Vi gjør ikke noe annet enn å gå over gulvet innimellom, pluss at ungene mister en leke i ny og ne. Tydeligvis veldig lytt her selv om det er en nyere blokk. Selv hører jeg ingenting fordi jeg bor øverst. Ikke lett å være roligere enn vi er, for man må jo leve. Syns synd på naboen. Men jeg får ikke gjort noe mer enn jeg allerede gjør...

Anonymkode: aa2d5...1cb

Da kan jo ha tepper under? Var jo mye mindre støy før, når leilighetene hadde vegg-til-vegg tepper.

Anonymkode: e1136...09f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Formannen i borttslaget går med tresko inne.  Har prøvd og klage. Tror han tror jeg flørter med han når jeg banker på og klager.  Jeg har også hørt naboen ved siden av snorke og hoste.. men som du sier det kan man ikke gjøre noe med.

Her kan du faktisk lydisolere, ikke så stor jobb når det er vegg i vegg

Skrevet

Bor i ny blokk og hører svært lite fra naboleilighetene heldigvis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...