Gå til innhold

utebelysning uten strøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaring med det? Har det så mørkt i hagen. Vil ha varmt lys. Hvor kjøpte du det?

Anonymkode: b687a...f9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva du velger som er uten strøm, altså som går på batterier vil ikke holde. Jeg hadde det i fjor men pga kulden så døde batteriene fort så jeg ga opp. Beste er med ledning og strøm :)

Anonymkode: 1cb05...15b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uansett hva du velger som er uten strøm, altså som går på batterier vil ikke holde. Jeg hadde det i fjor men pga kulden så døde batteriene fort så jeg ga opp. Beste er med ledning og strøm :)

De fra Nille som går på batterier fungerte fint hos meg hele julen selv om det var iskaldt her. Dekorerte kransen på døra med lyslenke fra Nille kr 99,-

Anonymkode: c2f03...13e

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du kjøper de som er ment til å brukes ute går det veldig fint :) jeg kjøpte noen på Jula i fjor som jeg ble veldig fornøyd med.

Anonymkode: e574d...02f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 16.27):

De fra Nille som går på batterier fungerte fint hos meg hele julen selv om det var iskaldt her. Dekorerte kransen på døra med lyslenke fra Nille kr 99,-

Anonymkode: c2f03...13e

De lyser ja, men etterhvert lyser de svakere, pga kulden. Jeg pakket til og med batteribeholderen godt inn men allikevel tok kulda batteriene.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

De lyser ja, men etterhvert lyser de svakere, pga kulden. Jeg pakket til og med batteribeholderen godt inn men allikevel tok kulda batteriene.

Jeg bytter batterier 2-3 ganger i løpet av desember, så lyser de fint. 
Temperaturer ned mot -15 grader. 

Skrevet

Kjøpte fra Biltema i fjor. De kosta femti kr og fungerte som bare det. Hadde både gule lys og en med masse farger.

Anonymkode: af637...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...