Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i et lite firma der jeg er utsatt for mobbing, manipulering, ryktespredning og aggressiv passivitet fra kollegaer. Sjefen virker lite interessert i å rydde opp i dette og jeg føler heller ikke jeg kan stole på henne. Tidligere har jeg hatt en superbra forhold til sjefen, nå føler jeg hun har forandret seg og blitt mer skeptisk overfor meg. Dette går så inn på meg at jeg føler meg syk, psykisk og fysisk. Har vurdert å gå til lege, men er redd en sykemelding vil ha negative konsekvenser. Jeg har såpass mye stolthet i jobben og vil ikke fremstå "svak" overfor sjefen og kollegaer og føler et ansvar for at jobben min blir gjennomført.  Jeg søker andre jobber, men har en ganske så spesialisert jobb så jeg vet at det kan ta tid. Noen gode råd på hvordan jeg skal komme gjennom dette?

Anonymkode: a4e19...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få noen å snakke med i alle fall, ikke hold det for deg selv. 

Anonymkode: a9c48...2f9

Skrevet

Gå til legen å forklar situasjonen.

Jeg selv ville bare sagt opp, livet er for kort til å plages i arbeidslivet. Bedre å gå på dagpenger da, selv om man får 18ukers karantene. Lever slik selv.

Anonymkode: 5845b...cbb

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gå til legen å forklar situasjonen.

Jeg selv ville bare sagt opp, livet er for kort til å plages i arbeidslivet. Bedre å gå på dagpenger da, selv om man får 18ukers karantene. Lever slik selv.

Anonymkode: 5845b...cbb

60% av lønn er ikke mye å leve på akkurat, i hvertfall ikke om man er lavlønnet i utgangspunktet

Anonymkode: b321e...a07

Gjest pop up bruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

60% av lønn er ikke mye å leve på akkurat, i hvertfall ikke om man er lavlønnet i utgangspunktet

Anonymkode: b321e...a07

Hvis du sier opp så får du jo også karens tid på 3 måneder mener jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...