Gå til innhold

Hva kan jeg bruke for å sette opp håret og samtidig få minimal slitasje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg bruke for å sette opp håret og samtidig få minimal slitasje? Finnes det noe annet enn hårklyper liksom? Eller sliter egentlig det også? 🙈

Anonymkode: 7d7b6...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker strikk uten metall, men hører spiralstrikk også skal være veldig skånsomt. 

Ellers er scrunchies skånsomt :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg bruker en stor hårnål. Ingen slitasje.

Anonymkode: 4d8a7...972

Har du bilde hvordan en sånn nål ser ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du bilde hvordan en sånn nål ser ut? :)

Har du tykt hår kan du for eksempel bruke en sånn: https://www.blivakker.no/product/3250251?utm_campaign=pmax_all_products&gclid=Cj0KCQiAsdKbBhDHARIsANJ6-jeGFTmOn7QxMfDFtjSS3X2b782BQNWtMt4zxsxgpyDod7CV4MEL8BYaAmSDEALw_wcB

Selv bruker jeg en tynnere 9 cm nål, skal se om jeg finner bilde.

Anonymkode: 4d8a7...972

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte hårklemmer fra Leonie fordi de hadde store nok til min mengde hår. Men så liker jeg silkestrikk. Kjøper noen på Lyko. Koster, men de varer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scherbatsky skrev (9 timer siden):

Jeg kjøpte hårklemmer fra Leonie fordi de hadde store nok til min mengde hår. Men så liker jeg silkestrikk. Kjøper noen på Lyko. Koster, men de varer.

Jeg så en post på IG her om dagen hvor personen viste hvor bra hårklypene sitter i håret. Tror du det kan ha vært Leonie? De lignet veldig på klypene til Leonie iallfall, men kan jo fint være flere som ligner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var der jeg fant de :)  Kjøper jo så og si aldri fra reklame på instagram, men jeg hadde lett lenge etter større (har flere fine, men de er for små til å få i alt håret). Og jeg må faktisk si at de sitter kjempebra! Store og gode, og føles som skikkelig kvalitet, men jeg har vel bare hatt de i to-tre uker. Jeg kjøpte en matt sort (og en fersken), og den rikker ikke på seg på min ganske tykke (mye hår) manke. De har mindre tagger inni, tror det er det som gjør at de holder seg så godt på plass.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...