AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Iphone 12 mini eller iphone 11? Ser etter iphone til rundt 6000 kr og så vidt jeg ser er det de to som er aktuelle? Hvilken ville du valgt, og hvorfor? Ser mini selges med 64GB og 11 med 128 GB, men hvor mye trenger man egentlig? Anonymkode: 4dd44...2f6
AnonymousBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Jeg liker 12 mini fordi jeg liker ikke de store størrelsene. Den kan fint brukes med en hånd og er mye lettere i vekt, og selvfølgelig da mindre. 64GB har holdt for meg nå i over 2 år, og jeg har ikke tenkt meg noen ny heller. Går helt fint, batteritilstanden er 84% nå.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Hvilket design liker du best? Hvilken størrelse liker du best? Personlig ville jeg valgt 11, 12 mini blir hakket for liten. Antall gb kommer an på hva du bruker mobilen til. Har du en haug med apper? Lagrer du alle bilder på mobilen eller har du en skyløsning? Hvis du svarer nei er 64gb nok. Anonymkode: 72933...b90
jukkapalme Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Jeg sto mellom akkurat de samme telefonene som deg og valgte iPhone 12 mini og angrer ikke. Kjøpte den i fjor vår og elsker den. 12'ern har også 5G om det har noen betydning for deg og jeg tror også den har litt bedre kamera. Elsker at den er så liten også, jeg liker ikke de store telefonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå