Gå til innhold

Er det virkelig sant at det finnes folk som tenner på det, eller er det for å trekke oppmerksomhet og håve inn penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var yngre var det veldig mange såkalte Gore videoer som gikk viralt og jeg fikk høre at folk virkelig tente på det. Hvordan klarer noen det? De kan jo ikke være friske? Tenne på å se noen spise ekskrement, fjerner diverse kroppsdeler på verst tenkelig måte, knuser ballene sine osv. Hvordan i helvete er dette mulig? Eller er det for å tiltrekke seg oppmerksomhet så produsentene kan tjene på antall klikk og visninger? Vet ikke hvor vanlig desse videoene er i dag, men. 

Anonymkode: 702c2...268

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en fetisj for grovt sett alt, men dette er jo ikke veldig vanlig, for å si det forsiktig.

• Liker 3
Skrevet

Menn. Menn tenner på det. Ikke kvinner. Kvinner har en for velutviklet evne til empati til å tenne på slikt. Faktisk, hvis du ser på fetisj sider så er det bare menn der. Ikke kvinner.

Anonymkode: 639ab...bb3

• Liker 4
Skrevet

De mennene som tenner på det er det noe alvorlig galt med ja 

Anonymkode: 8f03e...76a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn. Menn tenner på det. Ikke kvinner. Kvinner har en for velutviklet evne til empati til å tenne på slikt. Faktisk, hvis du ser på fetisj sider så er det bare menn der. Ikke kvinner.

Dette stemmer ikke.

Anonymkode: 4dc3b...184

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne, og er på fetisj sider. Sammen med flere andre kvinner jeg kjenner.. 

Snakk om ting du har greie på, ikke ting du tror du kan noe om. 

Anonymkode: aa313...f6c

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg hadde aldri hørt om gore dersom det er en betegnelse. Og skjønner av HI at jeg ikke har behov for å vite noe om det heller. Av og til kan det være greit å stikke hodet i sanden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette var litt av en bukett med påstander!☺️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 11.39):

Jeg er kvinne, og er på fetisj sider. Sammen med flere andre kvinner jeg kjenner.. 

Snakk om ting du har greie på, ikke ting du tror du kan noe om. 

Anonymkode: aa313...f6c

Hva slags fetisj sider er du inne på?

Anonymkode: cc3eb...027

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 9.37):

Når jeg var yngre var det veldig mange såkalte Gore videoer som gikk viralt og jeg fikk høre at folk virkelig tente på det. Hvordan klarer noen det? De kan jo ikke være friske? Tenne på å se noen spise ekskrement, fjerner diverse kroppsdeler på verst tenkelig måte, knuser ballene sine osv. Hvordan i helvete er dette mulig? Eller er det for å tiltrekke seg oppmerksomhet så produsentene kan tjene på antall klikk og visninger? Vet ikke hvor vanlig desse videoene er i dag, men. 

Anonymkode: 702c2...268

Vær bare klar over at dette ikke er ekte. Det vil si avføringssex driver jo noen med så det an ha vært ekte, men det meste av det er visstnok også fake. 

Anonymkode: 7cc96...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...