AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Når jeg var yngre var det veldig mange såkalte Gore videoer som gikk viralt og jeg fikk høre at folk virkelig tente på det. Hvordan klarer noen det? De kan jo ikke være friske? Tenne på å se noen spise ekskrement, fjerner diverse kroppsdeler på verst tenkelig måte, knuser ballene sine osv. Hvordan i helvete er dette mulig? Eller er det for å tiltrekke seg oppmerksomhet så produsentene kan tjene på antall klikk og visninger? Vet ikke hvor vanlig desse videoene er i dag, men. Anonymkode: 702c2...268
Snok1 Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Det finnes en fetisj for grovt sett alt, men dette er jo ikke veldig vanlig, for å si det forsiktig. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Menn. Menn tenner på det. Ikke kvinner. Kvinner har en for velutviklet evne til empati til å tenne på slikt. Faktisk, hvis du ser på fetisj sider så er det bare menn der. Ikke kvinner. Anonymkode: 639ab...bb3 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 De mennene som tenner på det er det noe alvorlig galt med ja Anonymkode: 8f03e...76a 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn. Menn tenner på det. Ikke kvinner. Kvinner har en for velutviklet evne til empati til å tenne på slikt. Faktisk, hvis du ser på fetisj sider så er det bare menn der. Ikke kvinner. Anonymkode: 639ab...bb3 Dette stemmer ikke. Anonymkode: 4dc3b...184 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn. Menn tenner på det. Ikke kvinner. Kvinner har en for velutviklet evne til empati til å tenne på slikt. Faktisk, hvis du ser på fetisj sider så er det bare menn der. Ikke kvinner. Anonymkode: 639ab...bb3 Jeg er kvinne, og er på fetisj sider. Sammen med flere andre kvinner jeg kjenner.. Snakk om ting du har greie på, ikke ting du tror du kan noe om. Anonymkode: aa313...f6c 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette stemmer ikke. Anonymkode: 4dc3b...184 Women are more generous than men because of how their brains work, according to science https://www.insider.com/new-research-shows-women-are-more-generous-than-men-2017-10 Anonymkode: 639ab...bb3 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Women are more generous than men because of how their brains work, according to science https://www.insider.com/new-research-shows-women-are-more-generous-than-men-2017-10 Anonymkode: 639ab...bb3 Dette har ingen ting med påstanden "det er kun menn som er på fetisj sider".. Anonymkode: aa313...f6c 2 1
Gjest Paramount Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 Jeg hadde aldri hørt om gore dersom det er en betegnelse. Og skjønner av HI at jeg ikke har behov for å vite noe om det heller. Av og til kan det være greit å stikke hodet i sanden.
Snok1 Skrevet 16. november 2022 #10 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn. Menn tenner på det. Ikke kvinner. Kvinner har en for velutviklet evne til empati til å tenne på slikt. Faktisk, hvis du ser på fetisj sider så er det bare menn der. Ikke kvinner. Anonymkode: 639ab...bb3 Dette var litt av en bukett med påstander!☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 11.39): Jeg er kvinne, og er på fetisj sider. Sammen med flere andre kvinner jeg kjenner.. Snakk om ting du har greie på, ikke ting du tror du kan noe om. Anonymkode: aa313...f6c Hva slags fetisj sider er du inne på? Anonymkode: cc3eb...027
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 9.37): Når jeg var yngre var det veldig mange såkalte Gore videoer som gikk viralt og jeg fikk høre at folk virkelig tente på det. Hvordan klarer noen det? De kan jo ikke være friske? Tenne på å se noen spise ekskrement, fjerner diverse kroppsdeler på verst tenkelig måte, knuser ballene sine osv. Hvordan i helvete er dette mulig? Eller er det for å tiltrekke seg oppmerksomhet så produsentene kan tjene på antall klikk og visninger? Vet ikke hvor vanlig desse videoene er i dag, men. Anonymkode: 702c2...268 Vær bare klar over at dette ikke er ekte. Det vil si avføringssex driver jo noen med så det an ha vært ekte, men det meste av det er visstnok også fake. Anonymkode: 7cc96...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå