AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Samboeren min er veldig flink i senga, men merker at han begynner å falle litt av lasset. Han hopper over kyssing, noe som jeg syntes er viktig. Jeg har prøvd å fortelle han dette flere ganger, men det virker som om han glemmer det støtt og stadig. Dette er noe han har begynt med for noen mnd siden. Jeg prøver å kysse han, men han tror det er nok i 5 sekunder. Virker som han har dårlig tid nesten. I akten ønsker jeg at han skal ta på meg lidenskapelig, men det virker som om det går inn det ene øret og ut det andre etter jeg har fortalt dette og. Prøver derfor å ta ekstra mye på han, som jeg vet han også liker. Det virker ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg savner sexen vi hadde. Vi begge blir tent av hverandre ekstremt fort egentlig, men i det siste merker jeg at sexlysten min forsvinner pga det kjedelige som skjer i senga. Jeg elsker han, men jeg begynner å kjede meg.. det er så kjipt Anonymkode: e721b...9e9 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Da hadde jeg gått i sex streik eller slått opp jeg Anonymkode: d3095...dab 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Hvis ikke han skjønner alvoret etter prat, tror jeg nesten jeg hadde avsluttet midt i akten om jeg ikke hadde fått noe ut av det. Anonymkode: 9129f...3ff 9 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Han er ikke så interessert i deg lenger Anonymkode: 71dd3...19f 2 2 1
Nymerïa Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Hvor lenge har du tenkt å drive med dette? Og da mener jeg å ha sex du ikke får noe ut av. 12 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 Nymerïa skrev (Akkurat nå): Hvor lenge har du tenkt å drive med dette? Og da mener jeg å ha sex du ikke får noe ut av. Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive!!! Hvis han ikke gidder å tilfredsstille deg, hvorfor fortsetter du å la han bruke deg til å tilfredsstille seg selv? Anonymkode: 4cb97...7d4 8 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 Prat med han én gang til på dagtid. Si at grunnen til at du vil ha sex med han er pga lidenskapen mellom dere, og at hvis han bare skal tømme seg, kan dere liksågodt tilfredsstille dere hver for seg. Hvis det fortsetter slik etter praten, så snur du deg og leser nettavisen på mobilen. Ber han tømme seg, og så kan du heller fikse deg selv etterpå uten en apatisk mann som jukker oppå deg. Anonymkode: 13559...558 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Han er ikke så interessert i deg lenger Anonymkode: 71dd3...19f Så dårlig han er i senga er det sekunder før hun mister interessen i han også. Anonymkode: 9443a...77c 1 5
Pingvinen Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 Da hadde jeg ikke hatt sex med han mer 6
exictence Skrevet 16. november 2022 #10 Skrevet 16. november 2022 Så vanskelig. Jeg tenker det er viktig å snakke sammen hva dere føler. Spør og vis interesse. Si at du elsket og nå savner etter hvordan han var så lidenskapelig. At du føler nå at den lidenskapelige ømme følelsen skulle det vært mer av nå. Om hva han tenker om det? 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #11 Skrevet 16. november 2022 exictence skrev (42 minutter siden): Så vanskelig. Jeg tenker det er viktig å snakke sammen hva dere føler. Spør og vis interesse. Si at du elsket og nå savner etter hvordan han var så lidenskapelig. At du føler nå at den lidenskapelige ømme følelsen skulle det vært mer av nå. Om hva han tenker om det? Minuset er hvis det er en mann som ikke liker å prate om følelser. Da blir det vanskelig. Menn har ofte mer vanskelig for å sette ord på følelser enn kvinner. Det må en ta med i beregningen. Anonymkode: 0977b...095
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #12 Skrevet 16. november 2022 Hvorfor må sex handle om lidenskap og følelser? Og hvorfor er det bare feil om det er DINE (selvskapte) behov som ikke blir møtt? Har du tenkt over at kanskje mannen din har null behov for denne påtatte lidenskapen og ekstra klisjeriet rundt sexen? Hvem av dere er det som har rett eller galt, og hvem er det som skal innrette seg etter den andre tenker du? Også er det jo rimelig åpenbart at han kanskje ikke er så fysisk tiltrukket av deg heller, men det er relativt normalt da de færreste er sammen med noen som er fysisk attraktiv. Anonymkode: f4ced...70a 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #13 Skrevet 16. november 2022 Jeg vet at han er tiltrukket av meg, så føler ikke det har noe med det å gjøre. Føler bare han har blitt «slapp» og tar det for litt for gitt. Jeg har så vidt sex med han lenger, fordi jeg avviser det ettersom han ikke møter mine behov i senga, som han gjorde før. Han er mye sliten så kan være at dette spiller mye inn, men som dere sier jeg ser ikke vitsen i å ha sex bare for å ha det. Anonymkode: e721b...9e9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #14 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor må sex handle om lidenskap og følelser? Og hvorfor er det bare feil om det er DINE (selvskapte) behov som ikke blir møtt? Har du tenkt over at kanskje mannen din har null behov for denne påtatte lidenskapen og ekstra klisjeriet rundt sexen? Hvem av dere er det som har rett eller galt, og hvem er det som skal innrette seg etter den andre tenker du? Også er det jo rimelig åpenbart at han kanskje ikke er så fysisk tiltrukket av deg heller, men det er relativt normalt da de færreste er sammen med noen som er fysisk attraktiv. Anonymkode: f4ced...70a For meg handler sex om lidenskap og følelser. Jeg er selvfølgelig glad i en kjapp en her og der også, så det er ikke dette det går på. Trenger ikke være romantisk hver sabla gang, men syntes det har blitt litt vel slapt, spør du meg. Både han og jeg er attraktive, så handler ikke om det heller.. ts Anonymkode: e721b...9e9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #15 Skrevet 16. november 2022 Antar at kyssingen ikke gir han noe, og dermed blir glemt. Du får gi han instruks på hva du liker så følger han sikkert manus skal du se. 🙂 Anonymkode: 802d7...a4c 1
exictence Skrevet 16. november 2022 #16 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Minuset er hvis det er en mann som ikke liker å prate om følelser. Da blir det vanskelig. Menn har ofte mer vanskelig for å sette ord på følelser enn kvinner. Det må en ta med i beregningen. Anonymkode: 0977b...095 Ja, det må man ta med i beregningen. Huske på det. Men hvordan tanker du på at hun kunne gått frem for å lufte sine tanker og behov?
exictence Skrevet 16. november 2022 #17 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor må sex handle om lidenskap og følelser? Det MÅ ikke handles om begge deler nødvendigvis. men i et kjæreste forhold har man følelser og sexen kan oppleves vakker og mye bedre med lidenskap fra kjæresten. Det føler hun. Da må hun ta det opp, synes du ikke? AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvorfor er det bare feil om det er DINE (selvskapte) behov som ikke blir møtt? Det har hun ikke sagt, at det er feil om bare hennes behov ikke blir møtt. Det er viktig med å møte hverandre gjensidig. Begges behov er viktige Derfor må det snakkes om. AnonymBruker skrev (1 time siden): Også er det jo rimelig åpenbart at han kanskje ikke er så fysisk tiltrukket av deg heller, men det er relativt normalt da de færreste er sammen med noen som er fysisk attraktiv. Anonymkode: f4ced...70a Det er ikke rimelig åpenbart, nei. De aller fleste synes sin kjæreste er vakker i deres øyne, og føler attraksjonen på kjæresten som de er sammen med. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #18 Skrevet 16. november 2022 3 minutter siden, exictence said: Det MÅ ikke handles om begge deler nødvendigvis. men i et kjæreste forhold har man følelser og sexen kan oppleves vakker og mye bedre med lidenskap fra kjæresten. Det føler hun. Da må hun ta det opp, synes du ikke? Det har hun ikke sagt, at det er feil om bare hennes behov ikke blir møtt. Det er viktig med å møte hverandre gjensidig. Begges behov er viktige Derfor må det snakkes om. Det er ikke rimelig åpenbart, nei. De aller fleste synes sin kjæreste er vakker i deres øyne, og føler attraksjonen på kjæresten som de er sammen med. Nei. Nei, og nei til den siste også. Er man særdeles uattraktiv og må velge seg en uattraktiv partner så er det jo ikke slik at biologien endrer seg og man plutselig blir fysisk tiltrukket av uattraktive mennesker. Man bare har ikke noe annet valg. Men nå sier jo TS at de er begge attraktive. Noe jeg dog betviler. Anonymkode: f4ced...70a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #19 Skrevet 16. november 2022 Høres ut som han egentlig tenner på noen andre enn deg. Ikke uvanlig at man får tenning andre steder og får utløp hos samboeren. Anonymkode: 1185e...546
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #20 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Nei, og nei til den siste også. Er man særdeles uattraktiv og må velge seg en uattraktiv partner så er det jo ikke slik at biologien endrer seg og man plutselig blir fysisk tiltrukket av uattraktive mennesker. Man bare har ikke noe annet valg. Men nå sier jo TS at de er begge attraktive. Noe jeg dog betviler. Anonymkode: f4ced...70a Som sagt er vi tiltrukket av hverandre, og vi begge er attraktive. Saken handler om at sexen har blitt kjedelig, noe den ikke har vært før ts Anonymkode: e721b...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå