AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Tenker på en butikk ved siden av taxfree kosmetikk ( innenlands) Jeg gikk kjapt forbi for et par dager siden og så noen skjerf i striper, et i rosa og hvitt og et i sort og hvit. Finner ikke ut hva butikken heter. Tror ikke det var bare klesbutikk, men kanskje vesker o.l Tenkte jeg skulle få tak i et slikt skjerf i julegave. Kikket raskt på prislappen før jeg gikk videre, det var 549kr. Noen som veit? Anonymkode: 7058f...2cc
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Kanskje du finner butikken på denne oversikten: https://avinor.no/flyplass/oslo/planlegg-reisen/kart/ Anonymkode: 075ce...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 ÆRA Mann ligger på samme side, ÆRA Dame ligger rett overfor ÆRA Mann. Anonymkode: 16dab...894
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Har jeg god tid på lørdag skal jeg svinge bortom før jeg går til utlands. Og om jeg husker det kl 6 om morgenen 😅 Anonymkode: 4ead8...89b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå