AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Ser for meg et kosehjørne med en sjeselong...har du ideer? Anonymkode: de8ca...bab
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Tenker du på en frittstående sjeselong? Vi hadde det, brukte den litt til å sitte og lese bok med barnet blant annet. Og den stod der barnet hadde lekene sine, så lå der en del mens det lekte. Men, det var balete å komme seg opp og ned fordi det var håndlener på begge sidene, det var basicly en lenestol med sjeselong. Det var bare plagsomt, og jeg ville heller hatt en god lenestol. Solgte den derfor. Om det er en slik med åpen side, som basicly er som en sofa, så er det nok mer praktisk slik sett. Anonymkode: 0b746...888
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Jeg har sofa med sjeselong og ligger i den siden av sofaen hver dag. Kunne aldri hatt en sofa uten sjeselongdel og bare måtte sittet rett opp og ned Anonymkode: 9464e...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sofa med sjeselong og ligger i den siden av sofaen hver dag. Kunne aldri hatt en sofa uten sjeselongdel og bare måtte sittet rett opp og ned Anonymkode: 9464e...5f8 Nei, for det er jo både helt umulig og veldig ulovlig å ligge i en sofa med armlener i begge ender. Jeg har en frittstående sjeselong. Den blir lite brukt. Sofaen med sjeselongdel blir mer brukt, men det kommer nok helt an på hvordan man innreder og hvilke vaner man legger seg til. Anonymkode: 640ee...d3d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Ja, har en frittstående. Den bruker jeg daglig da jeg elsker å bygge godt opp i rygg, og dra beina opp. Blir nok mye brukt fordi jeg ser litt serier på Mac. Har også sofa med sjeselong + cozy corner. Her tar jeg og mannen hver vår krok når vi ser TV. Anonymkode: f836d...d07
Taluno Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser for meg et kosehjørne med en sjeselong...har du ideer? Anonymkode: de8ca...bab Jeg har ikke frittstående, men kunne tenkt meg det om jeg hadde hatt plass! AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, for det er jo både helt umulig og veldig ulovlig å ligge i en sofa med armlener i begge ender. Jeg har en frittstående sjeselong. Den blir lite brukt. Sofaen med sjeselongdel blir mer brukt, men det kommer nok helt an på hvordan man innreder og hvilke vaner man legger seg til. Anonymkode: 640ee...d3d Hvorfor latterliggjøre noen som har andre preferanser enn deg? Jeg foretrekker også ligge på sjeselong-delen om jeg ser på tv. Jeg synes det er mye mer behagelig ligge å se rett frem, enn å ligge på siden. Jeg kunne ikke tenkt meg en sofa uten sjeselong nettopp fordi jeg vil ligge å se rett frem, og jeg synes det er MYE bedre for rygg og nakke, og jeg synes ikke det er noe å latterliggjøre...
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 Taluno skrev (2 minutter siden): Hvorfor latterliggjøre noen som har andre preferanser enn deg? Jeg foretrekker også ligge på sjeselong-delen om jeg ser på tv. Jeg synes det er mye mer behagelig ligge å se rett frem, enn å ligge på siden. Jeg kunne ikke tenkt meg en sofa uten sjeselong nettopp fordi jeg vil ligge å se rett frem, og jeg synes det er MYE bedre for rygg og nakke, og jeg synes ikke det er noe å latterliggjøre... Det var da voldsomt til reaksjon, da... Jeg syntes det var utrolig sært av den som skrev at man "bare måttet sitte rett opp og ned" i en vanlig sofa, for det er jo bare sludder. Joda, det er behagelig å sitte og se rett fram, men har det slått deg at enkelte har to sofaer mot hverandre og TV-en på tvers? Hvorfor gå helt i fistel over at enkelte innreder annerledes enn du kunne tenkt deg? Anonymkode: 640ee...d3d
Taluno Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var da voldsomt til reaksjon, da... Jeg syntes det var utrolig sært av den som skrev at man "bare måttet sitte rett opp og ned" i en vanlig sofa, for det er jo bare sludder. Joda, det er behagelig å sitte og se rett fram, men har det slått deg at enkelte har to sofaer mot hverandre og TV-en på tvers? Hvorfor gå helt i fistel over at enkelte innreder annerledes enn du kunne tenkt deg? Anonymkode: 640ee...d3d Har ikke sagt noe om å innrede annerledes, og jeg er fult klar over at noen har mulighet til å ha to sofaer mot hverandre. Akkurat som jeg også er fult klar over at det ikke er noe alle har plass til, og det derfor ikke er ett alternativ for alle. Og jeg går ikke i fistel, jeg bare synes det er synd og trist at noen må le av at andre har ulike preferanser (eller ikke like god plass som en selv).
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 Hoss oss har vi en sjeselongdel koblet til resterende av sofaen. Sjeselongdelen er den som desidert blir mest brukt i vårt hjem, spesielt på kveldstid etter en lang dag ute og på jobb Anonymkode: 369f2...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå