Gå til innhold

Erfaring med klipp hos Cutters?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen damer med halvlangt hår som har vært fornøyd med klipp hos Cutters? 

Anonymkode: c3e26...b5c

Skrevet

Nope, det ble skeivt som fy... 

Anonymkode: 4244c...2f4

Skrevet

Skjønner ikke at folk tør å vurdere de engang, jeg.. 

Anonymkode: 30fdc...23a

• Liker 1
Skrevet

Går bare til Cutters nå, samtlige jeg har vært borti har vært polske, flinke frisører som tar seg god tid og er nøye.

Anonymkode: 82bd1...70a

• Liker 1
Skrevet

Nope. Fikk til og med gavekort på ny klipp som plaster på såret.. det brukte jeg seff ikke!

Skrevet

Har vært fornøyd alle gangene jeg har vært hos cutters. 

Anonymkode: b8ecd...bde

Skrevet

Jeg klipper meg som regel selv, men har vært til Skikkelig Frisør to ganger de siste tre årene. Begge gangene ble jeg skamklippet, og endte opp med å klippe meg selv om igjen da jeg kom hjem - og da få mye kortere hår enn ønsket. 

Og begge gangene har jeg måttet betale i dyre dommer, og sitte der i nesten en time, for noe som bare var litt stussing og oppklipping, noe jeg bruker ti minutter på selv hjemme. 

Så om jeg noen gang skal til frisør igjen, blir det til cutters. Hvorfor betale 1100 kr for å gå til frisøren, når resultatet uansett blir rævva?

Anonymkode: 42a2e...97d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det noen damer med halvlangt hår som har vært fornøyd med klipp hos Cutters? 

Jeg har vært veldig fornøyd når jeg hadde vanlig kort herrefrisyre.

Når jeg kom med halvlangt hår for å ta tuppene -> Not so much.

Kan ha vært uheldig med frisør, men det er ikke min jobb å sjekke CVer.

Skrevet

Folk har ulik erfaring ser jeg. Grunnen til at jeg vurderer Cutters er at jeg har dårlig erfaring hos de dyre frisørene. Klippen blir ofte hakkete eller de klipper helt beint når håret ligger helt i ro og så blir det stygt med en gang jeg beveger det. Jeg kan ikke tenke meg at det blir noe verre hos Cutters med mindre jeg blir klippet av barn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg klipper meg som regel selv, men har vært til Skikkelig Frisør to ganger de siste tre årene. Begge gangene ble jeg skamklippet, og endte opp med å klippe meg selv om igjen da jeg kom hjem - og da få mye kortere hår enn ønsket. 

Og begge gangene har jeg måttet betale i dyre dommer, og sitte der i nesten en time, for noe som bare var litt stussing og oppklipping, noe jeg bruker ti minutter på selv hjemme. 

Så om jeg noen gang skal til frisør igjen, blir det til cutters. Hvorfor betale 1100 kr for å gå til frisøren, når resultatet uansett blir rævva?

Anonymkode: 42a2e...97d

Enig! Det er kjempedyrt å få til frisør og nå er jeg lei av å bruke så mye penger på elendig arbeid. 

Skrevet

Jeg ble fornøyd til den prisen og tiden det tok. Jeg har halvlangt, tykt hår med fall, som pleier å ta lang tid å klippe. Men jeg er travel småbarnsmor i full jobb, med lite tid til både hårpleie og frisørbesøk. Håret var blitt for langt og uregjerlig og jeg stakk innom Cutters med lave forventninger. Og jeg var lykkelig da jeg kom ut derfra igjen kort tid etter med mindre hår. Etterpå ser jeg jo at det er rimelig skjevt, men det er greit nok for meg akkurat nå. 

Anonymkode: 56069...ba2

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med cutters. Var dårlig kommunikasjon gjennom klippen, og opplevde at frisøren bare klippet meg slik han mente han ville. Jeg ga beskjed i starten hvordan jeg ville ha det. Hadde langt og rett hår, der hele håret mitt var like lengde. Sa jeg ønsket litt bue og at det ble skråklipt fremme, samt 5 cm av tuppene. Ganske rett frem og ikke noe drastisk. Han klippet over 10 cm, og buet det VELDIG. Frisøren hadde en veldig spesiell måte å klippe på der han dro alt håret rett opp for å klippe det oven ifra. Dette gjorde han for å tynne det ut. Nå sitter jeg igjen med kantete hår som er gradert og alt for buet. Skal ikke tilbake dit.

Anonymkode: 83b5c...cfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 8.15):

Nope, det ble skeivt som fy... 

Anonymkode: 4244c...2f4

Samme her

Anonymkode: 914b3...244

Skrevet

Jeg ble ikke fornøyd - klipte alt for mye tross tydelig kommunisert ønske. Og det ble ujevnt.

Det er for lite tid satt av til hver kunde, for at den klippen kan holde god nok kvalitet. Men klart, i nødsfall, heller Cutters enn å klippe selv.

Anonymkode: 57816...97b

Skrevet

Jeg har ikke noe annet valg enn cutters da jeg ikke har råd til å gå til andre frisører. Klipper meg hos cutters en gang i året. Må få tatt av det slitte da håret mitt blir veldig fort slitt.

Anonymkode: 2ab83...0c7

Annonse
Skrevet

Nå er ikke KG svaret for flertallet av nordmenn, det er viktig å huske ts. 

Både jeg og samboeren min var på Cutters i desember. Han ble så kjekk og fin på håret, jeg har hår ned over puppene - glatt. Ble veldig fornøyd, hun klipte akkurat slik jeg tenkte og var veldig hyggelig ☺️👌🏼

Anonymkode: 81f3b...6f2

Skrevet

Impulsklipp hos Cutters i november 2022. Halvlangt hår med pannelugg. Ba om at hun klippet av ca. 8 cm. Altså ingen frisyreklipp, kun klippe av lengden.

Resultat: Skjevt. 

Anonymkode: 850f1...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...