Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt dumpa av kjæresten min inatt… Jeg er så uendelig trist🥺😔💔

Har noen et godt råd til hvordan komme seg gjennom det? Vet innerst inne at det blir bedre med tiden.. og at man alltids kommer seg gjennom det. Men akkurat nå gjør det så utrolig vondt😢

Anonymkode: e28aa...75b

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tillatt deg selv å sørge 

Anonymkode: cbefd...df5

• Hjerte 4
Skrevet

Bryt kontakt og gå fort videre. Tenk at det er en mening med alt som skjer og stol på universet. Ikke grav deg ned i sorg og selvmedlidenhet

Anonymkode: 436a9...fb7

• Liker 1
Skrevet

Begrav deg i jobb eller en ny oppslukende hobby for å avlede tankene den første tiden. Funker for meg.

Anonymkode: 1da0c...0a3

• Liker 1
Skrevet

Vil du fortelle litt om hvor lenge dere var sammen? Bor dere sammen? Er dere gamle? Tenker du at dette kom helt ut av det blå eller har du sett noen røde flagg underveis? behandlet han deg bra? 

God klem❤️ Kjærlighetssorg er veldig vondt, men noen ganger fortjener man kanskje bedre, selv om man ikke innser det. Prøv å fokuser på at du ikke vil være sammen en som dumper deg sånn midt på natten. 

Anonymkode: 5ab38...49c

• Liker 1
Skrevet

Vær sammen med gode venner og finn på gøye ting. Kjøp deg noe fint du har lyst på. Gå til frisøren eller noe annet som får deg til å føle deg bra. Skriv ned alle de dårlige tingene med ham. Last ned Tinder. 

Anonymkode: b3579...0ac

Skrevet

Takk for alle svar..det varmer💖.. dette er tungt kjenner jeg😞 Skjønner godt de som sammenligner det med et dødsfall..

Har dessverre få venner her jeg bor, og lite å finne på. Må vel bare ta tiden til hjelp og prøve å aktivisere meg selv🥺💔

Anonymkode: e28aa...75b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...