Konvall Skrevet 16. november 2022 #1 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg ba min kjæreste fjerne en følger fra insta. Han sier det er gjort nå. Jeg finner ikke følgeren på listen hans. Men når jeg søker etter følgeren på generelt grunnlag, så dukker min kjæreste sitt navn opp som følger likevel. Hvordan er dette mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 16. november 2022 #2 Del Skrevet 16. november 2022 Fjernet han en av sine følgere, uten å slutte og følge personen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 16. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 16. november 2022 Bergknapp skrev (2 timer siden): Fjernet han en av sine følgere, uten å slutte og følge personen selv? Jeg vet ikke? Når jeg fjerner følger så ta jeg og avfølger personen, og så forsvinner følger fra listen min. Er det ikke slik alle må gjøre?jeg går jo utifrå at det er dette han gjorde og ikke blokkerte ? jeg vil bare ikke spørre ham fordi jeg var så irritert på at han fulgte denne personen. Så jeg trodde jo at alt var ok da jeg så at han ikke fulgte lenger.Heller ikke på listen til følgere av ham. vi har begge personlige kontoer om dette har noe å si. Går det ann å følge en person i det skjulte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 16. november 2022 #4 Del Skrevet 16. november 2022 Konvall skrev (10 minutter siden): Jeg vet ikke? Når jeg fjerner følger så ta jeg og avfølger personen, og så forsvinner følger fra listen min. Er det ikke slik alle må gjøre?jeg går jo utifrå at det er dette han gjorde og ikke blokkerte ? jeg vil bare ikke spørre ham fordi jeg var så irritert på at han fulgte denne personen. Så jeg trodde jo at alt var ok da jeg så at han ikke fulgte lenger.Heller ikke på listen til følgere av ham. vi har begge personlige kontoer om dette har noe å si. Går det ann å følge en person i det skjulte? Det er to forskjellige ting. Han kan fjerne henne som følger av seg, men fortsatt følge henne selv. Dvs hvis man vil at ingen av dem skal følge hverandre, må man gå inn på både «følger»-taben og «følgere»-taben og fjerne personen på begge. Ikke sikkert han var klar over det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. november 2022 #5 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Han må da få ha de følgerne han ønsker og følge de han ønsker. Endret 16. november 2022 av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 17. november 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 17. november 2022 Honey Dew skrev (På 16.11.2022 den 20.38): Han må da få ha de følgerne han ønsker og følge de han ønsker. Her er det snakk om en konto hvor eier av instakonto begynte å annonsere for onlyfans med seg selv i hovedrollen. Dette er ikke ok for meg. Resten av følgerne er ikke problem for meg selvom det er mange kvinner. Jeg har min grense for hva jeg aksepterer i et forhold. Du har din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. mai 2023 #7 Del Skrevet 27. mai 2023 Har også lagt merke til dette på min insta og skjønner ikke hvordan de får det til. I følge insta så skal ikke dette gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå