AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Fikk fastsatt barnebidrag og bidragsforskudd. Det viser seg at barnefar betaler inn mye mer til nav enn jeg får utbetalt??? Hva skjer? Anonymkode: 06354...84f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Han, som du, skal betalte gebyret for å fastsette bidraget. Men utenom det så skal det han betale gå til deg (innenfor vedtatte sum). Anonymkode: 123d0...dcd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Begynte han kanskje å betale en stund etter fastsettelsen? For da kan det hende noe av det går til å dekke forskuddet du har fått. Men du vil få det du skal ha etter hvert. Anonymkode: a6458...725
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Da ringer du NAV og spør hvorfor. Anonymkode: baeb4...983
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Trodde alle visste dette..? Dette høres ut som tull men er ikke det; Nav har en egen pott som går til å betale bidrag til de mødrene som ikke har dokumentert farskap - ukjent far. En viss prosent av alle bidrag som blir innbetalt går til denne potten. Mannen min betaler 6100 i bidrag, men kun 4400 kommer faktisk inn på kontoen til barnemor. Anonymkode: dcafc...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trodde alle visste dette..? Dette høres ut som tull men er ikke det; Nav har en egen pott som går til å betale bidrag til de mødrene som ikke har dokumentert farskap - ukjent far. En viss prosent av alle bidrag som blir innbetalt går til denne potten. Mannen min betaler 6100 i bidrag, men kun 4400 kommer faktisk inn på kontoen til barnemor. Anonymkode: dcafc...ce4 🤣 Anonymkode: bccec...0ad
Angelheart2 Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trodde alle visste dette..? Dette høres ut som tull men er ikke det; Nav har en egen pott som går til å betale bidrag til de mødrene som ikke har dokumentert farskap - ukjent far. En viss prosent av alle bidrag som blir innbetalt går til denne potten. Mannen min betaler 6100 i bidrag, men kun 4400 kommer faktisk inn på kontoen til barnemor. Anonymkode: dcafc...ce4 Dette er helt feil. Alt bidragsyter betaler inn går direkte til bidragsmottaker. Men, dersom bidragsyter har gjeld så går deler av bidraget til å dekke dette. Det er ingenting av det bidragsyter betaler som går til andre mottagere, det er dette vi har oljefondet til.... Dersom bidragsyter ikke har gjeld går alt direkte til mottaker.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde alle visste dette..? Dette høres ut som tull men er ikke det; Nav har en egen pott som går til å betale bidrag til de mødrene som ikke har dokumentert farskap - ukjent far. En viss prosent av alle bidrag som blir innbetalt går til denne potten. Mannen min betaler 6100 i bidrag, men kun 4400 kommer faktisk inn på kontoen til barnemor. Anonymkode: dcafc...ce4 Jeg håper du tuller nå, for dette er feil. Anonymkode: a6458...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå