AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #41 Skrevet 18. november 2022 Snok1 skrev (10 minutter siden): Nei. Det var ikke meg. Jeg har nok sitert det, men det er ikke mitt utsagn. Beklager. Nei jeg ser det, men du svarte at logikken var krystallklar, derfor antok jeg det var deg. Men du kan jo forklare svaret ditt likevel? Anonymkode: dd487...456
Snok1 Skrevet 18. november 2022 #42 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei jeg ser det, men du svarte at logikken var krystallklar, derfor antok jeg det var deg. Men du kan jo forklare svaret ditt likevel? Anonymkode: dd487...456 Det har jeg gjort lenger ned. Det var bare en slengbemerkning som ikke er viktig for meg og som hverken fordrer eller fortjener en utbrodering.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #43 Skrevet 18. november 2022 Snok1 skrev (1 time siden): Det har jeg gjort lenger ned. Det var bare en slengbemerkning som ikke er viktig for meg og som hverken fordrer eller fortjener en utbrodering. Mener du den "voksne trenger ikke barn"-greia? Det har jo ingenting med saken å gjøre? Det var snakk om at man ikke trenger kjæreste om man har barn. Jeg skjønner fortsatt ikke logikken. Om du har misforstått uttalelsen selv kan du jo bare si det i stedet for å komme med svevende svar. Anonymkode: dd487...456
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #44 Skrevet 18. november 2022 Jeg gikk fra mannen min fordi jeg hadde møtt en ny, så sånn sett var det litt overlapping der. 🙈 Men uansett om jeg ikke hadde møtt nåværende kjæreste litt for tidlig, så hadde jeg startet å date med en gang jeg hadde muligheten. Har levd i et sexløst ekteskap i 15 år der vi kun har vært venner og knapt nok det så jeg hadde stort ønske om nærhet og sex. Var mannen som ikke ønsket sex pga psykiske problemer. Jeg storkoser meg med ny kjæreste! Anonymkode: fc22f...f1c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #45 Skrevet 18. november 2022 On 11/17/2022 at 2:00 PM, AnonymBruker said: Why? Hva er vitsen? Kan du ikke date og ha det morro med livet? Du har jo barn så kjæreste trenger du jo ikke. Anonymkode: a95e4...02d Ikke alle folk er dyr som lever på instinkter, vi vi ønsker sex, samhold og nærhet. Kjærlighet. Anonymkode: b7c98...c49
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #46 Skrevet 18. november 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Hvem skal være med å sponse mor og barnet da mener du? Er vel ikke akkurat slik at FF gidder å sponse noen de bare ligger med når barnet er hos barnefar? Anonymkode: 8235a...739 Og pappaen som har barnet annenhver uke ønsker og kun økonomisk bistand fra en ny kjæreste sant? Eller er det litt misogyni ute å går? Anonymkode: b7c98...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå