AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Er 9 måneder siden vi gikk fra hverandre. Kjenner jeg begynner å bli klar for en kjæreste igjen😊 Anonymkode: 68e3c...dcf
Engel Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Begynte å date etter ca 6 mnd. Fant så ut at det var for tidlig, så det ble en pause igjen fram til det nesten hadde gått 2 år. Og så tok det vel ca 7 mnd med dating før jeg fikk første kjæreste. Dette var et forhold som hadde vart i 18 år og det var 3 barn involvert da, det er jo annerledes hvis man bare har vært sammen noen få år tenker jeg. Selv med barn involvert. 1
Snok1 Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er 9 måneder siden vi gikk fra hverandre. Kjenner jeg begynner å bli klar for en kjæreste igjen😊 Anonymkode: 68e3c...dcf Er vel lurt å vente til det dukker opp en passende kandidat? Jeg for min del har pleid å pule litt rundt i overgangsvinduet for å holde alle systemene i gang. Anbefaler det. Endret 16. november 2022 av Snok1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Begynte etter 6 måneder, det var alt for tidlig emosjonelt sett uten at jeg var klar over det selv. Vært singel i 4 år nå og føler meg endelig klar, treffer noen seriøst nå. Eksen fikk ny kjæreste etter 3 år. Anonymkode: b7c98...c49
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Tror det kommer nok veldig an på hvordan man har det selv, men jeg synes man bør ta mye hensyn til barna og ikke involvere de i eventuelle nye kjærester før det har gått minst ett år etter bruddet så sant man kan unngå det. Men man kan jo starte å date litt når man føler seg klar for det. Bare ta det veldig sakte? Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg håper xen finner kjærligheten før meg. Jeg tror det er lettere for meg å gå videre da. Så jeg har ingen planer om å date noen før jeg vet han har kommet seg videre. Blir jeg forelsket sånn helt tilfeldig så stiller det seg jo annerledes. Anonymkode: 6fcba...a7b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 Jeg begynte å date så smått ett år etter brudd, men det er gått snart to år nå og jeg har ikke funnet en kjæreste. Har liksom ikke lagt så mye energi i det, annet enn å treffe noen og ha sex av og til, bare for å få det behovet dekket. Har møtt en nå da, som virker lovende, så får se Anonymkode: dd487...456
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 For meg gikk det relativt raskt. Jeg begynte å date litt for gøy bare noen måneder etter bruddet, og seks måneder etter separasjonen traff jeg drømmemannen. Begge vi var skilt og hadde barn fra før, så det gikk nesten et år før vi møtte den andres barn. Det var nydelig å starte forholdet i et så rolig tempo. Både mine og hans barn har tatt det veldig bra, og jeg tror det er fordi de rakk å lande etter bruddet før ny partner ble introdusert. Anonymkode: 35dd3...f3f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er 9 måneder siden vi gikk fra hverandre. Kjenner jeg begynner å bli klar for en kjæreste igjen😊 Anonymkode: 68e3c...dcf Ved brudd med første barnefar var det 7 mnd. Det gikk utrolig fort syns jeg. Hittil single i 5 mnd fra siste forholdet mitt med barn. Det er ikke i mine tanker å starte dating igjen. Anonymkode: 3dbf2...581
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er 9 måneder siden vi gikk fra hverandre. Kjenner jeg begynner å bli klar for en kjæreste igjen😊 Anonymkode: 68e3c...dcf Startet i ny jobb og traff han jeg giftet meg med der. Lette ikke etter noen og forsøkte å motstå men ;). Barna er voksne nå, mine pluss vår felles. Han har aldri gjort forskjell på dem. Anonymkode: 6e534...5da
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #10 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Startet i ny jobb og traff han jeg giftet meg med der. Lette ikke etter noen og forsøkte å motstå men ;). Barna er voksne nå, mine pluss vår felles. Han har aldri gjort forskjell på dem. Anonymkode: 6e534...5da Glemte jo si at det var 9 mnd etter bruddet Anonymkode: 6e534...5da
Flintis Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 Snok1 skrev (På 16.11.2022 den 10.26): Er vel lurt å vente til det dukker opp en passende kandidat? Jeg for min del har pleid å pule litt rundt i overgangsvinduet for å holde alle systemene i gang. Anbefaler det. Hvilke systemer tenker du på og kan de slås av og på? 1
Snok1 Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 Flintis skrev (26 minutter siden): Hvilke systemer tenker du på og kan de slås av og på? Jeg tenker på systemer for kjærlighet, nærhet, erotikk og empati. Den kan ikke slås av og på som en lysbryter, men de har godt av å gjøre øvelser.
Flintis Skrevet 17. november 2022 #13 Skrevet 17. november 2022 Snok1 skrev (47 minutter siden): Jeg tenker på systemer for kjærlighet, nærhet, erotikk og empati. Den kan ikke slås av og på som en lysbryter, men de har godt av å gjøre øvelser. Hva skjer om en ikke øver og over hvor langt tidsrom?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #14 Skrevet 17. november 2022 On 11/16/2022 at 12:04 AM, AnonymBruker said: Er 9 måneder siden vi gikk fra hverandre. Kjenner jeg begynner å bli klar for en kjæreste igjen😊 Anonymkode: 68e3c...dcf Why? Hva er vitsen? Kan du ikke date og ha det morro med livet? Du har jo barn så kjæreste trenger du jo ikke. Anonymkode: a95e4...02d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #15 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Why? Hva er vitsen? Kan du ikke date og ha det morro med livet? Du har jo barn så kjæreste trenger du jo ikke. Anonymkode: a95e4...02d Hvor er logikken der? Anonymkode: dd487...456
Snok1 Skrevet 17. november 2022 #16 Skrevet 17. november 2022 Flintis skrev (45 minutter siden): Hva skjer om en ikke øver og over hvor langt tidsrom? Du spør feil person, men min antakelse har vært at både evnen og lysten svinner hen som når en drue blir en rosin.
Snok1 Skrevet 17. november 2022 #17 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor er logikken der? Anonymkode: dd487...456 Logikken er jo så slående og krystallklar at den fortrenger alt annet slik som lengsler og lyster.
Flintis Skrevet 17. november 2022 #18 Skrevet 17. november 2022 Snok1 skrev (3 timer siden): Du spør feil person, men min antakelse har vært at både evnen og lysten svinner hen som når en drue blir en rosin. Jeg burde kanskje heller spørre hvor ofte du finner det riktig å øve, og hva bygger du antagelsen på?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #19 Skrevet 17. november 2022 Snok1 skrev (3 timer siden): Logikken er jo så slående og krystallklar at den fortrenger alt annet slik som lengsler og lyster. Det var litt dårlig forklart, kan du prøve igjen? Hvorfor trenger man ikke kjæreste om man har barn? Det er altså ikke lenger behov for noen å fir eksempel dele hverdagens gleder og bekymringer med lenger når man har barn? Anonymkode: dd487...456 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #20 Skrevet 17. november 2022 Fikk meg ny kjæreste etter 10 måneder❤️ Anonymkode: e04a4...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå