Gå til innhold

Snakk meg ut av det! Gjelder utroskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ber jeg oppriktig om hjelp. Jeg og mannen til en venninne har erkjent tiltrekning overfor hverandre. Han har vært mest på, i flere år faktisk. 

Vi har alle vært svært gode venner men jeg har best kjemi med han. Selv er jeg separert nå. 

Nå har denne mannen bedt meg bli med han på en jobbreise rett over helgen. Jeg har mulighet og er så fristet! Har en ekstrem tiltrekning mot hverandre og særlig seksuelt. Jeg har intenst lyst til å ligge med han. Så langt har vi kysset og han har tatt litt på puppene mine men jeg har stoppet det hver gang. 

Jeg vet at dette er det verste jeg kan gjøre mot min venninne men også mot meg selv fordi det strider imot min moral. 

Derfor, før jeg gjør noe på impuls: snakk meg ut av dette. Fortell meg hva dette gjør, hvordan det skader. Jeg har mistet hodet. Hjelp meg, jeg vil men jeg vil jo egentlig ikke... Kjør på men vær saklige, ikke gå på meg som person... På forhånd takk for at du er med og forhindrer utroskap....! 

Anonymkode: 8d4c6...dd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør at du går fra å være en litt svak person, til et ekte svært rasshøl som ikke fortjener en eneste venn. 

Anonymkode: d37aa...448

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Du ødelegger jo først og fremst relasjon du har til venninna di. Hvordan skal du klare å se henne i øynene etterpå?

• Liker 6
Skrevet

Du er ikke en venninne hvis du gjør noe slikt! Og ditt rykte og omdømme vil bli skadelidende. For alle fremtid. Forhåpentligvis vil du ha dårlig samvittighet for å ødelegge en familie også. 

Anonymkode: df383...6e1

• Liker 3
Skrevet

Det er vel litt som å ta den sjokoladen du har lyst på, men har bestemt deg for ikke å ta, bare med mye større konsekvenser for både deg og andre. Kan du si nei nå? Legge andre bindende planer som gjør at du ikke kan ombestemme deg? Unne deg en belønning om du klarer det?

Anonymkode: 02d95...a02

• Liker 1
Skrevet

Dere har jo allerede gått over streken. Tror ikke venninnen din hadde satt pris på kyssing og puppegrafsing heller 

Anonymkode: 76231...cd6

• Liker 7
Skrevet (endret)

Begjær er ikke verdt utroskap. Ts, som separert gjør du egentlig ikke noe galt, men du risikerer å ødelegge et forhold til en god venninne. Begjær er heller ikke kjærlighet. Tenk over, hva er du villig til å ødelegge, bare for å ha sex med en person som er i et annet forhold? Er sex så viktig? Bare tenk over det. 

Endret av Helene
  • Liker 1
Skrevet

Du ødelegger din venninnes liv om du gjør dette. 

Anonymkode: 09616...5cc

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Så god venninne du er (ironisk) 

Anonymkode: 25334...baf

Skrevet

Har selv opplevd utroskap. Og det var helt jævlig. Hadde utroskapen inkludert min venninne i tillegg, så hadde det vært 1000 ganger verre. Det hadde føltes som et mye større svik, enn det samboeren min utsatte meg for. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet

Han er intens nå fordi du er i en sårbar situasjon, nyseparert. Han vil bare ha i pose og sekk. Ikke rør han. Du kommer til å ødlegge livet ditt,nå som du endelig har fått orden. Finn deg en annen å ha sex med, last ned tinder eller noe. Du er seksuelt frustert. 

Anonymkode: bce6b...4df

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Husk at det kan hende han legger ut hint sånn at kona hans skjønner det. Noen menn er for feig til å si at de ønsker skilsmisse, og lar seg heller ferske i utroskap. 

Anonymkode: 482c9...8fe

Skrevet

Har du lyst, har du lov. Man lever bare 1 gang.

Anonymkode: 09b9f...832

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg vet at dette er det verste jeg kan gjøre mot min venninne men også mot meg selv fordi det strider imot min moral. 

Så hvem skal du leve lengst med, om du måtte velge, lizm?   Du vet jo selv at dette ikke har noe med "moral" å gjøre... 

Men...  :  Om du er "logisk anlagt" - så  kan  jo kanskje en liten "tørn-åff" være at neste gang (og mest sannsynlig) er det din andre venninne som lager  en "hjelp meg, jeg har så lyst på typen til bestis, men jeg klarer bare ikke styre meg, og det selv om jeg er et moralsk vidunder"-tråd her på KG (og typen er forsatt fantastisk, selvsagt) ... Er jo ikke akkurat super-hot det heller... Noe å til ettertanke, iaf. :fnise: 

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet

Problemet er jo at mest sannsynlig så går han ikke fra venninnen din og da kommer du fort inn i et hekt. Det ulovlige ved det gjør begjæret større. Hadde han vært singel er det ikke sikkert du ville funnet han så spennende som du gjør nå. 

Det vil også være lettere å stoppe det nå enn det vil være etterhvert. Som sagt vil du fort gå inn i et hekt i forhold til det du skriver og så har du det gående. 

Du er singel nyt heller andre menn. Ikke kast bort tiden din på han. 

Anonymkode: 66128...027

Skrevet

Du vil føle deg som skit om du drar med ham. Og da er du jo også det. Blir han avslørt, vil hele din omgangskrets få vite hva du er. Du mister venner, og respekt. For et ligg. Kan sex være verdt det? Han vil selvfølgelig skylde på deg. Bare at du vurderer det, gjør deg til en veninne ingen ønsker å ha. 

Anonymkode: d1bb1...4cf

• Liker 2
Skrevet

Utroskap kommer alltid ut til slutt. Hadde du vært min venninne hadde det vært et helt utilgivelig svik og jeg hadde aldri ville ha noe med deg å gjøre igjen. Å gjøre dette ville gjort deg til et ganske råttent og ekkelt menneske. Finn deg noen single for å få dekket de seksuelle behovene!

Har du barn så kan du også gjerne tenke over hva slags forbilde du ønsker å være for de. De får sannsynligvis ikke vite om en eventuell utroskap, men det handler om din selvrespekt og hvordan du oppfatter deg selv som rollemodell for dine barn.

Anonymkode: e605d...d96

• Liker 3
Skrevet
Helene skrev (9 timer siden):

Begjær er ikke verdt utroskap. Ts, som separert gjør du egentlig ikke noe galt, men du risikerer å ødelegge et forhold til en god venninne. Begjær er heller ikke kjærlighet. Tenk over, hva er du villig til å ødelegge, bare for å ha sex med en person som er i et annet forhold? Er sex så viktig? Bare tenk over det. 

Hun er jævlig mot sin veninne om hun gjør det. Er ikke det  å gjøre noe galt?

Anonymkode: d1bb1...4cf

• Liker 2
Skrevet

Har du og venninnen din flere felles venninner? For hvis du går etter mannen hennes så kommer nok resten til å droppe deg som venninne. For hvem vil vel ha ei nysingel desperat venninne som legger seg etter opptatte menn? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har du lyst, har du lov. Man lever bare 1 gang.

Anonymkode: 09b9f...832

Kan jo i tillegg være trådstarters livs største kjærlighet.

Men sjansen for at det tipper andre veien, med de konsekvensene det fører med seg er for store til å ta sjansen etter min mening.

Anonymkode: 13b49...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...