Rosagodis Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Hei, før røyket jeg masse... Helt til mamma fikk 4 grads kols og jeg selv begynte og hoste mye så sluttet jeg og røyke for snart 2 år siden, men begynte og snuse i stede. Jeg hoster mye og kaster opp masse blankt skumslim.... Kan dette være av nikotinem i snus? Flere som har opplevd dette og har klart og slutte og ikke kastet opp noe mer? Dette begynner og bli et stort problem... Jeg kastet opp slim på hele stuebordet nå.. Off... Det kommer jo så fort at jeg ikke rekker og løpe på do alltid 🤯
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Du må gå til legen. Anonymkode: db895...4a0
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Du må til lege ja. Anonymkode: cc87e...f15
Mezzosoprena Skrevet 15. november 2022 #5 Skrevet 15. november 2022 Cisco skrev (9 minutter siden): Du skulle aldri tatt den første røyken. Gratulerer med et konstruktivt svar. 1
Rosagodis Skrevet 16. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2022 Har det hos fastleger og lnge leger de finner ikke ut av problemet... CT bildene viste o Ikke tegn til at jeg har yket engang sa dem 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå