AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #21 Del Skrevet 16. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: er vel vanlig høflighet... Anonymkode: 6d7fb...a6c Selv fedre må oppføre seg mot barna sine, det er ikke sånn at man skal gi av seg selv til en som ikke vet å sette pris på det. Anonymkode: caab8...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #22 Del Skrevet 16. november 2022 Blomstevase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #23 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Selv fedre må oppføre seg mot barna sine, det er ikke sånn at man skal gi av seg selv til en som ikke vet å sette pris på det. Anonymkode: caab8...01f Hva med barn? Skal de oppføre seg også? Eller kan foreldre la være å gi julegave til dem? Vi vet jo ingenting om hovrfor de ikke har kontakt. Anonymkode: 6d7fb...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
St. Hans Skrevet 16. november 2022 #24 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg ville holdt det på akkurat det nivået du har gjort til nå. Vin og sjokolade. Koster deg lite i tid, tanker og penger, og holder døra bittelitt åpen for kontakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 16. november 2022 #25 Del Skrevet 16. november 2022 Det høres ikke ut som de egentlig vil være fornøyde uansett, så jeg hadde lagt lista lavt og gått for konfekt/vin/noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #26 Del Skrevet 16. november 2022 Velg noe fra Nameon.no Da blir det litt personlig samtidig som at du slipper å legge så mye energi i gaven. Anonymkode: a465a...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #27 Del Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva med barn? Skal de oppføre seg også? Eller kan foreldre la være å gi julegave til dem? Vi vet jo ingenting om hovrfor de ikke har kontakt. Anonymkode: 6d7fb...a6c Kontakten har vært liten siden han fikk ny familie da jeg var ett år, og har satt de foran meg. Har besøkt han 2 ganger i måneden frem til jeg var 13-14, da ville jeg ikke mer da han aldri var grei. Han inviterer aldri på noe, ringer aldri og tar aldri kontakt Anonymkode: 45630...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå