Gjest PanteneProVVV Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Blir en slags norsk ramen variant. Utsøkt og spenstig, kan jeg tenke meg. Noen som har prøvd?
FrankDrebin Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Kan ikke tenke meg at det blir feil.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Jeg ville heller valgt kjøttsuppe eller tomatsuppe, eller en suppe som smaker litt asiatisk. Med tomatsuppe må du antagelig ha dem i før pulveret, da suppa fort blir for tykk til at nudlene klarer å suge opp noe særlig vann. Prøvde du med betasuppe forresten? Hvordan var det? Anonymkode: 6bdfc...90c
Gjest PanteneProVVV Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Det som kjennetegner ramensuppe er at den er kokt på spesielt god kraft. Dette er ikke vanskelig å få til, men tidkrevende, ingen buljong her med andre ord. Har ikke fått prøvd ut den utmerkede ideen om betaramen, men kommer tilbake med info når denne er iverksatt og inntatt! Når vi snakker om ramensuppe; noen som har ideer om hvordan denne kan lages enkelt? Hvordan får man til den unike umami-smaken?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Bare husk på at instant nudler er ultraprossesert. Ikke så bra for kroppen Anonymkode: d4df8...884
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 Jeg ville heller tatt kjøttsuppe, siden alle bitene i betasuppe passer dårlig med lange nudler. Husk at du ikke må bruke krydderposen til nudlene, for da blir det alt for salt. Anonymkode: 2c58f...d52
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Bare husk på at instant nudler er ultraprossesert. Ikke så bra for kroppen Anonymkode: d4df8...884 Ultraprossesert meg her og ultraprossesert meg der! Ultraprossesert må være årets ord. Selvfølgelig er ikke sånn mat bra for kroppen, men de færreste spiser vel instant nudler hver dag. Anonymkode: ad02b...de5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå