Gå til innhold

Samboer lar meg ikke se på mobilen hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Juni i år fant jeg ut at samboeren min har levd et «dobbel liv» der han hadde masse kontoer på forskjellige chattesider og dating sider der han og andre damer sendte nakenbilder og pratet masse. Han hadde 7 forskjellige kontoer på den ene siden og var anonym på alle sammen. Han hadde vedlagt bilder av kropp og penis. Det sto også at han var singel. Jeg var helt knust og gjorde det slutt, men det endte opp med at jeg tok han tilbake igjen. den dagen fikk jeg se gjennom mobilen hans, selv om han allerede hadde slettet en del. Han lovte at han aldri skulle gjøre noe mot meg igjen. Jeg sa at det ble å ta lang tid før jeg kunne stole på han 100% og at han måtte skjønne at jeg kommer til å være skeptisk framover og at han ikke måtte ta seg nær av det om jeg spurte om han enda gjorde det eller å få se mobilen.

De siste ukene har han vært hemmelighetsfull med mobilen og lar meg ikke komme i nærheten av den. Han har den under puten hele natta og legger den langt unna meg når vi ser på tv. Idag når vi så på tv tok jeg den bare plutselig bare for å sjekke reaksjonen hans, og han stemmen hans begynte å skjelve når han spurte hva jeg skulle. Han fikk skikkelig hjertebank også. Jeg ga den tilbake og sa at den reaksjonen der gjorde meg usikker. Så jeg spurte på en ordentlig måte om jeg kunne få se, og han sa nei. Han sa det var fordi han ikke ville jeg skulle se gamle mailer. Jeg ble litt furt, og plutselig kom han å ga meg den. Jeg spurte om han var sikker, og han sa ja. Så da satt jeg der med mobilen hans, men han kom tilbake på 30 sekunder å sa at jeg ikke fikk se. Han ble sur og gikk å la seg.

Jeg skjønner at jeg ikke har rett på å se den altså, men hadde jeg vært han så hadde jeg faktisk bare gitt den for å roe meg ned. Han har trossalt gått bak ryggen min før. 

jeg er gravid og 8 uker på vei, så er kanskje litt derfor også at jeg vil være sikker på at han faktisk er til å stole på. Jeg har enda et ønske om å få se på mobilen hans. Noen som har råd til hvordan jeg skal gå fram? Eller er det bare sykt respektløst av meg?

Anonymkode: 1bbab...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det slutt.

Anonymkode: 5a6ea...220

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du skjønner at han er utro igjen. 

Vet det er vanskelig å gå men dette kommer aldri til å stoppe! Barnet har bedre av å vokse opp med en mor som er glad og har ryggrad som enslig og ikke er et emosjonelt vrak pga utro mann.

Anonymkode: 2ace8...49a

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

1. Forstår at ikke alt kan planlegges, men hvorfor synes du det er en god ide å bli gravid med en du ikke stoler på? 

2. Alt han gjør med mobilen får varsellampene til å blinke. 

3. Han har brutt tilliten din før, hva var det som gjorde at du tok ham tilbake? 

4. Et forhold uten tillit er ikke et godt forhold. Jeg hadde gjort det slutt. 

Anonymkode: e1802...679

• Liker 13
Skrevet

Han har allerede bevist for deg at han ikke er til å stole på. Spiller ingen rolle hva som er på telefonen hans. 

Anonymkode: 4c041...478

• Liker 9
Skrevet

Gjør det noe om han snakker og deler bilder da? Hvis du ikke kan tolerere det tviler jeg på at det forholdet kommer til å funke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

jeg er gravid og 8 uker på vei, så er kanskje litt derfor også at jeg vil være sikker på at han faktisk er til å stole på. Jeg har enda et ønske om å få se på mobilen hans. Noen som har råd til hvordan jeg skal gå fram? Eller er det bare sykt respektløst av meg?

Det er to ting du da kan kvitte deg med, begge deler inkluderer hans dna...

Anonymkode: 32df1...86b

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Gjør det noe om han snakker og deler bilder da? Hvis du ikke kan tolerere det tviler jeg på at det forholdet kommer til å funke.

Syntes det er drøyt å ha flere nettsider med kun bilder av penis og kontaktinformasjon og utgi seg for å være singel.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg håper du skjønner at dette er sånn han er og slike menn blir aldri bedre, bare mer ekstreme på å skjule ting. Dump han.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skjønner at han er utro igjen. 

Vet det er vanskelig å gå men dette kommer aldri til å stoppe! Barnet har bedre av å vokse opp med en mor som er glad og har ryggrad som enslig og ikke er et emosjonelt vrak pga utro mann.

Anonymkode: 2ace8...49a

Det er utrolig vanskelig. Er rart, men føler jeg er nødt til å ha bevis først..

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syntes det er drøyt å ha flere nettsider med kun bilder av penis og kontaktinformasjon og utgi seg for å være singel.

Det er nesten normalt nå til dags.

Skrevet

Telefonen er ikke problemet her. Du har valgt feil mann.

Anonymkode: e2cee...bc3

• Liker 3
Skrevet

Ville ikke hatt barn med han der..

Anonymkode: 1d67e...744

• Liker 4
Skrevet

Kan jeg gi han et ultimatum å si at enten får jeg gå gjennom mobilen eller så er det slutt?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Det er nesten normalt nå til dags.

Slutt å normalisere utroskap a

• Liker 7
Skrevet

Dette kommer til å by på problemer i fremtiden. Kvitt deg med gubben og fosteret.

Anonymkode: df23c...c89

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg gi han et ultimatum å si at enten får jeg gå gjennom mobilen eller så er det slutt?

Ja:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er to ting du da kan kvitte deg med, begge deler inkluderer hans dna...

Anonymkode: 32df1...86b

Krasst formulert men for så vidt sant.

Anonymkode: 0c962...3e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kommer ikke til å gjøre det slutt bare fordi du ikke får gå igjennom telefonen hans så det blir bare en tom trussel.

Anonymkode: 4c041...478

• Liker 1
Skrevet

For en ekkel fyr. Han er nok dessverre utro igjen, og det er ikke lurt å få barn oppi det hele her. :( 

Anonymkode: 508db...ad3

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...