AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Skrevet 15. november 2022 Hvis de spør om Norge kan bli angrepet? Hvis de spør om det kan bli atomkrig? Anonymkode: a1b1c...092
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Skrevet 15. november 2022 Sier at det er ingen som tror det kommer til å skje. Krigen er langt borte. Små barn. Anonymkode: 77ec5...7d9 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Skrevet 15. november 2022 Vi har snakka ein del om dette, fordi min far og søsken budde i Kiyv fram til no mars, og barnet har vore veldig bekymra for det som skjedde, og veldig bekymra for bestefar, tante og onkel. Prøver å halde ho positiv, men samstundes, vise at det er reelt. At det er veldig liten sjanse for at noko vil skje med Noreg. Akkurat no, går det veldig fint, og det skal vi håpe på at det fortsetter. Om det blir krig, skal vi nok klare oss då og. Vi har medisin (jodix) mat, vatn og masse å finne på heime. Har og mogelegheit til å reise på landet, om det visar seg å være best, med masse boltringsplass, om det virkar skummelt å vere i byen - Altso, mange alternativer i tilfelle krig. Har lest forskjellige barnebøker med krigsproblematikk. "Tre kalde karer", av Fritjof Sælen bl.a., som viser til det at dei gode sidene vinn til slutt, sjølv om ting kan vere kaldt og trist. Akkurat atomkrig, har vi ikkje snakka om. Ho berre berre 7.5, og har ikkje begynt å spørre om det endå. Håpar det fortsetter slik. Anonymkode: 2d114...864
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Skrevet 15. november 2022 Små unger ser vel ikke noe særlig på nyhetene uansett? Så de blir vel neppe "hysteriske" med mindre foreldrene deres begynner å gnåle veldig mye rundt dette. Anonymkode: 99119...e45 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Jeg snakker ikke om krig med mine barn. Mine barn skal slippe å bekymre seg for det og være redde. Men hvorfor snakker dere om Ukraina bare nå? Dere er klare over at kriget i Ukraina har pågått i over 8 år? Men det var kanskje ikke så interessant når det var etnisk russiske mennesker som ble drept (14 000 mennesker, inkludert hundrevis av barn)? Lurer bare. Anonymkode: 8b3c0...97f 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis de spør om Norge kan bli angrepet? Hvis de spør om det kan bli atomkrig? Anonymkode: a1b1c...092 svarer hvis de spør,men ellers lar jeg være Anonymkode: 8a9dc...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå