AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Skal jobbsøknad fortsatt settes opp slik man lærer på skolen, med adresse og navn til mottaker øverst? Anonymkode: 647fa...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 Lag et eget dokument som du sender som vedlegg. Skriv i eposten st du søker på stilling som xxx, og vedlagt eposten følger søknad og CV. Anonymkode: 1f8e8...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 Bare leggved pdf med søknaden/cv/attester og trykk send Anonymkode: fd9af...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Del Skrevet 16. november 2022 Takk for svar. Men på dokumentet jeg legger ved i epost, skal jeg starte rett på "viser til stillingsutlysning blabla"? Ingen adressehode etc? Anonymkode: 647fa...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Del Skrevet 16. november 2022 Jeg ville skrevet dokumentet som et brev selv om det skulle sendes som vedlegg på epost istedet for i posten. Men ville ikke skrevet full adresse da det holder med <by>, <dato> feks Om man skulle skrevet søknadsteksten rett i eposten ville jeg formattert det som en epost ikke som et brev.. <til xyz> <søknadstekst> Med vennlig hilsen <navn> Anonymkode: 7c42a...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå