Gå til innhold

Careless- oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelse av at de som er fornøyde med Careless står «eieren» veldig nær. Stemmer det? 
Selv fikk jeg bestilt meg en ammebh etter alt fuzzet rundt det. Kjøpte en str større, men det ble helt feil. Cup er stor, men rundt livet opplever jeg at det klemmer og gnager i sidene. Da har jeg på ytterste hakk. Har brukt den litt i håp om at den skal myke seg opp, men det har ikke funket. Passer sikkert til SE sin figur, men ikke min. Misvisende at det er verdens beste ammebh som skal treffe alle figurer.. 

Anonymkode: ada8b...17a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har badetøy og er veldig fornøyd :) 

Anonymkode: e70ee...4c3

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke prøvd, men inntrykket mitt er ikke at det passer alle figurer. Modellene  har typisk større frontparti, og sånn som SE selv beskriver størrelsene så ser jeg ikke for meg at jeg vil finne en som passer meg, som trenger mindre cup. Synes også bikinitoppene ser slaskete ut foran. 

Anonymkode: d8148...e97

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser utfra modellene at jeg ikke passer dem.

Ei venninne har bikini derfra og den sitter superfint.

Men hun har typisk store pupper og bakende/lår, og smalere midje enn resten. 
Type sliter med at cup og omkrets aldri passer ellers. 

Jeg hadde blitt kvalt av omkretsen og svømmet i cupen 😅

Anonymkode: 30ed5...4f0

• Liker 1
Skrevet

Så oppskrytt, returnerte bikinien jeg kjøpte. De er laget etter modeller som er tynne rundt midjen og har silikonpupper tydeligvis...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har små pupper, litt mage og en ellers ganske «gjennomsnittlig» figur. Er ikke veldig smal lenger, men heller ikke veldig stor. Str 36-38 i klær, 75B/C i bh. Kjenner på ingen måte Sara Emilie, og er ingen aktiv følger (men du har jo bare mitt ord for akkurat det…).

Jeg var i alle fall så fornøyd med min første bikini, at jeg bestilte en ekstra. Eneste jeg ikke liker er knuten i ryggen, som er litt vond å ligge på, men sånn er det med de fleste knyte-bikinier. Og jeg løper mer etter unger enn jeg ligger uansett. 

Men det sier seg jo selv at ikke alt passer til alle. Det er jo bare ikke mulig, med tanke på hvor mange kroppsfasonger og preferanser som finnes rundt omkring. Klær må prøves.

Anonymkode: 7761d...eaa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...