Gå til innhold

Brit care vs acana

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke av ovennevnte for syns dere ligner mest på orijen mtp innhold? Mine får orijen nå men skal bytte til noe billigere

Pga forallergi til ene katta så er det viktig at nye foret ikke inneholder korn og andre unødvendige fyllstoffer. Pluss om nye foret inneholder ferskt kjøtt.

Så hvilket for er mest mulig likt orijen uten å være orijen?

Anonymkode: b8e78...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Acana ligner vell mest. De har samme produsent. Det som er dumt er at de er kjøpt opp av mars(som eier royal canin, whiskas, sheba osv)  så man kan vell se fremover at både orijen og acana kommer til å endre formel da mars bare bryr seg om å produsere billigest mulig, som de gjorde da de tok over royal. Men jeg kan ta feil selvfølgelig.

Anonymkode: 630b9...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sett litt på wild freedom, thrive og smaak sitt tørrfôr. De er rimelige og inneholder lite tull, orijen og acana er greie, men også de inneholder en del som strengt talt er unødvendig for en katt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2022 den 21.09):

Acana ligner vell mest. De har samme produsent. Det som er dumt er at de er kjøpt opp av mars(som eier royal canin, whiskas, sheba osv)  så man kan vell se fremover at både orijen og acana kommer til å endre formel da mars bare bryr seg om å produsere billigest mulig, som de gjorde da de tok over royal. Men jeg kan ta feil selvfølgelig.

Hvor leser du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...